eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Działania promocyjno-informacyjne projektu pn. "CUMA-Projekt Centrum Usług Szkoleniowych i Aktywizacji Zawodowej dla Młodzieży w Chorzowie wspierającego ożywienie gospodarcze i społeczne zrewitalizowanego Rynku i jego otoczenia.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-30

Ogłoszenie nr 355646 - 2016 z dnia 2016-11-30 r.

Chorzów: Działania promocyjno-informacyjne projektu pn. "CUMA-Projekt Centrum Usług Szkoleniowych i Aktywizacji Zawodowej dla Młodzieży w Chorzowie wspierającego ożywienie gospodarcze i społeczne zrewitalizowanego Rynku i jego otoczenia.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
CUMA - Projekt Centrum Usług Szkoleniowych i Aktywizacji Zawodowej dla Młodzieży w Chorzowie wspierającego ożywienie gospodarcze i społeczne zrewitalizowanego Rynku i jego otoczenia , współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014- 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 326484 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 27625530600000, ul. Rynek  1, 41500   Chorzów, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 324 165 000, faks 32 4165639, 32 4165640, e-mail bzp@chorzow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Działania promocyjno-informacyjne projektu pn. "CUMA-Projekt Centrum Usług Szkoleniowych i Aktywizacji Zawodowej dla Młodzieży w Chorzowie wspierającego ożywienie gospodarcze i społeczne zrewitalizowanego Rynku i jego otoczenia.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZP.271.784.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A. Przygotowanie linii kreacyjnej dla działań promocyjno-informacyjnych realizowanych w ramach Projektu z uwzględnieniem logo, które wybrane zostało przez internautów w konkursie dla młodzieży przeprowadzanym we wrześniu 2016 roku. B. Wykonanie materiałów reklamowych i informacyjnych Wytyczne: 1. Wykonane materiały reklamowe i informacyjne muszą być zgodne z przedstawioną linią kreacyjną, 2. Wykonane materiały reklamowe i informacyjne muszą mieć zamieszczone logotypy stosowane przy oznakowaniu projektów realizowanych ze środków POPT 2014-2020, 3. Wykonane materiały reklamowe i informacyjne wymagają akceptacji Zamawiającego. Zakres działania: 1. Wykonanie zestawu promocyjno-edukacyjnego w ilości 1000 szt. w skład którego wchodzi: a. długopis, b. notes w formacie A5, c. ołówek z gumką wykonany z naturalnego drewna, d. ulotki w formacie A4 składane do DL. 2. Wykonanie roll-upów o dużej stabilności w ilości 2 szt. w formacie 100x200cm i wadze całego systemu nie mniejszej niż 4 kg. 3. Wykonanie plakatów w formacie B2. 4. Wykonanie backlight-ów informacyjnych C. Działania z zakresu public relations Wytyczne: 1. Realizacja działań musi być zgodna z przedstawionym scenariuszem. Opracowanie scenariusza konferencji prasowej musi być zaakceptowane przez Zmawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 2. Działania z zakresu public relations muszą być zgodne z przedstawioną linią kreacyjną. Zakres działania: 1. Kompleksowa organizacja 1 wydarzenia informacyjnego-konferencji prasowej: - Konferencja prasowa zamykająca Projekt zwołana w okresie między 15 a 30 listopada 2018 roku, połączona z dniami otwartymi (ostateczny termin zostanie uzgodniony z Zamawiającym po podpisaniu umowy) . a. Miejscem konferencji prasowej jak i Dni Otwartych będzie siedziba CUMY mieszcząca się w Chorzowie przy ulicy Wolności 3. b. W miejscu konferencji Wykonawca zapewni odpowiednie wyposażenie i materiały umożliwiające realizację przedsięwzięcia zgodnie ze scenariuszem. c. W miejscu organizacji wydarzenia, Wykonawca zapewni catering (kawa, herbata, mleko do kawy, cukier, soki, woda mineralna gazowana i niegazowana, ciastko lub przekąska typu tartinka czy kanapka bankietowa). d. Wykonawca odpowiednio oznakuje miejsce, w którym organizowane będą konferencje. e. Wykonawca zapewni wykwalifikowany personel posiadający doświadczenie w prowadzeniu spotkań informacyjnych lub konferencji prasowych. f. Wykonawca przygotuje prezentację multimedialną na konferencję prasową w porozumieniu z Zamawiającym, którą przekaże do akceptacji Zamawiającemu w formie elektronicznej na min. 5 dni roboczych przed datą konferencji. g. Wykonawca roześle co najmniej 50 zaproszeń na konferencję pocztą elektroniczną z odpowiednim uprzedzeniem do daty konferencji. Zaproszenia zostaną wystosowane do m.in. przedstawicieli krajowych, regionalnych i lokalnych mediów, przedstawicieli Ministerstwa Rozwoju, ośrodków kultury, szkół ponadgimnazjalnych z obszaru Chorzowa, szkół wyższych, wybranych przedstawicieli firm, izb i stowarzyszeń działających na terenie Chorzowa. Lista adresatów Może zostać uzupełniona przez Wykonawcę zgodnie z jego sugestią i doświadczeniem. Lista zaproszonych na te wydarzenia, a także treść i forma (w tym projekt graficzny) zaproszenia podlegają akceptacji Zamawiającego. D. Działania w zakresie reklamy medialnej "CUMY". Wytyczne: 1. Reklamy medialne muszą być zgodne z zaproponowaną linią kreacyjną. 2. Projekty reklam medialnych powinny być dostosowane do wymogów technicznych nośnika reklamy (odpowiednia adaptacja) oraz kompleksowo zrealizowane i nadzorowane przez Wykonawcę. 