eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Remont drogi krajowej nr 62 w ciągu ulic Kruszyńskiej i Alei Kazimierza Wielkiego we Włocławku



Ogłoszenie z dnia 2013-09-03

Włocławek: Remont drogi krajowej nr 62 w ciągu ulic Kruszyńskiej i Alei Kazimierza Wielkiego we Włocławku
Numer ogłoszenia: 355604 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Zielna 13/21, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4121323, faks 054 4121323.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi krajowej nr 62 w ciągu ulic Kruszyńskiej i Alei Kazimierza Wielkiego we Włocławku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogi krajowej 62 w obrębie administracyjnym miasta, na odcinku Alei Kazimierza Wielkiego, od skrzyżowania z Al. Chopina w kierunku skrzyżowania z ul. Zielną. Zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, które ujęte były w zamówieniu podstawowym. Technologia robót budowlanych, SST, obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego pozostają niezmienione w stosunku do zamówienia podstawowego. Powierzchnia planowana do remontu nawierzchni - ok. 17 000 m2. Stan obecny przedmiotowej drogi: Droga dwujezdniowa z pasem rozdziału (pas zieleni), zmiennej szerokości; zatoki autobusowe; nawierzchnia asfaltowa w bardzo złym stanie technicznym, z licznymi spękaniami poprzecznymi, podłużnymi i ubytkami. Ulica wybudowana w latach 80. Remont drogi obejmuje odtworzenie stanu pierwotnego drogi: Zamawiający planuje wykonanie: - warstwy ścieralnej SMA, - warstwy wiążącej AC16W, - warstwy profilowej (wyrównawczej) AC16W - wykonanie krawężników drogowych i opasek - remont zatoki i regulacja urządzeń WARSTWY BITUMICZNE WYKONAĆ W OPARCIU O WT-1 I WT-2 -warstwa ścieralna z masy SMA o gr. 4 cm, wykonana w oparciu o WT-1 Kruszywa do mieszanek mineralno - asfaltowych i powierzchniowych utrwaleń oraz WT-2 Mieszanki mineralno - asfaltowe z 2010 r., zgodnie z obowiązującymi normatywami -warstwa wiążąca z masy BA o gr. 8 cm, wykonana w oparciu o WT-1 Kruszywa do mieszanek mineralno - asfaltowych i powierzchniowych utrwaleń oraz WT-2 Mieszanki mineralno - asfaltowe z 2010 r., zgodnie z obowiązującymi normatywami -warstwa wyrównawcza z masy BA o gr. 4 cm, wykonana w oparciu o WT-1 Kruszywa do mieszanek mineralno - asfaltowych i powierzchniowych utrwaleń oraz WT-2 Mieszanki mineralno - asfaltowe z 2010 r., zgodnie z obowiązującymi normatywami Przygotowanie recept po stronie Wykonawcy. Recepty masy muszą zostać przedłożone Zamawiającemu i uzyskać jego akceptację przed wbudowaniem. UWAGA: nie dopuszcza się stosowania do składu masy bitumicznej warstw ścieralnej i wiążącej grysów wapiennych i destruktu bitumicznego. Projektowana konstrukcja zatok autobusowych: - warstwa z betonu C 30/37 ze zbrojeniem rozproszonym grubości 22 cm - warstwa z betonu C 12/15 grubości 20 cm - grunt stabilizowany cementem R=2.5 MPa grubości 15 cm Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1)Wykonanie robót rozbiórkowych nawierzchni - frezowanie na średnią głębokość 12cm, 2)Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących zatok autobusowych, 3)Rozbiórka krawężników, 4)Zagospodarowanie materiałów pochodzących z rozbiórki, w szczególności utylizację odpadów. 5)Wykonanie krawężników na ławie i opasek przykrawężnikowych, 6)Wykonanie nawierzchni zatok autobusowych, 7)Wykonanie robót bitumicznych nawierzchni jezdni, 8)Regulację wysokościową urządzeń obcych tj. studni rewizyjnych (kanalizacji sanitarnej, deszczowej, ciepłowniczych, itp.), zaworów, wpustów ulicznych, 9)Wykonanie (odtworzenie) oznakowania poziomego grubowarstwowego z masy chemoutwardzalnej na przejściach dla pieszych, Należy dokonać regulacji urządzeń z posadowieniem włazów, wpustów i skrzynek na pierścieniach odciążających. Do regulacji użyć masy betonowej szybkowiążącej. Nie dopuszcza się obróbki nawierzchni wokół urządzenia posadowionego w jezdni materiałem innym, niż masa bitumiczna. Przedmiot zamówienia obejmuje również roboty pomiarowe, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, sporządzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu. Wszelkie inne roboty niewymienione w opisie (związane z prawidłowym wykonaniem zadania) i wynikające z nich koszty są kosztem Wykonawcy i należy je ująć w cenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować prace w taki sposób, aby zachować ruch drogowy na jednej jezdni i ewentualnie - za zgodą Zamawiającego - do min. ograniczyć czas zamknięcia przebudowanego odcinka drogi dla ruchu kołowego i pieszego. O ile będzie potrzeba - Wykonawca, na własny koszt, wybuduje na potrzeby czasowej organizacji ruchu i obsługi terenu budowy, drogi tymczasowe, objazdowe itp. Wykonawca w całym okresie trwania umowy będzie utrzymywał przejezdność w/w dróg oraz dokonywał napraw nawierzchni odcinków ulicy przekazanych do przebudowy, na których w związku z budową ruch odbywa się dwukierunkowo - zgodnie z etapami projektu czasowej zmiany organizacji ruchu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych SPEC-DRÓG Sp. z o.o. ul. Krzywa Góra 8/10, 87-800 Włocławek, ul. Krzywa Góra 8/10, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2016766,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2474453,73

  • Oferta z najniższą ceną: 2474453,73 / Oferta z najwyższą ceną: 2474453,73

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia podstawowego na realizację zadania pn.: Remont drogi krajowej nr 62 w ciągu ulic Kruszyńskiej i Alei Kazimierza Wielkiego we Włocławku w trybie przetargu nieograniczonego, w dniu 19.06.2013 r., zamieszczając Ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych o nr 234880 - 2013. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w Ogłoszeniu o zamówieniu Sekcja II: Przedmiot zamówienia pkt. II.1.5 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia Opis sposobu przygotowania oferty pkt. IX.8 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnie z treścią art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość zamówienia podstawowego wynosiła: 4 702 437,34zł zamówienia uzupełniającego: 2 351 218,67zl. Umowa zawarta została z wykonawcą: Przedsiębiorstwem Robót Drogowych SPEC - DRÓG Sp. z o. o. ul. Krzywa Góra 8/10, 87-800 Włocławek, nr 272.5.DI.2013 w dniu 19.07.2013r. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót. Zamówienie uzupełniające nie przekroczy 50% zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówienia uzupełniającego będą roboty budowlane polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, które ujęte były w zamówieniu podstawowym. Mając na uwadze powyższe, zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, z uwagi na wypełnienie przesłanek wynikających z treści art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zm.) to jest: zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej reki, w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.