Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-27
Warszawa: PN/6/157/158/2011 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Izby Skarbowej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 355066 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Warszawie , ul. Alojzego Felińskiego 2B, 01-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5618000, 5618017, 5618018, faks 22 5618018.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN/6/157/158/2011 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Izby Skarbowej w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A) Część 1 zamówienia: serwer sieciowy wraz z UPS - 1 szt.; switch zarządzalny - 7 szt. B) Część 2 zamówienia: drukarka sieciowa (wielofunkcyjna) - 10 szt. C) Część 3 zamówienia: jednostka centralna PC z monitorem - 7 szt.; dysk sieciowy z dyskami - 1 szt.; laptop - 5 szt. D) Część 4 zamówienia: jednostka centralna PC - 50 szt.; zestaw słuchawkowy z mikrofonem - 2 szt.; kamera internetowa - 2 szt.; mikrofon pojemnościowy USB - 1 szt.; patchcord - 250 szt. E) Część 5 zamówienia: Windows Server 2008 Standard R2 - 3 szt.; ESET SmartSecurity BEC/BOX-przedłużenie - 10 licencji; Kaspersky WorkSpace Security PUB 1Y-kontynuacja - 25 licencji; Kaspersky Anti-Virus 2011-kontynuacja - 1 licencja; Kaspersky BusinessSpace Security PUB 1Y-kontynuacja - 25 licencji; SYMC Endpoint Protection 12.0 BNDL STD LIC GOV BAN-kontynuacja - 25 licencji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Na: Część 1 - 1.200,00 zł; Część 2 - 1.500,00 zł; Część 3 - 1.400,00 zł; Część 4 - 2.000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. Zamawiający uzna za spełniony warunek jeśli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub aktualnie wykonuje co najmniej dwie dostawy: A) na Część 1 zamówienia - switchy i serwerów, o wartości min. 40.000,00 zł. brutto każda; B) na Część 2 zamówienia - drukarek sieciowych o wartości min. 50.000,00 zł. brutto każda; C) na Część 3 zamówienia - sprzętu komputerowego,o wartości min. 40.000,00 zł. brutto każda; D) na Część 4 zamówienia - sprzętu komputerowego, podzespołów i akcesoriów komputerowych o wartości min. 60.000,00 zł. brutto każda; E) na część 5 zamówienia - oprogramowania komputerowego o wartości min. 10.000,00 zł. brutto każda. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca winien wykonać lub wykonywać dwie dostawy odpowiadające opisowi przedmiotu zamówienia tych części zamówienia, o minimalnych wartościach będących sumą wartości minimalnych tych części zamówienia, wymienionych w ppkt A do E.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Deklaracja zgodności oferowanych parametrów sprzętu i wybrobów z opisem przedmiotu zamówienia według wzoru załączonego przez Zamawiającego. Dokument Wykonawca/y składa/ją w oryginale.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zestawienie cen ofertowych przedmiotu zamówienia według wzoru załączonego przez Zamawiającego. Dokument Wykonawca/y składa/ją w oryginale.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Warszawie, 01-513 Warszawa, ul. Alojzego Felińskiego 2B, tel: 22 561-80-00 (centrala), fax: 22 561-80-18..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2011 godzina 11:30, miejsce: Izba Skarbowa w Warszawie, 01-513 Warszawa, ul. Alojzego Felińskiego 2B - Recepcja..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont tarasu w budynku Przedszkola nr 191 im. Marii Kownackiej przy ul. Zawrat 22 w Warszawie wraz z malowaniem sal dydaktycznych.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
- Dostawa komputerów do szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2024
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- Sprzedaż wraz z dostawą nowego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.