eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radgoszcz › ODBUDOWA PRZEPUSTU W CIĄGU DROGI GMINNEJ NA KRAKUSY W MIEJSCOWOŚCI ŻDŻARY (GMINA RADGOSZCZ) W RAMACH USUWANIA SKUTKÓW POWODZI sprawa znakBI-3410/ 187 /10

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-03

Radgoszcz: ODBUDOWA PRZEPUSTU W CIĄGU DROGI GMINNEJ NA KRAKUSY W MIEJSCOWOŚCI ŻDŻARY (GMINA RADGOSZCZ) W RAMACH USUWANIA SKUTKÓW POWODZI sprawa znak: BI-3410/ 187 /10
Numer ogłoszenia: 355004 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 317184 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radgoszcz, pl. św Kazimierza 7-8, 33-207 Radgoszcz, woj. małopolskie, tel. 0-14 641-41-39, faks 0-14 641-46-61.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBUDOWA PRZEPUSTU W CIĄGU DROGI GMINNEJ NA KRAKUSY W MIEJSCOWOŚCI ŻDŻARY (GMINA RADGOSZCZ) W RAMACH USUWANIA SKUTKÓW POWODZI sprawa znak: BI-3410/ 187 /10.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Projektowana inwestycja (odbudowa przepustu w ciągu drogi gminnej Na Krakusy w miejscowości Żdżary) zlokalizowana jest w miejscowości Żdżary - Gmina Radgoszcz, na działce gminnej w msc. Żdżary i graniczy z działkami o numerach ewidencyjnych nr 93/3, 100 i 101. Właścicielem działki o numerze ewidencyjnym 101 jest również Gmina Radgoszcz. Istniejący przepust położony jest w odległości około 50 m od drogi powiatowej 1322K Dąbrowa Tarnowska - Radgoszcz. Trasa drogi gminnej - Na Krakusy w miejscu przekraczania cieku wodnego (bez nazwy) przebiega w nasypie. Wysokość nasypu drogi po obu stronach przepustu wynosi około 2,2 m. Fakt ten w połączeniu z małym światłem (średnicą) istniejącego przepustu powoduje okresowe spiętrzanie się wód powyżej przepustu pod korpusem drogi - Na Krakusy powodując cykliczne zalewanie terenów położonych po lewej stronie rogi - Na Krakusy. Należy również dodać, że przepust pod korpusem drogi powiatowej (położony powyżej drogi Na Krakusy wykonany jest jako: przepust ramowy o wysokości 1,0 m i szer. 1,2 m oraz dodatkowo w 2010 r. dobudowano przewód rurowy o średnicy 120 cm). Wyliczone światło przepustu pod droga powiatową o średnicy zastępczej wynoszącej około 2,4 m2 zdecydowanie przewyższa istniejące światło przepustu pod drogą gminną Na Krakusy wynoszące około 1,28 m2 . W 2010 r. podczas spływu wód powodziowych nastąpiło zniszczenie istniejących konstrukcji nawierzchni bitumicznej nad przepustem jak również konstrukcji przepustu - przemieszczenie elementów rurowych oraz zniszczenie konstrukcji ścianek czołowych. Dodatkowo przepływająca woda dokonała znacznego zamulenia przekroju rowu melioracyjnego (bez nazwy) oraz była bezpośrednią przyczyną powstania znacznych wyrw w przekroju rowu występujących zarówno poniżej jak i powyżej przepustu pod korpusem drogi. W chwili obecnej stan przepustu w ciągu drogi gminnej Na Krakusy zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego oraz negatywnie wpływa na bezpieczeństwu powodziowe terenów położonych powyżej drogi gminnej Na Krakusy. Według załączonej mapy sytuacyjnej w skali 1 : 1 000 na odcinku odbudowy przedmiotowego przepustu brak jest jakichkolwiek urządzeń obcych mogących mieć bezpośredni wpływ na utrudnienia w planowanych robotach budowlano - montażowych. Opis zakresu projektowanego W związku ze zbyt małą przepustowością istniejących przewodów rurowych; w celu zwiększenia możliwości przeprowadzenia wód z deszczy nawalnych zaleca się wykonanie całego przewodu rurowego z rur o średnicy 2 x 150 cm, dodatkowo warunkując to ograniczeniem ilości styków rurociągu oraz stosowanie rur o połączeniach kielichowych. Zalecenia powyższe wynikają z przeprowadzonych obliczeń hydraulicznych dla zlewni położonej powyżej drogi gminnej Na Krakusy. Przy przeprowadzeniu obliczeń hydraulicznych wyznaczono wielkość zlewni dla istniejącego rowu wraz z jej charakterem oraz współczynnikiem spływu. Obliczenia te zamieszczono w części archiwalnej projektu. Projektowany jest nowy przepust rurowy z wymaganiami określonymi w Katalogu Budownictwa KB- 7.7.