eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzymin › Zakup i dostawa sprzętu i materiałów stomatologicznych, nici chirurgicznych i leków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-19

Radzymin: Zakup i dostawa sprzętu i materiałów stomatologicznych, nici chirurgicznych i leków
Numer ogłoszenia: 355626 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r.w Radzyminie Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 22 7865037, faks 22 7865037.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-radzymin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu i materiałów stomatologicznych, nici chirurgicznych i leków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Produkty lekarskie 1. Eugenol - płyn gęstość w 20o C 1,064 gm cm3 10 g 10 szt. 2. Xylonor 3% znieczulenie Noradrenaline 50x1,8 8 op. 3. Biopulp 10 g 10 g 5 szt. 4. Cause 4731 - Caustinerf pasta do dewitalizacji CAUSTTINERF FORT 4,5 g 7 szt. 5. Hydrol płyn 45 ml 2 szt. 6. SPONGOSTAN DENTA - wymagany CERTYFIKAT (1x1x1cm) 24 szt. 8 op. 7. Solcoseryl pasta do jamy ustnej 5g 10op. 8. Recestyphine płyn 13 ml 2 szt. 9. Nipas 50 tab. 2 op. 10. Calcipulpe 1,7 g 5 szt. 11. Cresophen 13 ml 4 szt. 12. Alustin płyn 10 g 4 szt. 13. Tlenek cynku gęstość w 20o C 5,47 g cm3 60 g 15 szt. 14. OARI - 6735 Carident maść 5 g 3 op. 15. Devipasta 5 g 6szt 16. Helioseal 1, 25 g 10 szt. 17. Ubistezin forte 4 % 50 am. 4 op. 18. Ubistezin 4% 50am. 3 op. 19. Scandonest 3% 5 vs 50amp. 3 op. 20. Alvogyl 12g 5 szt. 21. Metronidazol 5 g 10 szt. 22. Wodorotlenek wapnia 10 g. 5 op. 23. Mepivastesin 3% 5 amp. 3 op. 24. Oxyddentin 250 g. 3 op. 25. Citooartin 100 4% 50amp. 3 op. 26. Dexadent 5 g. 5 szt. 27. Pulpomixine 5g. 6 szt. 28. Kamfenol 15 ml 4 szt. 29. Tymol 10 g 2 szt. 30. Sachol żel 10 g 10 szt. 31. Tempophore 7 g 3 szt. 32. Jodoform 30 g 2 szt. 33. Grinazole 4,5 g 2 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Wiertła 1. Pilniki Hedstroem do lecz. kana. roz.015-04 6 szt. op. 10 op. 2. Pilniki K-File rozmiar 25 WAIL 6 szt. op. 10 op. 3. Pilniki K-File rozmiar 20 WAIL 6 szt. op. 10 op. 4. Wiertła diamentowe kulka do turbiny rozm. 09 10 szt 5. Wiertła diamentowe rozmiar 012 40 szt. 6. Wiertła diamentowe rozmiar 014 60 szt 7. Wiertła diamentowe rozmiar 016 40 szt. 8. Wiertła diamentowe rozmiar 021 20 szt. 9. Wiertła diamentowe rozmiar 023 20 szt. 10. Miazgo ciągi VDW do leczenia kanałowego 30 szt. 11. Wiertło z węglika spiekanego do kątnicy rozm. 014 15 szt 12. Wiertło z węglika spiekanego do kątnicy rozmiar 016 15 szt. 13. Wiertło z węglika spiekanego do kątnicy rozmiar 018 15 szt. 14. Wiertło z węglika spiekanego do kątnicy rozmiar 021 15 szt 15. Wiertło z węglika spiekanego do kątnicy rozmiar 023 15 szt 16. Wiertło diamentowe - kulka do turbiny rozm. 010 15 szt. 17. Wiertło diamentowe - kulka do turbiny rozm. 014 20 szt. 18. Wiertła ( odwrotny stożek) 30 szt. 19. Poszerzacze do leczenia kanałowego 6 szt. 10 op. 20. Igły Millera 10 szt. 21. Igły Lentullo 20 szt. 22. Ostrze do scalera 6 szt. . Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Wypełnienia 1. Wypełnienia światłoutwar. XRV XRV Herculite- sds. kexs. 80g. General 6 szt. op 4 op. 2. Wypełniacze hemo-utwardz. Charisma PPS 24 g 8 op. 3. Solo Bond Opti Materiał wiążący do wypełniacza 3 ml 20 szt. 4. Amaclap Plus Nr 1 50 szt. 70 op. 5. AMALCAP PLUS 2 50 szt. 70 op. 6. Ketac- MOLAR wypeł. glasonomer 12,5 g 2 op. 7. Revolutin Nr. A2 wyp. do ubytków szyjkowych 1 g 5 szt. 8. Revolution Nr A3 1 g 5 szt. 9. CAVIT - czerwony wypełnienie czsowe 28 g 5 szt. 10. Gutta Pechcha .WDW rozm.ASS 15-40 wypeł. kana 10 op. 11. Endomethzone N. wypeł. Kanałowe 14 g 10 szt. 12 XRV HERCULITE strzykawka 5g x 40 op. 80 g Generał 16 szt. 10 op. 13. GRADIA DIERECT Strzykawka 2,7 ml. 4 g. 30 szt. 14. G-BOND Zestaw starter (butelka) 50 ml 15 szt. . Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy: Narzędzia stomatologiczne 1. Pol. Kleszcze ekstrakcyjne Meisner 5 szt. 2. Upychadło do amolgamotu 5 szt. 3. Nakładacz stomatologiczny (N.K. - szerokość) 10 szt. 4. Podgryzacz kostny - LUER 1 szt. 5. Trzonek do lusterek 15 szt. 6. Upychadło kulkowe dwustronne 15 szt. 7. POL. Pinceta anatomiczna 140 mm do 145 mm 20 szt 8. Zgłębnik stomatologiczny 20 szt . 9. Pęseta stomatologiczna 20 szt 10. Upychadło POL. IWTECH 20 szt. 11. Pojemnik na watę metalowy 2 szt. 12. Dźwignia Bein POL- IWITECH 6 szt 13. Kleszcze POL . IWITECH Berteny 6 szt 14. Przyłbica ochronna CERKAMED 5 op. 15. Nożyczki do dziąseł 2 szt. 16. Tacki stomatologiczne jednorazowe małe 10 000 szt. 17. Upychadło do przenoszenia amalgamotu 4 szt. 18. Łopatka Heidemanno ( 139 - 011) 10 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy: Podkład cement 1. THYMODENTIN 100 g. 15 szt. 2. ADHESOR CARBOFINE cement 80 g 5 szt. 3. AGATOS cement szybkowiążący 30 g 10 op. 4. Ultra Blend Plus biały 1,2 ml 15 szt. 5. LIFE 24 g 4 op. 6. Ketac - cement 33 +12x1 6 op. 7. G.C FUII 1-1 9 15 g 3 op. 8. Ketac Molar Easymix ( proszek 12,5 g + płyn 8,5 ml) 4 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy Materiały do protetyki 1. KROMOPAN masa do wycisków 0,5 kg 50 szt. 2. ZETA plus zestaw 1 kg. 5 kg. 3. ORANWASH L 140 ml 30 szt. 4. INDURENT - katalizator 60 ml 30 szt. 5. Stomaflex Katalizator 175 g 20 szt. 6. Stomaflex LIGMT 130 g. 30 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy Inne materiały stomatologiczne 1. Sączki papierowe WDW rozm.15-40 Papier Poinst 15 op. 2. Żel do fluoryzacji ELMEX 215 G Duże tubki 215 g. 30 op. 3. Fluor Protektor lakier do lakierowania zębów 1ml AMP 1,0 ml. 300 szt. 4. Końcówki do ślinociągów 70 op. 5. Paski do formówki tłoczone KONOPKA rozm. 21 10 op. 6. Paski do formówki tłoczone KONOPKA rozm. 22 4 op. 7. Paski do formówki tłoczone KONOPKA rozm. 23 4 op. 8. Paski do formówki tłoczone KONOPKA rozm. 24 4 op. 9. Gumki do polerowania POLONT 50 szt 10. Pasek metalowy w rolce - drops 10 op. 11. Płytka do mieszania cementu 7 szt. 12. Płytka Petiego Fi 100 4 szt. 13. Płytka Petiego Fi 60 12 szt. 14. Lusterka stomatologiczne powiększające 4 mm 25 szt. 15. Olej do smarowania końcówek NSK 550 ml 4 szt. 16. SOFLX - krążki ścierne 8691 C (do pol. wypeł) 12 op. 17. Nici RE-CORD 300 cm z wbudowanym nożykiem Egipska bawełna- sprężystość A 300 cm 8 szt. 18. Serwetka składana 125 szt 10 op. 19 DURAPHAT Tuba 10 ml. 10 szt. 20. Pędzelki do lakierowania MICRO 15 op. 21. Kształtki poliestrowe ANGEGYA 160 8 op. 22. Pasta Clean Polish 360 ( pasta do czyszcze. zębów) 50 g 6 szt. 23. Paski do formówki profil. KONOPKA rozm. Nr 2 2 op. 24. Paski do formówki profilo. KONOPKA rozm. Nr 3 4 op. 25. Paski do formówki profilo. KONOPKA rozm. Nr 9 2 op. 26. Paski do formówki profilo. KONPKA rozm. Nr 12 2 op. 27. Paski do formówki profilo. KONOPKA rozm. Nr 13 4 op. 28. Kalka artykulacyna I FORM. 80 MIC ( HAN) 10 op. 29. Wytrawiacz 10 MML - żel 13 g 20 szt. 31. Taśma poliestrowa gładka 15 m. 6 szt. 32. Szczotka nylon prosta 20 szt. 33. Szczotka nylon ścięta 20 szt. 34. Łopatka do alginatów 4 szt. 35. Szczotka metalowa do wierteł 6 szt. 36. Endogel 5,5 g 4 szt. 37. Taśma poliestrowa ścierna 15 m. 4 szt. 38. POL. Formówka Typ MIFAM 2 szt. 39. Formówka Białostocka 3 szt. 40 Pojemnik do sterylizacji wierteł 2 szt. 41. Wanienka do dezynfekcji 5 l 5 l 1 szt. 42. SOFLEKS trzymadełko 8695 CA 2 szt. 43. ANG Kształtki poliestrowe 32 1 op. 44. Igły do karpuli TERUMO 030x16 mm 100 szt 3 op. 45. Igły do karpuli 0,27 6 x1 3,8 (0,40x0,35 mm) 2 op. 46. Igły MOLTENI-Jet 30 x 12 100 szt. 4 