To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-30
Ogłoszenie nr 355421 - 2016 z dnia 2016-11-30 r.
Mszana Dolna: Zakup energii elektrycznej do punktów poboru administrowanych przez "Górna Raba" Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2017 do 31.12.2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 336763
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: "Górna Raba" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
35626754600000, ul.
ul. Krakowska
27E,
34-730
Mszana Dolna, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
18 3310324, faks
18 3310324, e-mail
biuro@gornaraba.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gornaraba.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej do punktów poboru administrowanych przez "Górna Raba" Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2017 do 31.12.2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do punktów poboru dministrowanych przez "Górna Raba: Sp. z o.o., przez okres 12 miesięcy (to jest od 01.01.2017 do 31.12.2017). 2. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2017 do 31.12.2017 wynosi: a) Grupa taryfowa C 11 - 68 210 KWh, b) Grupa taryfowa B23 - 1 212 000 KWh, w tym: a. szczyt przedpołudniowy 240 000 KWh b. szczyt popołudniowy 141 000 KWh c. pozostałe godziny doby 831 000 KWh UWAGA! Podane wartości zużycia energii elektrycznej, należy przyjąć jako wartości szacunkowe w formularzu ofertowym. Zamawiający zastrzega, że przedstawione powyżej szacunkowe dane nie odzwierciedlają deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zakłada się że może nastąpić wzrost lub spadek zużycia energii w okresie trwania umowy. Podane ilości zużycia energii należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nie osiągnięcie wskazanych ilości. Zamawiający informuje, że w ciągu trwania okresu realizacji umowy może nastąpić zmiana administratora dla części punktów poboru. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający zastrzega, że nastąpi przepisanie umowy na nowego administratora pod takimi samymi warunkami, jakie zostały określone w przedmiotowej SIWZ i zawartej umowie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 Prawo energetyczne - teks jednolity wprowadzony Obwieszczeniem Marszałka Sejmu z dnia 15 czerwca 2012 r. (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zmian.), w przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawa. 3.2. Zakup energii elektrycznej będzie odbywał się na podstawie odrębnej umowy sprzedażowej z Wykonawcą. 3.3. Wykonawca winien posiadać generalną umowę dystrybucyjną zawartą z TAURON Dystrybucja S.A. na okres trwania niniejszego zamówienia. 3.4. Przedmiot zamówienia nie obejmuje usługi związanej z dystrybucją energii elektrycznej, która to usługa będzie świadczona na podstawie odrębnej umowy zawartej z TAURON Dystrybucja S.A. Zamawiający informuje, iż posiada rozdzielone umowy na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej. Obecnie obowiązująca umowa sprzedaży energii elektrycznej została zawarta w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego na okres od 01.01.2016 do 31.12.2016 r. UWAGA: Zamawiający informuje, iż PPE o których mowa w Załączniku nr 1 do SIWZ Lp. 21, 22, 24, 25 tj. Pompownia ścieków Łętowe P1, Pompownia ścieków Łętowe P2, Pompownia ścieków Łętowe P4 i Pompownia ścieków Łętowe P10 obecnie posiadają kompleksowe umowy na sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej i umowy te zawarte są pomiędzy Urzędem Gminy Mszana Dolna a Tauron Sprzedaż Sp. z o.o. 3.5. Na każdy punkt poboru, Wykonawca będzie przedstawiał szczegółowe rozliczenie za dostawę energii elektrycznej uwzględniając elementy dotyczące danego punktu poboru jak: nazwa punktu poboru, grupa taryfowa, nr PPE, adres PPE, wolumen zużytej energii elektrycznej w danym okresie rozliczeniowym. Podstawą rozliczenia za przedmiot zamówienia będzie faktyczne zużycie energii elektrycznej w kWh w danym okresie rozliczeniowym. 3.6. Faktura rozliczeniowa winna obejmować dane charakterystyczne dla danego punktu poboru tj. między innymi: jego rodzaj (np.: pompownia ścieków) i nazwę, nr punktu poboru, przypisaną taryfę, nr PPE sprzedawana energia elektryczna będzie rozliczana według ceny jednostkowej energii elektrycznej netto plus obowiązujący podatek VAT (wyliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), obejmującej wszystkie koszty sprzedaży w poszczególnych taryfach. 3.7. Faktura za sprzedaż energii elektrycznej będzie wystawiana w okresach odczytowych dokonywanych przez OSD. 3.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości punktów odbioru energii elektrycznej, jednakże w rozmiarze nie większym niż 20 % ilości punktów wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, przy zachowaniu ceny energii elektrycznej przyjętej z oferty Wykonawcy. Zamawiający może dodawać nowe PPE oraz zmieniać grupy taryfowe dla istniejących PPE jedynie w obrębie tych grup taryfowych, które są wymienione w SIWZ i załącznikach oraz będą wycenione w ofercie. 3.9. Wykonawca, który wygra przetarg zobowiązuje się do złożenia w imieniu Zamawiającego, Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego właściwego dla Zamawiającego, zgłoszenia zawarcia umowy na sprzedaż energii elektrycznej do poszczególnych obiektów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
03910000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT306000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 329103.58 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MSZANA DOLNA
- Modernizacja drogi wewnętrznej oś. Malce - Majerany w Mszanie Górnej
- Wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Mszana Dolna
- MODERNIZACJA DROGI WEWNĘTRZNEJ DO OS. BIEDAKI-FUDRY W MIEJSCOWOŚCI OLSZÓWKA
więcej: przetargi MSZANA DOLNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.