eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › świadczenie usług sprzątania i pielęgnacji biur, parkingów, chodników, terenów zielonych na podległych terenach zewnętrznych oraz usług odśnieżania chodników i parkingów DOW NFZ we Wrocławiu oraz delegaturach wLegnicy, Jeleniej Górze i Wałbrzychu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-29

Wrocław: świadczenie usług sprzątania i pielęgnacji biur, parkingów, chodników, terenów zielonych na podległych terenach zewnętrznych oraz usług odśnieżania chodników i parkingów DOW NFZ we Wrocławiu oraz delegaturach w: Legnicy, Jeleniej Górze i Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 355384 - 2015; data zamieszczenia: 29.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 326210 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki, ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 7979317, faks (071) 7979318.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług sprzątania i pielęgnacji biur, parkingów, chodników, terenów zielonych na podległych terenach zewnętrznych oraz usług odśnieżania chodników i parkingów DOW NFZ we Wrocławiu oraz delegaturach w: Legnicy, Jeleniej Górze i Wałbrzychu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu jest świadczenie usługi sprzątania i pielęgnacji biur, parkingów, chodników, terenów zielonych na podległych terenach zewnętrznych oraz usług odśnieżania chodników i parkingów DOW NFZ we Wrocławiu oraz delegaturach w: Legnicy, Jeleniej Górze i Wałbrzychu z podziałem na 4 części. Usługi dotyczą utrzymania czystości w pomieszczeniach znajdujących się w budynkach, w których Zamawiający prowadzi swoją działalność, utrzymania w należytej czystości parkingów oraz terenów zewnętrznych należących do Zamawiającego. 2. Zamawiający w oparciu o art. 83 ust. 2 i 3 PZP dopuszcza składanie ofert częściowych, co oznacza, że Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na wybrane części zamówienia. - Część I - dotyczy świadczenia usług w obiektach DOW NFZ we Wrocławiu przy ul. Joannitów 6 (budynek A i B) oraz przy ul. Dawida 2 (budynek C), - Część II - dotyczy świadczenia usług w obiekcie Delegatury DOW NFZ w Jeleniej Górze przy ul. Wolności 18, - Część III - dotyczy świadczenia usług w obiekcie Delegatury DOW NFZ w Legnicy, przy ul. Jana Pawła II 7, - Część IV - dotyczy świadczenia usług w pomieszczeniach Delegatury DOW NFZ w Wałbrzychu, przy al. Wyzwolenia 20. 3. Zamawiający wymaga, aby przy zatrudnieniu osób głuchoniemych Wykonawca zapewnił we własnym zakresie tłumacza języka migowego. Obecność tłumacza jest wymagana codziennie, Zamawiający dopuszcza, aby była to osoba świadcząca codziennie usługę. W budynku przy ul. Joannitów 6 - budynek B nie jest dopuszczalne zatrudnienie osoby głuchoniemej, gdyż budynek nie posiada stanowiska ochrony. 4. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do SIWZ- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 90919200-4, 90914000-7, 90620000-9, 77310000-6, 77300000-3. 6. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące czynności sprzątania w trakcie realizacji zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę: a) liczba osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę: - Wrocław ul. Joannitów 6 (budynek A i B) - 6 osób + 1 osoba dyżurna +1 osoba placowa, - Wrocław ul. Dawida 2 (budynek C) - 3 osoby + 1 osoba dyżurna +1 osoba placowa, - Jelenia Góra - 2 osoby, - Legnica - 2 osoby, - Wałbrzych - 1 osoba, b) okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: od: 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. c) sposób dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Umowa o pracę do wglądu Zamawiającemu, d) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę zatrudnienia wszystkich osób wykonujących czynności sprzątania w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: przeprowadzenie kontroli obejmującej zakres sfery działalności Wykonawcy związanej bezpośrednio z przedmiotem umowy, w tym możliwość zweryfikowania, czy osoby świadczące usługi utrzymania czystości w obiektach Zamawiającego są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, e) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: ochrona danych osobowych, ochrona mienia DOW NFZ. Pracownika zatrudnionego na umowę o pracę obowiązuje Kodeks Pracy (pracownik nie opuści stanowiska pracy bez poinformowania pracodawcy, pracownik przestrzega ustalonych godzin pracy). 7. Wykonawca, na potwierdzenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu następujących próbek artykułów, które będą wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy: a) Papier toaletowy szt. 1 b) Ręczniki jednorazowe opakowanie 1 c) Mydło/pianka szt. 1 d) Odświeżacz powietrza o lekkim cytrusowym zapachu szt. 1 Zamawiający odrzuci ofertę, do której nie zostaną dołączone wymienione próbki. Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane (na ich wniosek), próbki mydła/pianki oraz odświeżacza powietrza. Próbki papieru toaletowego i ręczników papierowych nie zostaną zwrócone. Próbki złożone przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zamówienia nie zostaną zwrócone, a na ich podstawie Zamawiający będzie oceniał realizację umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.40.00-7, 90.62.00.00-9, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: świadczenie usług w obiektach DOW NFZ we Wrocławiu przy ul. Joannitów 6 (budynek A i B) oraz przy ul. Dawida (budynek C)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Clar System S.A., ul. Janickiego 20B, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 341848,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 366390,36

  • Oferta z najniższą ceną: 366390,36 / Oferta z najwyższą ceną: 366390,36

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: świadczenia usług w obiekcie Delegatury DOW NFZ w Jeleniej Górze przy ul. Wolności 18,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Clar System S.A., ul. Janickiego 20B, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57625,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49781,76

  • Oferta z najniższą ceną: 49781,76 / Oferta z najwyższą ceną: 61964,16

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: świadczenia usług w obiekcie Delegatury DOW NFZ w Legnicy, przy ul. Jana Pawła II 7,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Clar System S.A., ul. Janickiego 20B, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60556,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51638,40

  • Oferta z najniższą ceną: 51638,40 / Oferta z najwyższą ceną: 93177,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: świadczenia usług w pomieszczeniach Delegatury DOW NFZ w Wałbrzychu, przy al. Wyzwolenia 20

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Clar System S.A., ul. Janickiego 20B, 60-542 pOZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28324,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25446,24

  • Oferta z najniższą ceną: 25446,27 / Oferta z najwyższą ceną: 26125,20

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.