eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Wykonanie robót dodatkowych polegających na odwodnieniu terenu działek 33/4 i 35/1, poprzez wykonanie drenażu liniowego 2 studni chłonnych, zmianie nawierzchni terenu przy budynkach nr 5,6,1,8 w Swołowie oraz przebudowie przyłącza do budynku sąsiadującego nr 15 w Swołowie w ramach Projektu pn. Wzmocnienie potencjału Pomorskiej Krainy w Kratę - ETAP II - Rozbudowa filii MPŚ w Swołowie objęty wsparciem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2011-10-27

Słupsk: Wykonanie robót dodatkowych polegających na odwodnieniu terenu działek 33/4 i 35/1, poprzez wykonanie drenażu liniowego 2 studni chłonnych, zmianie nawierzchni terenu przy budynkach nr 5,6,1,8 w Swołowie oraz przebudowie przyłącza do budynku sąsiadującego nr 15 w Swołowie w ramach Projektu pn. Wzmocnienie potencjału Pomorskiej Krainy w Kratę - ETAP II - Rozbudowa filii MPŚ w Swołowie objęty wsparciem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 355400 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku, ul. Dominikańska 5-9, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8424081/82 w. 320, 8463020, faks 059 8426518.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Istytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych polegających na odwodnieniu terenu działek 33/4 i 35/1, poprzez wykonanie drenażu liniowego 2 studni chłonnych, zmianie nawierzchni terenu przy budynkach nr 5,6,1,8 w Swołowie oraz przebudowie przyłącza do budynku sąsiadującego nr 15 w Swołowie w ramach Projektu pn. Wzmocnienie potencjału Pomorskiej Krainy w Kratę - ETAP II - Rozbudowa filii MPŚ w Swołowie objęty wsparciem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia są dodatkowe roboty budowlane w zakresie: 1.Odwodnienia terenu działek nr 33/4 i 35/1 w Swołowie, 2.Zmiany nawierzchni terenu przy budynkach nr 5; 6; 1; 8, w Swołowie 3.Przebudowa przyłącza do budynku sąsiadującego nr 15 w Swołowie. Niezbędne do wykonania w celu prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego zadania inwestycyjnego realizowanego w ramach Projektu pn. Wzmocnienie potencjału Pomorskiej Krainy w Kratę - ETAP II - Rozbudowa filii MPŚ w Swołowie objęty wsparciem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu samorządu województwa pomorskiego - dla potrzeb Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku.Wykonanie dodatkowych robót budowlanych w oparciu o posiadaną przez Zamawiajacego dokumentację zawierajacą: 1.PW - Zagospodarowanie terenu 2.PB - Odwodnienie terenu działka nr 33/4 i 35/1 w Swołowie 3.PW - Przyłącza wod.kan. 4.Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót zagospodarowania terenu 5.Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót odwodnienia terenu 6.Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót przyłącza wod.- kan. 7.Przedmiary robót Swołowo Przyłącze wody 8.Przedmiary robót Swołowo odwodnienie terenu 9.Przedmiary robót Zagospodarowanie terenu działka 33/4 i 35/1 w Swołowie Ogólne warunki realizacji robót budowlanych Roboty należy prowadzić w sposób gwarantujący spełnienie warunków i wymagań: 1)Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane , 2)Szczegółowa Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3)Obowiązujących polskich norm i normy branżowe. 4)Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz.U. z 2002 Nr 75, poz.690 z późn. zmianami). 5)Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. z 2010r., Nr 109, poz. 719). 6)Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2003, Nr 169, poz.1650 z późn. zm.) . 7)Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27.07.2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. z 2011r., Nr 987, z póź. zmianami) 2.Wykonawca obowiązany jest wykonać roboty zgodnie z zawartą umową, udostępnioną dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej. 3.Obowiązkowym jest prowadzenie dziennika budowy z udokumentowaniem przebiegu wykonywanych robót. 4.Organizacja pracy na placu budowy winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. 5.Materiały budowlane użyte do realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 Prawo Budowlane oraz wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty w tym świadectwa dopuszczenia PZH dla odpowiednich materiałów. Odbiór robót budowlanych 1.Odbiór robót budowlanych powinien być zgodny ze Szczegółowa Specyfikacja Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 2.Z każdego odbioru wykonanych robót: całości, części stanowiącej zamkniętą całość, robót, które ulegają zakryciu czy też robót zanikających, należy sporządzić protokół zakończony konkretnymi wnioskami, podpisany ze strony Zamawiającego przez Inżyniera Kontraktu. 