eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnychSpawanie metodą 141 (TIG) i 311

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-27

Łęczna: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych: Spawanie metodą 141 (TIG) i 311
Numer ogłoszenia: 355210 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , AL. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 81 7521158, faks 81 7521031.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.leczna.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych: Spawanie metodą 141 (TIG) i 311.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Łęcznej - Spawanie metodą 141 (TIG) i 311 3.2 Liczba godzin: 160 godzin zegarowych. Zajęć praktycznych powinno być nie mniej niż 110 godzin zegarowych. Podane godziny uwzględniają przerwy i egzamin. 3.3 Liczba osób: 10, liczba grup kursowych: 1 3.4 Termin wykonania zamówienia: listopad 2011r. - 23.12.2011r. 3.5 Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: zajęcia teoretyczne w zakresie spawania metodą 141 (TIG) i 311, zajęcia praktyczne w zakresie spawania metodą 141 (TIG) i 311, rysunek techniczny, zajęcia z zakresu prawa pracy, zajęcia aktywizacyjne. 3.6 Wymagania organizacyjne. 3.6.1 Wykonawca zobowiązuje się do: 1) przeprowadzenia szkolenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 2) przeprowadzenia szkolenia w wymiarze od poniedziałku do piątku. Łączna liczba godzin na szkoleniu w tygodniu nie może przeciętnie być mniejsza niż 25 godzin zegarowych i większa niż 40 godzin zegarowych. Godzina zegarowa liczy 60 minut. W każdym dniu przewidziana powinna być 30 minutowa przerwa. Maksymalna liczba godzin zegarowych szkolenia dziennie -8, przy czym zajęcia mogą trwać nie dłużej niż do godziny 18.00. 3) przeprowadzenia szkolenia w systemie stacjonarnym. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu itp. 4) przeprowadzenia szkolenia w miejscu gdzie czas dojazdu uczestników szkolenia z siedziby Zamawiającego do miejsca i z miejsca, w którym zgodnie z programem szkolenia odbywać się będą zajęcia, nie może przekraczać łącznie 3 godzin zegarowych. Łączny czas oznacza w tym przypadku czas poświęcony na dojazd oraz powrót z zajęć środkami transportu drogowego. 5) zapewnienia uczestnikom szkolenia warunków pracy zgodnie z przepisami BHP. 6) zapewnienia uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych i biurowych. 7) zapewnienie odzieży ochronnej / przekazywanej na własność/ i środków ochrony indywidualnej. 8) zapewnienia uczestnikom szkolenia wyżywienia, serwisu kawowego wyłącznie obecnym na zajęciach uczestnikom. 9) zapewnienia nadzoru wewnętrznego służącemu podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia. 10) zapewnienie sprawdzania efektów szkolenia podczas realizacji przedmiotu zamówienia decydując o sposobie kontroli i oceny umiejętności oraz wiedzy zdobytej przez uczestników szkolenia. 11) przeprowadzenie egzaminu państwowego sprawdzającego poziom wiedzy uczestników szkolenia. 12) wystawienie każdemu uczestnikowi szkolenia po pozytywnym jego zakończeniu zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Wzór musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) a po pozytywnym zdaniu egzaminu książeczkę spawacza wraz ze Świadectwem Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza wydane zgodnie z obowiązującą normą PN-EN 287-1. Jednostka szkoleniowa uprawniona do szkolenia spawaczy powinna być nadzorowana przez jednostkę właściwą. Wymagane są zajęcia zgodne z programem i wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub jednostką nadrzędną upoważnioną do nadzoru szkoleń spawalniczych. Dopuszcza się rozszerzenie programu szkolenia o dodatkowe godziny zajęć w ramach zagadnień wynikających z programu szkolenia, mieszczące się w wymaganej liczbie godzin. 13) zaangażowania w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób (za minimalne zaangażowanie uważamy zamieszczenie na stronie internetowej Wykonawcy informacji promującej osoby (bez zamieszczania danych osobowych tych osób). 14) informowania pisemnie Zamawiającego o każdorazowej nieobecności uczestnika szkolenia na zajęciach. 15) ubezpieczenia uczestników szkolenia zgodnie z art. 41 ust. 7 i 8 ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, na wniosek Powiatowego Urzędu Pracy. 3.6.2 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: 1) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia, 2) protokół i karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone, 3) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji (zawierający: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę szkolenia i datę wydania) oraz przekazania Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zakończenia szkolenia wymienionych dokumentów lub w terminie wynikającym z odrębnych przepisów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli będzie posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy Wojewódzki Urząd Pracy zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Ocena spełniania warunków opisanych w siwz zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w siwz według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 3 usługi szkoleniowe o wartości co najmniej 25 000,00 zł. każda oraz potwierdzi, że zostały one wykonane należycie. Ocena spełniania warunków opisanych w siwz zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w siwz według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaże, że dysponuje salą dydaktyczną adekwatną do ilości uczestników szkolenia z osobnymi stanowiskami dla każdego uczestnika, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. wykaże, że dysponuje samodzielnymi stanowiskami przy realizacji zajęć praktycznych dla każdego uczestnika szkolenia wyposażonymi w odpowiedni sprzęt zapewniający prawidłową realizację programu szkolenia. Ocena spełniania warunków opisanych w siwz zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w siwz według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować kadrą posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia: wymaga się od wykładowcy doświadczenia w postaci przeprowadzenia w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej 3 usług szkoleniowych podobnych pod względem merytorycznym co przedmiot zamówienia. wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami w charakterze zastępstwa za wykładowcę, który nie będzie mógł przeprowadzić zajęć. Osoby muszą mieć kwalifikacje przynajmniej równe określonym powyżej Ocena spełniania warunków opisanych w siwz zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w siwz według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa sposobu oceny spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz wykonanych usług szkoleniowych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 4 do siwz. Dokumenty potwierdzające, że wszystkie usługi wskazane w w/w wykazie zostały wykonane należycie np. listy referencyjne, protokoły odbioru itp. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - kadra podstawowa i rezerwowa załącznik nr 5 do siwz. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 6 do siwz. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 7 do siwz. Wykonawca jest zobowiązany złożyć kwestionariusz szkolenia - załącznik nr 1 do siwz. Wykonawca jest zobowiązany złożyć formularz cenowy - załącznik nr 2 do siwz. Wykonawca jest zobowiązany złożyć zaakceptowany wzór umowy wraz z ankietami- załącznik nr 9 do siwz. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć opracowany wzór ankiety służący ocenie szkolenia. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć opracowany i wykorzystywany przez Wykonawcę dokument potwierdzający zapewnienie nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. Wykonawca (w przypadku jego posiadania) zobowiązany jest przedłożyć certyfikat jakości usług. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Ilość wykonanych usług mających za przedmiot usługi szkolenia grupowego dla bezrobotnych - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w wyniku wystąpienia następujących okoliczności ze strony wykonawcy: zmiany miejsca wykonywania zamówienia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia zlokalizowane będzie zgodnie z warunkami wskazanymi w siwz, zmiany terminu szkolenia pod warunkiem zmieszczenia się w przedziale czasowym określonym w opisie przedmiotu zamówienia, zmniejszenia się liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będących wynikiem: a) niestawienia się kandydata na szkolenie pomimo wydania skierowania na szkolenie, b) przerwania uczestnictwa w szkoleniu (np. podjęcie zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, c) nie podjęcia szkolenia po wydaniu skierowania,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.leczna.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy Al. Jana Pawła II 95 21-010 Łęczna /pok. 110/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2011 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy Al. Jana Pawła II 95 21-010 Łęczna /sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.