eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › REMONT BUDYNKU MAGAZYNOWEGO, KUCHNI ORAZ POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH-SPRAWA NR 64/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-03

Grudziądz: REMONT BUDYNKU MAGAZYNOWEGO, KUCHNI ORAZ POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH-SPRAWA NR 64/2013
Numer ogłoszenia: 355138 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 295812 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU MAGAZYNOWEGO, KUCHNI ORAZ POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH-SPRAWA NR 64/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku magazynowego, kuchni oraz pomieszczeń piwnicznych, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 1,2,3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)ZADANIE NR 1: remont budynku magazynowego nr 2 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie - opis przedmiotu według Załącznika nr 1 do SIWZ: ROBOTY BUDOWLANE: elewacja z opaską; posadzki; sufit podwieszany z płyt kartonowo gipsowych z ociepleniem; wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; roboty murarskie, tynkarskie i malarskie. ROBOTY ELEKTRYCZNE: demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: oświetlenie terenu robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV: 45243300-5 - roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej KOD CPV: 45262522-6 - roboty murarskie KOD CPV: 45421000-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej KOD CPV: 45442190-5 - usuwanie warstwy malarskiej KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 45410000-4 - tynkowanie KOD CPV: 45443000-4 - roboty elewacyjne KOD CPV: 31524000-5 - oprawy oświetleniowe KOD CPV: 90500000-2 - utylizacja odpadów ZADANIE NR 2: remont kuchni budynku nr 5 w kompleksie przy ul. Jagiełły w Grudziądzu - opis przedmiotu według Załącznika nr 2 do SIWZ: ROBOTY BUDOWLANE: konserwacja malarska pomieszczeń (kuchnia właściwa, wydawka, zmywalnia, stołówka, pom. kierownika - parter, pom. wentylatorowni, pom. 08 i wc oraz korytarz - piwnica); wymiana stolarki okiennej - kuchnia właściwa; wymiana drzwi wejściowych - 3 szt.; dobranie wydajności i montaż wentylatorów; roboty w zakresie instalacji elektrycznej. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: oświetlenie terenu robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów KOD CPV: 45410000-4 - Roboty tynkarskie KOD CPV: 45223100-7 - Roboty montażowe KOD CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie KOD CPV: 45431000-7 - Kładzenie płytek KOD CPV: 90500000-2 -Utylizacja odpadów 2)ZADANIE NR 3: remont pomieszczeń piwnicznych budynku nr 1 w kompleksie przy ul. Jagiełły w Grudziądzu - opis przedmiotu według Załącznika nr 3 do SIWZ: ROBOTY BUDOWLANE: roboty malarskie pomieszczeń piwnicznych oraz korytarzy; remont instalacji oświetleniowej i zasilającej gniazda wtyczkowe; montaż nowej stolarki drzwiowej; roboty malarskie stolarki okiennej; wymiana wykładzin podłogowych; częściowa wymiana instalacji centralnego ogrzewania; naprawa części elewacji i jej malowanie; naprawa stopnia przed wejściem do budynku; remont schodów przed budynkiem. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: wydzielenie etapów robót; oświetlenie terenu prowadzonych robót; poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót; znaki informacyjne i ostrzegawcze na terenie prowadzonych robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza socjalnego i magazynowego budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV: 45111300-1 - roboty rozbiórkowe KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 45410000-4- roboty tynkarskie KOD CPV: 45232460-4 - roboty sanitarne KOD CPV: 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV: 90500000-2 - utylizacja odpadów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności, przedmiary robót i specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót (Załączniki nr 1,2,3) oraz projekt umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ). Budynki, w zakresie których będą wykonywane roboty na czas wykonywania robót będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zagwarantować ciągłość pracy, oraz zapewnić bezpieczeństwo i właściwe warunki pracy, korzystania z obiektów i terenu dla jego użytkowników. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt); 2)zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku, terenu i przebywającym w budynku i /lub na terenie robót oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym; 3)umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku, terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej; 4)realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i/lub terenu. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach. Wyjaśniam, że w zadaniu nr 3 złożono jedną ofertę, która podlega odrzuceniu na mocy art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP. Wobec powyższego postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 3 zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.33.00-5, 45.26.25.22-6, 45.42.10.00-4, 45.44.21.90-5, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.44.30.00-4, 31.52.40.00-5, 90.50.00.00-2, 45.42.11.00-5, 45.22.31.00-7, 45.43.10.00-7, 45.11.13.00-1, 45.23.24.60-4, 45.31.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: remont budynku magazynowego nr 2 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych i Nieruchomości Komercyjnych PARTNER Henryk Kiziewicz, ul. Rapackiego 33, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 122896,30

  • Oferta z najniższą ceną: 122896,30 / Oferta z najwyższą ceną: 122896,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: remont kuchni budynku nr 5 w kompleksie przy ul. Jagiełły w Grudziądzu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych i Nieruchomości Komercyjnych PARTNER Henryk Kiziewicz, ul. Rapackiego 33, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126036,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81787,39

  • Oferta z najniższą ceną: 81787,39 / Oferta z najwyższą ceną: 81787,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.