Ogłoszenie z dnia 2016-11-30
Ogłoszenie nr 355311 - 2016 z dnia 2016-11-30 r.
Aleksandrów Kujawski: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim oraz jednostek organizacyjnych powiatu aleksandrowskiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 335226
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 335327
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Aleksandrowski, krajowy numer identyfikacyjny
91086647100000, ul.
ul. Słowackiego
8,
87700
Aleksandrów Kujawski, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
(54) 282 79 00, faks
(54) 282 79 28, e-mail
zamowienia@aleksandrow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pow-aleksandrowski.rbip.mojregion.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim oraz jednostek organizacyjnych powiatu aleksandrowskiego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Rz.272.1.2.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim oraz jednostek organizacyjnych powiatu aleksandrowskiego: 1.1. Dane dotyczące dostawy energii elektrycznej. 1)Ilość punktów poboru energii elektrycznej: 20 punktów 2)Łączna moc umowna: 881,50 kW 3)Szacunkowe łączne zużycie w okresie obowiązywania umowy wynosi 2.960,82 MWh (+/- 15%) , z tego: Strefa I 2.118,15 MWh Strefa II 842,67 MWh Strefa III 0,00 MWh 4)Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji (SIWZ). Ilość ta nie stanowi dla zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Faktyczne zużycie energii elektrycznej uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych punktów poboru energii Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowana w przetargu całodobową cenę energii. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości punktów poboru energii. W takiej sytuacji strony umowy podpiszą aneks do umowy i dla nowych punktów poboru energii obowiązywać będzie cena energii zaoferowana w przetargu. 1.2.W wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie zawarta jedna umowa obejmująca dostawę energii elektrycznej dla 11 jednostek wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, które będą nabywcami i płatnikami faktur. Faktury będą wystawiane dla każdej jednostki organizacyjnej osobno. Zamawiający posiada aktualnie zawartą umowę na dostawę energii obowiązującą do 31 grudnia 2016 roku i świadczenie usług dystrybucji energii do 31 grudnia 2017 roku z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD), tj. Energa- Operator S.A. z siedzibą w Gdańsku. 1.3.Zamawiający udzieli wybranemu Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa wg. wzoru powszechnie przezeń stosowanego, do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego zawartej umowy sprzedaży do OSD oraz wykonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy. 1.4.Wybrany wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu oświadczenie o posiadaniu Generalnej Umowy Dystrybucji podpisanej z właściwym z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD), tj. Energa- Operator S.A. z siedzibą w Gdańsku przed podpisaniem umowy na sprzedaż energii. 1.5.Dostarczana energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2012r., poz.1059 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi oraz Polskimi Normami. Uwaga dotycząca grupy taryfowej i mocy umownej: W wykazie stanowiącym załącznik do specyfikacji wskazano wnioskowane parametry moc umowna/grupa taryfowa) , które różnic się mogą od aktualnie obowiązujących, o ile podlegać będą zmianie na etapie zawierania nowych umów na usługi dystrybucyjne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
09310000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT855785.02 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 805935.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA KUJAWSKIEGO
- Dostawa leków, szwów chirurgicznych z podziałem na pakiety
- Rozbudowa istniejącego placu zabaw o huśtawkę, zjazd linowy, urządzenie street workaut, zestaw zabawowy ławki w ilości 3 szt. w miejscowości Odolion, Gmina Aleksandrów Kujawski
- "Budowa ścieżek rowerowych na terenie gmin Nieszawa i Waganiec."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.