3.Przy dokonywaniu odbioru końcowego Inspektor Nadzoru, występujący w imieniu Zamawiającego sprawdzi zgodność wykonanych robót z zawartą umową, dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, aktualnymi normami i przepisami, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej, jak również czy jakość wykonanych robót spełnia warunki potrzebne do późniejszego użytkowania. 4.Przed przystąpieniem do odbioru końcowego wykonawca robót zobowiązany jest do przygotowania dokumentów pozwalających na należytą ocenę wykonanego zadania, będącego przedmiotem odbioru, a w szczególności: umowy, protokołów i zaświadczeń o dokonanych próbach technicznych, uzgodnień w trakcie realizacji robót itp. 5.Z odbioru końcowego spisany będzie protokół podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego (Inspektora Nadzoru) i Wykonawcy. W protokole należy zapisać wszelkie poczynione ustalenia mające znaczenie dla dalszej realizacji budynku i eksploatacji obiektu, wymienić ujawnione w czasie odbioru wady i usterki wraz z terminami ich usunięcia . 6.Na dzień odbioru końcowego, Wykonawca obowiązany jest również przekazać kartę gwarancyjną na zakres wykonanych prac..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 29.81.43.30 - 29.81.43.30 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wzmocnienie potencjału Pomorskiej Krainy w Kratę - ETAP II - Rozbudowa filii MPŚ w Swołowie objęty wsparciem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu samorządu województwa pomorskiego - dla potrzeb Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lider konsorcjum: EKOINBUD Sp. z o.o., Ul. Wielkopolska 5A, 80-180 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
  • Członek konsorcjum: TRWAŁY DOM Waldemar Roguski, Ul. Konopnickiej 4, 48-304 Nysa, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 349158,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 325000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 325000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 325000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Teren na którym zaprojektowano budynki nr 6, 2, 5, 1 i 8 w Swołowie to byłe tereny rolne, które zostały odwodnione poprzez sieć podziemnych drenaży. Przebieg i trasa drenaży nie jest zinwentaryzowana oraz nie ma możliwości wykonania takiej inwentaryzacji. Nie było wiadomo, czy i w jaki stopniu dojdzie do zachwiania dotychczasowej gospodarki wodnej przedmiotowego terenu. Tym samym nie można było podjąć działań zapobiegawczych na etapie opracowywania dokumentacji projektowej dla zamówienia podstawowego oraz jego wykonywania. Dopiero po przeprowadzeniu tychże prac okazało się, że w wyniku posadowienie nowych budynków oraz wykonania do nich sieci zewnętrznych została zachwiana równowaga gospodarki wodnej na działkach Zamawiającego oraz na przyległych sąsiednich terenach. Dla bezpieczeństwa użytkowania obiektów Zamawiającego, infrastruktury oraz dla zachowania stanu przed inwestycyjnego (poziomów w studniach na sąsiednich działkach) należy odwodnić teren. Jest to niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, gdyż umowa zawarta z Generalnym Wykonawcą oraz dokumentacja wykonawcza przewidują, że obiekty mają zostać oddane w stanie gotowym do eksploatacji w każdych warunkach atmosferycznych. Ewentualne zachwianie gospodarki wodnej oraz podtapianie wybudowanych obiektów oraz budynków na sąsiednich działkach stanowiłoby podstawę do wytoczenia roszczeń z tytułu rękojmi lub gwarancji. Nieodwodnienie terenu nie pozwalało by na przyjęcie, że doszło do wykonania zamówienia podstawowego. Usytuowanie i trasa zostanie zaprojektowana tak, aby odwodnienie przechwytywało wody podskórne i opadowe. Wykonanie drenażu i zmiana nawierzchni terenu ze żwirowej na utwardzoną - kamień polny zapobiegnie zalewaniu przyległych sąsiednich działek i umożliwi użytkowanie obiektów. 2.Przebudowa przyłącza do Budynku Swołowo 15 (budynek sąsiedni ma działce nr 33/3) spowodowana była tym, iż istniejące (stare) przyłącze przebiegało w ścianie warstwowej elewacji szczytowej remontowanego budynku nr 6, która został rozebrana zgodnie w zaleceniami zawartymi w Protokole Konieczności na roboty zamienne nr 1, gdyż pierwotnie była ona przewidziana do naprawy i konserwacji. Zakończenie remontu budynku nr 6 jest możliwe jedynie po przebudowie przyłącza do budynku sąsiedniego. Przebieg i usytuowanie przyłącza na ścianie budynku nr 6 był niezgodny z podkładami geodezyjnymi, stanowiącymi podstawę do wykonania projektu zagospodarowania terenu działki 33/4. Konieczność przebudowy przyłącza była więc nie do przewidzenia i jest konieczna do wykonania przebudowy budynku nr 6.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.