eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-03

Gdynia: Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych
Numer ogłoszenia: 355148 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej , ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998605, faks 058 6224871.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie określono w 19 pakietach dotyczących podstawowych wyrobów medycznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Oświadczenie wykonawcy o właściwym, zgodnym z przepisami obowiązujacego prawa, wprowadzeniu oferowanych wyrobów do obrotu na terenie RP

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie wymagamy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana cen jednostkowych wyrobów, o których mowa w pkt 2 może nastąpić po upływie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy i jedynie w sytuacjach: 1) zmiany stawek celnych, 2) zmiany stawki podatku VAT, której nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto a cena netto pozostanie bez zmian, 3) zmiany przez producenta, 4) sposobu konfekcjonowania wyrobu z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny umownej Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie wyrobu objętego umową odpowiednikiem, w przypadku: 1) zaprzestania wytwarzania wyrobu medycznego objętego umową 2) wygaśnięcia świadectwa rejestracji 3) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego. Zmiana o której mowa w ust.2 będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik znajduje zastosowanie dla tych samych celów i przy cenie: 1) w przypadkach wskazanych w ust.2 pkt. 1-2 nie wyżej niż cena wyrobu objętego umową. 2) w przypadku wskazanym w ust.2 pkt. 3 niższej od ceny wyrobu objętego umową. Zmiany o których mowa wyżej mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania wyrobu. Poza przypadkami określonymi wyżej zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: 1) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: a. o charakterze niezależnym od stron, b. którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c. którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; - Za siłę wyższą uzasadniającą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajk, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, promieniowanie lub skażenia. 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; 3) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ucmmit.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej 81-519 Gdynia; ul. Powstania Styczniowego 9B; pokój 137.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej 81-519 Gdynia; ul. Powstania Styczniowego 9B; Kancelaria, pok. nr 30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 zawiera 6 pozycji jednorazowych zestawów medycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 7 pozycji na dostawę:cewników do hemodializy, prowadnic do wkłuć, zestawów do założenia wkłucia dializacyjnego, zestawów do wprowadzania i wymiany kateterów oraz elektrod endokawitarnych, zestawów do wkłuć centralnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 2 pozycje, na dostawę jednorazowych linii do ogrzewania: -krwi i płynów -pozaprzełykowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 8 pozycji, na dostawę igieł iniekcyjnych oraz nakłuwaczy palca do pobierania krwi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 6 pozycji, na dostawę prowadnic, rurek intubacyjnych, rurek tracheostomijnych, ryrek ustno-gardłowych, zestawów do mocowania rurki intubacyjnej i zestawów do toalety jamy ustnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 1 pozycje, na dostawę mikrokolektora kondensatu powietrza wydychanego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 8 pozycji, na dostawę basenów, kaczek, misek, nerek jednorazowych, nocników, podstawek pod basen, pokrywek do basenu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 2 pozycje, na dostawę kieszonek urologicznych i pieluchomajtek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 6 pozycji, na dostawę podkładów, serwet sterylnych, spodenek dla pacjentów, uniwersalnych zestawów jałowych serwet.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 6 pozycji, na dostawę filtrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 7 pozycji, na dostawę masek jednorazowych, nebulizatorów, przewodów do inhalatora, przewodów do nebulizatora, ustników.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 13 pozycji, na dostawę automatycznych staz samozaciskowych, ciśnieniomierzy, jednorazowych szczotek do mycia rak, zestawów do lewatywy, kanek doodbytniczych, kapturków do termometrów, kieliszków do leków, noży do zgrzewarek, okularów ochronnych dla personelu, opasek identyfikacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 1 pozycje, na dostawę kombinezonu ochronnego typu Taptex.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 4 pozycje, na dostawę kaniul do wlewów dożylnych, kraników odcinających, przyrządów do przetaczania krwi i płynów infuzyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 3 pozycje, na dostawę igieł do biopsji i do punkcji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 3 pozycje, na dostawę powłoczek i prześcieradeł jednorazowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 2 pozycje, na dostawę dozowników tlenu i glukometrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera pozycje, na dostawę igieł do penów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 2 pozycje, na dostawę igieł z końcem sciętym tempo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.