op. 47. Palnik spirytusowy 2 szt. 48. Łańcuszek do serwet ( 50 cm) 4 szt. 49. Miska do alginatów 4 szt. 50. Gumki protetyczne 20 szt. 51. Cevitec Gel 20 g. 10 szt. 52. Łyżki protetyczne 30 szt. 53. Trzonek do pędzelków 30 szt. 54. Formówka na pasku 2 op. 55. Kolornik protetyczny 1 szt. 56. Gumki do polerowania akrylu ( do wstępnego i do wygładzeń) 50 szt. 57. Preparat do wybielania zębów martwych (Peroxydonte + gliceryna) 2 op. 58. Paski metalowe do for mówki - grubość 0.035 mm PRAKTOR ( komplet) 3 szt. 59. Cewki dokanałowe ( mosiężne - pozłacane) opakowanie asortyment 12 rozmiarów 240 szt. 1 op. 60. Wkłady kaarowo - korzeniowe z włókien szklanych o różnej średnicy 2 op. 61. Spinacze do włókien szklanych ARKONA 2 x 6 szt. w op. 1 op. 62. Włókno szklane do szynowania zębów SPLINT-it ( op. poj. jedno włókno 7,5 cm szre. 3 mm) 5 op. 63. PUR - ZELLIN 60 szt 64. Żel do fluoryzacji Fluormex 50 g 350 szt. 65. Cervitec Plus 2 g 10 szt. 66. Światłoutwardzalne włókno fromowane typ PODWIĄZKA długość 10 cm, szerokość 2 mm 3 op. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy Nici chirurgiczne (non - apsorbable) 1. 2 0 (non - apsorbable) poliamidowe 45 cm igła ostra 3 8 koła 19 mm niebieskie 100 2. 3 0 (non - apsorbable) poliamidowe, 45cm igła ostra 3 8 koła 19 mm niebieskie 300 3. 4 0 (non - apsorbable) poliamidowe, 45 cm igła ostra 3 8 koła 19 mm niebieskie 500 4. 5 0 (non - apsorbable), poliamidowe 45 cm igła ostra 3 8 koła 16 mm niebieskie 600 5. 6 0 (non - apsorbable) poliamidowe, 45 cm igła ostra, kosmetyczna 3 8 koła 16 mm niebieskie 600. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy: Nici chirurgiczne (apsorbable) 1 3 0 (apsorbable) glyconate monofilament 70 cm igła tępa 3/8 koła 16 mm niebieskie 100 2 4 0 (apsorbable) glyconate monofilament 70 cm igła tępa, 3 8 koła 16 mm niebieskie 100 3 5 0 (apsorbable) glyconatemonofilament 70 cm igła tępą 3 8 koła 16 mm, niebieskie 70 4 6 0 (apsorbable) glyconate monofilament 70 cm igła tępa 3 8 koła 16 mm niebieskie 50 . Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 dotyczy Leki znieczulające 1. Lignocaina 2% 20 mg ml op. 10 amp. 2 ml 70 szt. 2. Lignocaina 2% c noradrenalino (20 mg + 0,025 mg) ml 2 ml 300 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.80.00-9, 33.13.15.10-5, 33.14.18.30-7, 33.13.10.00-7, 33.14.18.30-7, 33.13.00.00-0, 33.13.00.00-0, 33.14.11.21-4, 33.14.11.21-4, 33.66.11.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-radzymin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie - ul. Konstytucji 3 Maja 17 05-250 Radzymin budynek przychodni II piętro pok. 214.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2012 godzina 10:30, miejsce: Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie - ul. Konstytucji 3 Maja 17 05-250 Radzymin budynek przychodni II piętro pok. 214.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 26.10.2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Produkty lekarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.80.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wiertła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.15.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wypełnienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: narzędzia stomatologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: podkład - cement.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: materiały do protetyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: inne materiały stomatologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: nici chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: nici chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: leki znieczulające.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.