To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-29
Rzeszów: Kompleksowa usługa sprzątania obiektu Sądu Rejonowego w Rzeszowie wraz z terenem zewnętrznym.
Numer ogłoszenia: 355422 - 2015; data zamieszczenia: 29.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327596 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Rzeszowie, ul. gen. J. Kustronia 4, 35-303 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 71 52 372, faks 17 71 52 493.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa sprzątania obiektu Sądu Rejonowego w Rzeszowie wraz z terenem zewnętrznym..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest kompleksowa usługa sprzątania części obiektu Sądu Rejonowego w Rzeszowie wraz z terenem zewnętrznym przy ul. gen. J. Kustronia 4. Powierzchnia wewnętrzna do sprzątania wynosi - 6047,66 m2 - zakres czynności obejmuje codzienne od poniedziałku do piątku mycie przy użyciu własnego sprzętu i maszyn czyszczących glazury, płytek, bieżące uzupełnianie w sanitariatach: papieru toaletowego, ręczników jednorazowych, mydła w płynie, codzienne opróżnianie koszy na śmieci ich mycie i wymiana worków na śmieci, mycie i czyszczenie umywalek, dozowników na mydło, mycie i czyszczenie sedesów, pisuarów, ich odkażanie, usuwanie nalotów i dezynfekcja, czyszczenie luster, armatury, drzwi, futryn, klamek, szyldów, szyb w drzwiach, grzejników, wyłączników światła, lamp osłonowych, zmywanie i dezynfekcja posadzek, zamiatanie i mycie schodów, ścieranie kurzu: ze stołów, stolików, foteli, krzeseł, poręczy, balustrad, cokołów, gablot, parapetów, mycie i czyszczenie środkami do stali nierdzewnej drzwi wind, ścianek wewnętrznych, mycie luster w windach, przecieranie z kurzu kinkietów oświetleniowych w ciągach komunikacyjnych, mycie zlewozmywaków, stołów, podłóg w pokojach śniadań. Czyszczenie wertikali w razie potrzeb o powierzchni około 1080 m2 Mycie przeszkleń w obiekcie zamawiającego do wysokości 3,5 metra bez użycia technik alpinistycznych lub zwyżki samochodowej. Zamawiający informuje, że w zakres usługi nie wchodzi mycie okien - w zakres prac wchodzić będzie codzienne obustronne mycie szyb w drzwiach umieszczonych w korytarzach, klatkach schodowych około 180 m2, codzienne obustronne mycie szyb (przeszkleń) na holu głównym około 550 m2 w tym oszklenia tamburu 4 piętrowego, (mycie szyb i przeszkleń dotyczy usunięcia zabrudzeń powstałych z codziennego użytkowania). Mycie kinkietów, które są łatwo dostępne bez specjalistycznego sprzętu. Usuwanie pajęczyn i kurzu z sufitów, ścian, kratek wentylacyjnych - wg potrzeb, pranie wykładzin dywanowych - wg potrzeb. Zapewnienie serwisu dziennego (co najmniej 1 osoby) w godzinach pracy Zamawiającego. W zakres serwisu dziennego będzie wchodziło: bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, mydła w płynie, uzupełnianie ręczników papierowych, opróżnianie przepełnionych koszy w sanitariatach, utrzymanie posadzek w stanie zapewniającym bezpieczeństwo podczas opadów atmosferycznych takich jak śnieg, deszcz w wyniku czego wewnątrz obiektu przy wejściach tworzy się niebezpieczna śliska powierzchnia (ścieranie na bieżąco mokrych powierzchni, powstałych w wyniku ruchu petentów, ścieranie na bieżąco wody z posadzek, która powstała w przypadku przypadkowego rozlania, awarii hydrauliki, lub kanalizacji.) Zamawiający informuje, że na obiekcie w pomieszczeniach sanitarnych są zamontowane podajniki na mydło w płynie JOFEL SEKTOR. Środki higieny powinny posiadać wymagane przepisami atesty uprawniające do stosowania w Polsce. Sprzęt i materiały oraz środki czystości i środki higieny, niezbędne do wykonania przedmiotu umowy będzie dostarczał Wykonawca własnym transportem i na własny koszt. Codzienne od poniedziałku do piątku sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku Zamawiającego o powierzchni 9145 m2 W ramach realizacji przedmiotu umowy do obowiązków Wykonawcy należy utrzymanie czystości na terenie zewnętrznym przy użyciu własnego sprzętu, środków zgodnie z rodzajem i częstotliwością określoną przez Zamawiającego w załączniku, który jest odpowiednio załącznikiem nr 2 do umowy. Szczegóły wykonywania zamówienia zostały opisane w projekcie umowy oraz załącznikach do umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Utrzymania Czystości "SOPEL" Stanisław Sopel
jakie przetargi wygrała firma
Firma Utrzymania Czystości "SOPEL" Stanisław Sopel
- SOPEL Firma Utrzymania czystości mgr Stanisław Sopel, ul. Szarotkowa 9, 35-604 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 295200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 119937,60
Oferta z najniższą ceną: 119937,60 / Oferta z najwyższą ceną: 397191,60
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania programistyczno-symulacyjnego do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla IIM UR
- Zakup sprzętu sieciowego oraz telefonów IP w ramach pierwszego wyposażenia Komisariatu Policji II w Rzeszowie oraz Komisariatu Policji w Rudniku nad Sanem
- Dostawa depozytora na klucze dla KWP w Rzeszowie oraz dostawa szaf metalowych dla KWP w Rzeszowie oraz CBZC Zarząd w Rzeszowie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu "ETAP II dostosowania budynku PZDW w Rzeszowie do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami - zgodnie z obowiązującymi przepisami"
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z budynków Urzędu Miasta Rzeszowa
- Usługa eksperta ds. badań ilościowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług sprzątania zamkniętych obiektów sportowych wraz z pełnym zapleczem (bez pływalni), pomieszczeń przyległych do pływalni, pomieszczeń laboratoryjnych, Domu Studenta AWFiS Gdańsk".
- Kompleksowe, stałe utrzymanie porządku i czystości w budynku zlokalizowanym przy ulicy Drzymały 30 w Pruszkowie, zajmowanym przez komórki organizacyjne Starostwa Powiatowego w Pruszkowie
- Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku socjalnym oraz na terenach zewnętrznych - Ośrodek Socjalny w Pasterce
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach
- usługi w zakresie utrzymania czystości terenu zewnętrznego oraz w kompleksie budynków znajdujących się w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 37
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.