eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - 5 ZADAŃ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-24

Lublin: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - 5 ZADAŃ
Numer ogłoszenia: 355400 - 2014; data zamieszczenia: 24.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183755 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 740 86 14, faks 81 740 39 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - 5 ZADAŃ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego i sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Zakres zamówienia obejmuje 5 nw. zadań: Zadanie nr 1 - Dostawa ssaków elektrycznych, Zadanie nr 2 - Dostawa zestawu do biopsji oskrzelowej w endobronchosonografii, Zadanie nr 3 - Dostawa pojemników do odsysania wydzieliny z drzewa oskrzelowego, Zadanie nr 4 - Dostawa akcesoriów do aparatów Infant Flow SiPAP, Zadanie nr 5 - Dostawa lusterek laryngologicznych. 2.Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w przedmiotu zamówienia i zakres zamówienia zawierają załączniki nr 1-5 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Zad. nr 1: a) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu medycznego będącego przedmiotem zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego oraz instruktaż personelu SPSzW, zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Zał. nr 1a,1b do specyfikacji Wykonanie umowy przez Wykonawcę potwierdzone będzie protokołem odbioru przedmiotu umowy podpisanym po dokonanym instruktażu. b) Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. c) Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany co najmniej w roku 2013, nierekondycjonowany, niepowystaowowy. d) Minimalny wymagany okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące, liczony od daty oddania sprzętu medycznego do eksploatacji, po przeprowadzeniu instruktażu personelu i podpisaniu protokołu odbioru. e) Wykonawca musi posiadać na terenie Polski serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w pełnym zakresie - potwierdzony oświadczeniem Wykonawcy. 4. Ilekroć w SIWZ, w opisie przedmiotu zamówienia są użyte znaki towarowe, patenty, pochodzenie, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. W takim przypadku podane cechy materiału, produktu lub urządzenia należy rozumieć jako wymaganie minimalne (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne materiałów, urządzeń lub produktów wskazanych w załącznikach do SIWZ). Za rozwiązania równoważne przyjmuje się te, które spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.15.72.00 - Zestawy tlenowe 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - Dostawa ssaków elektrycznych (1a)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medela Polska Sp. z o.o,, ul. Leninowska 8, 03-684 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3132,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3132,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3132,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 1 - Dostawa ssaków elektrycznych (1b)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FULL-MED. Jakub Sidorowicz,, ul. Nowy Świat 25/9, 20-418 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 638,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 669,60

  • Oferta z najniższą ceną: 669,60 / Oferta z najwyższą ceną: 669,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 - Dostawa pojemników do odsysania wydzieliny z drzewa oskrzelowego,.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FULL-MED. Jakub Sidorowicz,, l. Nowy Świat 25/9,, 20-418 Lublin,, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2592,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2592,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2592,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4 - Dostawa akcesoriów do aparatów Infant Flow SiPAP,.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NZ TECHNO Sp. z o.o.,, ul. Berneńska 5A,, 03-976 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53092,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51516,00

  • Oferta z najniższą ceną: 51516,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69543,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.