eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Józefów › Instalacja, uruchomienie i utrzymanie w okresie od dnia 01.10.2016 roku do dnia 30.09.2019 roku połączenia z siecią Internet oraz usługi realizacji połączeń telefonicznych w technologii SIP Trunk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-30

Ogłoszenie nr 355655 - 2016 z dnia 2016-11-30 r.

Józefów: Instalacja, uruchomienie i utrzymanie w okresie od dnia 01.10.2016 roku do dnia 30.09.2019 roku połączenia z siecią Internet oraz usługi realizacji połączeń telefonicznych w technologii SIP Trunk
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 305919 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Miasto Józefów - Urząd Miasta Józefowa ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, REGON 013268729, Małgorzata Fiedukowicz 22 779 00 39; 2. Miejski Ośrodek Kultury ul. Kardynała Wyszyńskiego 1 05-420 Józefów, REGON 000286893, Danuta Wojciechowska 22 789 20 26; 3.Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Miejska ul. Skłodowskiej 5/7, 05-420 Józefów, REGON 010045302-00020, Maria Kurcz 22 789 21 21; 4. Miejska Biblioteka Publiczna ul. Skłodowskiej 5/7, 05-420 Józefów, REGON 000939177, Jadwiga Sikorska 22 789 23 63; 5. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Skłodowskiej 5/7, 05-420 Józefów, REGON 010417206, Beata Piętka 22 789 53 93; 6. Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Mickiewicza 11, 05-420 Józefów, REGON 011326339, Ewa Tadzik 22 789 21 12; 7. Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii "Jędruś", ul. Główna 10, 05-410, REGON 016349894, Cezary Łukaszewski 22 789 41 14; 8. Miejskie Przedszkole Nr 1, ul. Kossaka 14, 05-410 Józefów, REGON 013006120, Elżbieta Szymańska 22 789 38 01; 9. Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Józefowie Sp. z o.o., ul. Zielona 2, 05-420 Józefów, REGON 013070619, Marek Beroud 22 789 21 44; 10. Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Graniczna 26, 05-410 Józefów, REGON 011326368, Jolanta Czarnecka 22 789 40 50; 11. Miejskie Przedszkole Nr 2, ul. Sosnowa 17, 05-420 Józefów, REGON 013006136, Elżbieta Płuciennik 22 789 21 39; 12. Gimnazjum Nr 1, ul. Leśna 39, 05-420 Józefów, REGON 016035641, Lidia Krupa 22 789 69 31; 13. Integracyjne Centrum Sportu i Rekreacji, ul. Długa 44, 05-420 Józefów, REGON 017375563, Jadwiga Kopka 22 789 11 77; 14. HYDROSFERA Józefów Sp. z o.o., ul. Drogowców 20, 05-420 Józefów, REGON 142566480, Stanisław Zdanowicz 22 780 06 40.

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Józefów, krajowy numer identyfikacyjny 1326872900000, ul. ul. Kardynała Wyszyńskiego  1, 05420   Józefów, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 227 790 000, faks 227 895 102, e-mail m.fiedukowicz@jozefow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Instalacja, uruchomienie i utrzymanie w okresie od dnia 01.10.2016 roku do dnia 30.09.2019 roku połączenia z siecią Internet oraz usługi realizacji połączeń telefonicznych w technologii SIP Trunk

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

POŚ.271.44.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest instalacja, uruchomienie w okresie 36 miesięcy od dnia 1 października 2016 roku połączenia z siecią Internet oraz usługi realizacji połączeń telefonicznych w technologii SIP Trunk. Zamawiający prowadzi postępowanie w imieniu grupy podmiotów, przy czym wszystkie zamawiane usługi zakończone będą w jednym miejscu - głównym punkcie dystrybucyjnym sieci szerokopasmowej, budynek Urzędu Miasta Józefowa, ul. Wyszyńskiego 1. Usługi mają być świadczone w okresie 36 miesięcy od dnia 1 października 2016 roku do dnia 30 września 2019 roku. Dopuszcza się późniejsze rozpoczęcie świadczenia usługi tj. od dnia 1 listopada 2016 r., jeżeli do zawarcia umowy z wybranym wykonawcą nie dojedzie do dnia 28 września 2016 r. Okres świadczenia usługi zostanie wówczas skrócony do 35 miesięcy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 64200000-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT133143.40
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
StarNet Telecom Sp. z o.o.,  ,  ul. Chmielna 132/134,  00-805,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 102406,11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 102406,11
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 115772,43
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.