eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Budowa oświetlenia ulicznego w ul. Prusa obręb Blizne Jasińskiego oraz obręb Latchorzew w gm. Stare Babice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-12

Stare Babice: Budowa oświetlenia ulicznego w ul. Prusa obręb Blizne Jasińskiego oraz obręb Latchorzew w gm. Stare Babice
Numer ogłoszenia: 355160 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 308682 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice, Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego w ul. Prusa obręb Blizne Jasińskiego oraz obręb Latchorzew w gm. Stare Babice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Budowa oświetlenia ulicznego w ul. Prusa obręb Blizne Jasińskiego oraz obręb Latchorzew w gm. Stare Babice 2. Montaż słupów oświetlenia ulicznego z wysięgnikami oraz oprawami oświetleniowymi zgodnie z projektem budowlanym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Całkowita obsługa geodezyjna zadania (wraz z inwentaryzacją powykonawczą). 4. Zapewnienie na czas wykopów archeologa w związku z występowaniem stanowiska archeologicznego nr AZP 56-65/6 Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje sobie miejsce na składowanie materiałów na terenie prowadzonych prac, a w przypadku zorganizowania takiego miejsca przez Zamawiającą zobowiązuje się do opłacenia kosztów z tym związanych (w przypadku zaistnienia takiej konieczności) oraz jego późniejszego uprzątnięcia i pozostawienia w stanie z przed składowania materiałów. Nie dopuszcza się dostarczania materiałów w okresach wieczornych i nocnych oraz w dni świąteczne. Prowadzenie jakichkolwiek prac stanowiących przedmiot umowy w okresach wieczornych i nocnych oraz w dni świąteczne wymaga wcześniejszego powiadomienia Zamawiającej, w tym nadzoru inwestorskiego i wyrażenia na to zgody, a także wcześniejszego (z wyprzedzeniem 3-4 dni) powiadomienia mieszkańców o utrudnieniach. Wykonawca na własny koszt doprowadzi wodę i energię elektryczną na teren budowy stosownie do potrzeb budowy w przypadku takiej konieczności. Wykonawca wykona na własny koszt liczniki zużycia wody i energii oraz będzie ponosił koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót. Wykonawca będzie ponosił koszty utrzymania oraz konserwacji urządzeń i obiektów tymczasowych na placu budowy. Wykonawca we własnym zakresie wywiezie wszelką ziemię, piasek, żwir, kruszywo, asfalt lub inne elementy pozostałe w wyniku prowadzenia robót na składowisko lub wysypisko oraz poniesie koszty tych czynności, dodatkowo po zakończeniu inwestycji uprzątnie teren prowadzenia robót. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia robót w trakcie ich wykonywanych. W trakcie wykonywania robót należy umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji, każde naruszenie zjazdu uzgadniać indywidualnie z Właścicielem posesji. Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. W przypadku uszkodzenia przez Wykonawcę jakiegokolwiek urządzenia infrastruktury technicznej nadziemnej lub podziemnej zobowiązany jest on bezzwłocznie powiadomić Właściciela tego urządzenia o jego uszkodzeniu, zabezpieczenia miejsca awarii oraz udzieleniu pomocy przy usuwaniu awarii bądź na żądanie Właściciela usunięcia awarii. O incydencie należy również powiadomić Zamawiającą oraz nadzór inwestorski. W przypadku pozostawienia odcinka robót w stanie zagrażającym mieszkańcom bądź użytkownikom ruchu na noc lub wolne od pracy dni Wykonawca obowiązany jest zabezpieczyć takie miejsce wyraźnym oznakowaniem i je wygrodzić, a w przypadku zaistnienia takiej konieczności zastosować również oświetlenie ostrzegawcze. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg i mieszkańców jakie wpłyną do Zarządzającego drogami, związane z wadliwym wykonaniem robót będących przedmiotem niniejszej SIWZ i umowy będą kierowane do Wykonawcy w celu ich załatwienia. Wykonawca udziela Zamawiającej gwarancji na roboty wymienione w p.4 niniejszej SIWZ. Termin gwarancji wynosi 24 miesiące, licząc od daty odbioru końcowego. Wszelkie naprawy gwarancyjne będą realizowane w ciągu 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającą. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. Termin rozpoczęcia robót ustala się wstępnie na 10.2009 r. Termin zakończenia całości robót ustala się na 11.12.2009 r. W trakcie realizacji robót Wykonawca spełni wymagania zawarte w: decyzji pozwolenie na budowę nr 1269/2009 z dnia 09.07.2009 r.; opinii ZUD nr 1574/2008 z dnia 15.12.2008 r.; POSTANOWIENIE NR 304/2009 z dn 23.06.2009r z WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU OCHRONY ZABYTKÓW W WARSZAWIE a także w innych warunkach i uzgodnieniach mających zastosowanie w danym przedmiocie zamówienia. Wykonawca w trakcie realizacji robót będzie stosował się do zaleceń zawartych w dokumentacji projektowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 47509.04 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INSTALATOR s.c. Stanisław Szura, Janusz Wolanin, Małgorzata Szura,, ul. Witosa 9, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 47509.04
  • Oferta z najniższą ceną: 47509.04 oferta z najwyższą ceną: 58000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.