To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-03
Czermin: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przewozie dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum z terenu Gminy Czermin w roku szkolnym 2013/2014 wraz odwozem
Numer ogłoszenia: 355348 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156409 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czermin, , 39-304 Czermin, woj. podkarpackie, tel. 017 7741922, faks 017 7741921.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przewozie dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum z terenu Gminy Czermin w roku szkolnym 2013/2014 wraz odwozem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przewozie dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum z terenu Gminy Czermin w roku szkolnym 2013/2014 wraz odwozem zgodnie z opisem tras załączonym poniżej.Przez dowóz uczniów rozumie się: dowożenie uczniów z miejscowości Gminy Czermin - do szkół podstawowych i gimnazjum z miejsca zamieszkania i odwożenie uczniów do miejsca zamieszkania. 3.2. Dowóz i odwóz dzieci odbywa się w dni nauki szkolnej wg Rozkładu jazdy ustalonego z Dyrektorami szkół oraz zaakceptowanego przez Zamawiającego (Rozkład jazdy zawierający co najmniej: trasy przewozu, liczbę kursów dziennych, liczbę przewożonych uczniów, dzienną ilość kilometrów, godziny dowozu i odwozu uczniów, ustalony zostanie przed podpisaniem umowy i będzie stanowił załącznik do umowy). 3.3. Usługa transportowa realizowana będzie w godzinach od 7:30 do 15:30 3.4. Przewiduje się dzienną ilość kilometrów do przewozu dzieci i uczniów (liczone tylko przejazdy z uczniami i bez dojazdu z bazy do miejsca rozpoczęcia dowozu lub odwozu) ok.: 246 km 3.5. Ilość osób objęta transportem: dziennie ok. 265 dzieci 3.6. Wykonawca zapewnia wszystkim uczniom w autobusie miejsca siedzące. Minimalna wymagana ilość autobusów do obsługi poszczególnych tras wynosi 6 szt . Zamawiający nie dopuszcza łączenia tras, polegających na przewozie uczniów w jednym autobusem . 3.7. Transport uczniów musi być realizowany w ramach kursów przeznaczonych tylko do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. 3.8. Środek transportu, którym świadczona będzie usługa powinien posiadać ubezpieczenie OC i NW, aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu. 3.9. W okresach zimowych środek transportu musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. 3.10. Drzwi zamykane pneumatycznie przez kierowcę. 3.11. Zamawiający zaleca wykonawcom zapoznanie się ze szczegółowym przebiegiem trasprzewozu. 3.12. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i czasu przejazdów w zależności od sytuacji wynikającej z ilości uczniów dojeżdżających do poszczególnych szkół i czasu kończenia zajęć tj. ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia dzieciom dojazdu do szkół. 3.13. Awarie. W uzasadnionych przypadkach (np. awaria techniczna pojazdu) i czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom realizacji zamówienia. Wysiadanie i wsiadanie uczniów musi odbywać się w miejscach bezpiecznych do tego wyznaczonych i zgodnych z przepisami ruchu drogowego. Autobusy przeznaczone do przewozu musza odpowiadać przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym. Ilość dzieci do przewiezienia: 265 ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Produkcyjno-Usługowa-Handlowa Janusz Kapinos, Słupiec 328, 33-230 Szczucin, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 157250,00
Oferta z najniższą ceną: 157250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 157250,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.