3. Wykonawca dostarczy Zmawiającemu do ostatecznej akceptacji projekty reklam medialnych na 7 dni roboczych przed datą emisji. Zakres działania: 1. Reklama prasowa w regionalnej gazecie poświęconej tematyce informacyjnej i społecznej, posiadającej dodatek miejski dla Chorzowa. a. Reklama prasowa musi być wykonana dla ekspozycji w następującym formacie: 6 modułów - 6x3 w gazecie poświęconej tematyce informacyjnej i społecznej, posiadającej dodatek miejski dla Chorzowa min. 4 000 egz. na stronach regionalnych. b. Zamówienie obejmuje zakup powierzchni reklamowej dla minimum 6 emisji (w tym wszelkie ustalenia formalne z Wydawcą). c. Wykonawca dokona wyboru Wydawcy dla każdej reklamy w uzgodnieniu z Zamawiającym. d. Miejsce ekspozycji reklam prasowych: - prawe strony gazet - kolumny redakcyjne e. Ilość/format ekspozycji reklam prasowych:- 6 modułów. 2. Regionalna reklama radiowa a. Reklama radiowa musi być wykonana dla emisji minimum 80 spotów o długości 30s każdy. Wykonawca opracuje spot. b. Zamówienie obejmuje produkcję oraz emisję spotu informacyjnego dot. Projektu. c. Wykonawca przedstawi propozycję wyboru Wydawcy spośród 3 rozgłośni radiowych o największej słuchalności w regionie w oparciu o dołączone ogólnodostępne wyniki badań, wskazując słuszność swojej propozycji. d. Wykonawca dokona wyboru Wydawcy dla każdej reklamy w uzgodnieniu z Zamawiającym. 3. Reklama w Internecie typu PPC. a. Wykonawca opracuje projekt banerów graficznych służących reklamowaniu strony Projektu w innych serwisach. b. Wielkość banaeru (px) uzależniona jest od możliwości technicznych danego serwisu. c. Wykonawca wykupi emisję w proponowanych branżowych serwisach internetowych (minimum 3) zaakceptowanych przez Zamawiającego, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. d. Kampania internetowa powinna trwać minimum przez okres 1 miesiąca. E. Wykonanie i obsługa strony internetowej Projektu "CUMA" oraz wykorzystanie innych narzędzi promocyjnych w sieci Internetowej. Wytyczne: 1. Wykonana strona internetowa oraz inne narzędzia promocyjne w sieci muszą być zgodne z przedstawioną linią kreacyjną. 2. Wykonana strona internetowa musi posiadać logotypy stosowane przy oznakowaniu projektów realizowanych ze środków POPT 2014-2020. 3. Zamieszczane w sieci treści wymagają akceptacji Zamawiającego. 4. Strona internetowa funkcjonować będzie pod domeną www.cuma.chorzow.eu, zarezerwowaną i użytkowaną przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się do aktualizacji danych w sieci do 2 dni roboczych od pozyskania informacji drogą elektroniczną o konieczności wprowadzenia zmian. Zakres działania: 1. Strona internetowa a. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia oraz opłacenia zewnętrznego serwera, na którym zlokalizowana zostanie strona od momentu stworzenia do końca roku 2021. b. Strona ma stanowić punkt odniesienia dla pozostałych działań prowadzonych przez Wykonawcę w ramach kampanii promocyjno-informacyjnej projektu "CUMA". c.Na stronie internetowej będą w szczególności publikowane treści w następujących zakładkach: - O Projekcie - Rewitalizacja - Aktualności - Plan prac - Galeria - Kontakt Zamawiający przewiduje możliwość rozbudowania strony internetowej o kolejne zakładki (max. 3), o ile zaistnieje taka potrzeba w trakcie realizacji Projektu. d. Na stronie zostanie umieszczony kalendarz z najważniejszymi wydarzeniami realizowanymi w ramach Projektu. e. Wykonawca stworzy na stronie internetowej moduł formularza, umożliwiający wypowiadanie się na tematy związane z Projektem zainteresowanym internautom. f. Wykonawca zapewni możliwość monitorowania statystyk odwiedzin strony internetowej Projektu, co wykaże w liczbie odsłon na stronę Projektu. 2. Fanpage Projektu na Faceboook´u a. Wykonawca założy profil Projektu na portalu Facebook. b. Wykonawca będzie zarządzał profilem Projektu na portalu Facebook w porozumieniu z Zamawiającym. F. Ewaluacja działań promocyjno-informacyjnych wraz z raportem pokampanijnym Zakres prac : 1. Wykonawca przedstawi raport pokampanijny w zakresie zadań składających się na realizację przedmiotowej kampanii , zawierający : a. raport z wszystkich przeprowadzonych działań (w tym szacunkowe dane o zasięgu , tj. liczbie osób do których dotarły poszczególne przekazy oraz liczba "wejść" na stronę internetową Projektu podaną w cyklu kwartalnym) . b. dokumentację potwierdzająca wykonanie wszystkich usług ( w tym dokumentacja fotograficzna oraz po 2 egz. publikacji w których zamieszczona została reklama lub ogłoszenie o Projekcie ). 2. Raport zostanie przygotowany przez Wykonawcę w formacie A4 w 2 egz. oraz w wersji elektronicznej (pliki edytowalne i pdf). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79342200-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT42520.33
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Edyta Lisowska EBLIS B&L,  ,  ul. Wolności 4,  41-500,  Chorzów,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51642,78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45900,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 188190,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.