eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › wymiana stolarki okiennej, remont pomieszczeń

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-19

Kielce: wymiana stolarki okiennej, remont pomieszczeń
Numer ogłoszenia: 355658 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172775 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki okiennej, remont pomieszczeń.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Rodzaj zamówienia publicznego: ROBOTA BUDOWLANA 2. Przedmiotem zamówienia jest: Pakiet nr1 (Zadanie nr1)-Wymiana stolarki okiennej 1)Budynek Chirurgii B-Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii-Dyżurka lekarska Do kosztów okien należy doliczyć zaokienniki z blachy i ewentualne uzupełnienia uszkodzonej elewacji zewnętrznej i wewnętrznej. Sposób otwierania jak na rysunku. Wymiary stolarki podlegającej wymianie należy sprawdzić w naturze i uzyskać potwierdzenie zgodności z założeniami. 2)Pawilon G Oddział Onkologii i Hematologii Dziecięcej: 1/ korytarz-1, 2/ pokój pielęgniarek-1, 3/ bieliźniarka-1, 4/ kuchnia-1, 5/ brudownik-1, 6/gab. lekarza dyżurnego-1, 7/ gab. pielęgniarki koordynującej-1 8/ gab. lekarski-1 9/gab. ordynatora-1 10/łazienka-1( żaluzje międzyszybowe, szyba bezpieczna od wewnątrz, zamykane na kluczyk) Poradnia onkologii i hematologii dziecięcej: 11/ sekretarka medyczna-1 12/ gab. Lekarski-1, 13/ dział przyjęć-1, 14/ psycholog-1, 15/ pok. badań-1, 16/ korytarz-1, 17/ łazienka-1 (żaluzje międzyszybowe, szyba bezpieczna od wewnątrz, zamykane na kluczyk) Do kosztów okien należy doliczyć zaokienniki z blachy i ewentualne uzupełnienia uszkodzonej elewacji zewnętrznej i wewnętrznej. Sposób otwierania jak na rysunku. Wymiary stolarki podlegającej wymianie należy sprawdzić w naturze i uzyskać potwierdzenie zgodności z założeniami. Pakiet nr2 (Zadanie nr2)-Remont pomieszczeń ul. Langiewicza 2: 1) Budynek Oddziałów Wewnętrznych-naprawa schodów wejściowych 2) Budynek Oddziałów Wewnętrznych-klatki schodowe-malowanie 4. Przedmiot zamówienia (Pakiet nr1, Pakiet nr2) należy wykonać zgodnie: ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, z przedmiarem robót, z obowiązującymi przepisami prawa. 5. Szczegółowy zakres prac został opisany i zwymiarowany w przedmiarach robót. 6. Wymaga się, aby wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 7. Użyte materiały muszą posiadać udokumentowane, stosowne świadectwa i aprobaty techniczne dopuszczające ich użycie zgodnie z obowiązującymi przepisami w obiektach użyteczności publicznej. 8. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu, dopuszczając do zastosowania (zaproponowania w ofercie) inne odpowiedniki rynkowe, równoważne z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie takich samych ( lub lepszych) parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. 9. Oferowany okres gwarancji należytego wykonania oraz oferowany okres rękojmi za wady fizyczne całego zakresu robót stanowiących przedmiot zamówienia (liczony od dnia odbioru końcowego): Pakiet nr1 (Zadanie nr1): nie może być krótszy niż 60 miesięcy, Pakiet nr2 (zadanie nr2)-24 miesiące 10. Roboty realizowane będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych- Pakiet nr1(Zadanie nr1), Pakiet nr2 (Zadanie nr2). 12. Roboty winny być wykonane zgodnie z wymaganiami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr1 (Zadanie nr1)-Wymiana stolarki okiennej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WOMA, ul. Ściegiennego 221, 25-116 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58837,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53745,35

  • Oferta z najniższą ceną: 56439,82 / Oferta z najwyższą ceną: 40529,82

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr2 (Zadanie nr2)-Remont pomieszczeń ul. Langiewicza 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany Stanisław Perlak, ul. Piekoszowska 359A, 25-645 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15986,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9668,53

  • Oferta z najniższą ceną: 9668,53 / Oferta z najwyższą ceną: 9668,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.