(4) - Przepusty rurowe bez piętrzenia - monolityczne. Zawarte w powyższym Katalogu projekty typowe przepustów zostały zatwierdzone do stosowania decyzją Ministra Rolnictwa nr GWM - Tn-710/26/72 z dnia 10.VII.1972 r. Ze względu na różnice wysokości terenu przyległego do drogi gminnej oraz nawierzchni drogi gminnej, minimalnie ukośny przebieg istniejącego przepustu w stosunku do przebiegu drogi gminnej (około 81) oraz istniejącą szerokość nawierzchni bitumicznej - 3 m projektowany jest przewód rurowy o długości 7,5 m oraz średnicy 2 x 150 cm. Modyfikacji ulega jedynie rodzaj rur na przewód rurowy. Zaprojektowano przewód rurowy z rur kielichowych typu WIPRO, których szczegółową charakterystykę podano poniżej. Trasę odbudowywanego przepustu należy poprowadzić ściśle po istniejącej trasie przebudowywanego przepustu. Zakres robót obejmuje kompletne wykonanie robót tj. prace przygotowawcze i rozbiórkowe, wykonanie nowego przewodu rurowego z rur typu WIPRO (na fundamencie betonowym), wykonanie przyczółków przepustu, wykonanie ubezpieczenia dna i skarp na części wlotowej i wylotowej przepustu, odtworzenie nawierzchni drogi gminnej Na Krakusy. Ze względu na stosunkowo późny okres prowadzenia robót oraz obawy co do możliwości wykonania nawierzchni z mieszanek bitumicznych planowana jest odbudowa nawierzchni drogi gminnej nad odbudowanym przepustem jako nawierzchnia z mieszanki mineralnej - tłuczniowej; warstwa górna Szczegółowo przedmiot robót obejmuje wykonanie następujących robót: - prace przygotowawcze dla wykonania przepustu tj. Wykonanie Planu Organizacji Ruchu, oznakowanie oraz utrzymanie ruchu podczas prac związanych z przebudową przepustu. Bezpośrednio przed rozpoczęciem prac związanych z odbudową przepustu należy wykonać odmulenie rowu poniżej i powyżej przepustu. Ze względu na widoczne zaleganie w dnie rowu poniżej przepustu mieszanki tłuczniowej (przemieszczenie z korpusu drogi podczas przepływu wód powodziowych) należy urobek z odmulania wywieść z pasa konserwacyjnego rowu. - rozbiórka istniejącej nawierzchni oraz podbudowy - rozbiórka istniejącej części przewodu rurowego wraz z późniejszym przewozem rur z rozbiórki na miejsce deponowania - wykonanie nowego przepustu; w celu zminimalizowania czasu odbudowy przepustu (bardzo uciążliwe dla korzystających czasowe zamkniecie drogi Na Krakusy) oraz zwłaszcza kłopotliwe wykonanie połączeń (zabezpieczeń) poszczególnych rur Zamawiający będzie wymagał stosowania na wykonanie rurociągu rur typu Kielichowe żelbetowe rury - WIPRO klasa wytrzymałości II wg normy PN-EN 1916:2005 - beton C44/55, bez uszczelek, uszczelnianie kielichów zaprawą cementową bez papy. Równocześnie w celu możliwości znacznego skrócenia czasu wykonywania robót Zamawiający dopuści stosowanie przyczółków (doków) prefabrykowanych warunkując to jedynie koniecznością dodatkowego wykonania (na końcu) przyczółków dokowych tzw. gurtu przeciwfiltracyjnego tj. specjalnego krawężnika betonowego o głębokości 50 cm i szerokości min. 15 cm. Przedmiotowy gurt należy wykonać w dnie oraz na szerokości ubezpieczenia skarp. Zamawiający dopuszcza również alternatywne wykonanie ubezpieczenia dna i skarp przy przepuście z płyt typu JOMB warunkując to stosowaniem płyt o grubości min. 12,5 cm oraz przytwierdzeniem płyt do podłoża poprzez przyszpilowanie każdej płyty min. 4 szt palików o fi 6 cm. - wykonanie podbudowy oraz odtworzenie nawierzchni drogi Na Krakusy - warstwa górna z mieszanki mineralnej o uziarnieniu 0-63 mm - wykonanie poręczy drogowych typu SP-06, rozstaw słupków co 4 m, dwukrotne zakończenia barier po 4 oraz odcinek poziomy 4 m. - odtworzenie rowów przydrożnych - wprowadzenie na wykonane ubezpieczenia skarp przepustu. Szczegółowy zakres robót zawarto w Przedmiarze Robót UWAGI DODATKOWE: Nowy przepust należy posadowić na obecnej rzędnej posadowienia. Przed rozpoczęciem prac przyszły Wykonawca Robót wspólnie z Inspektorem Nadzoru sprawdzą rzędną posadowienia. Spadek przewodu rurowego nie powinien przekraczać 0,4 %. Dla uniknięcia późniejszego osiadania nawierzchni zasypkę przewodu rurowego pod korpusem drogowym należy wykonać z należytą starannością, ponieważ koszt usunięcia ewentualnej deformacji nawierzchni (osiadania) drogi gminnej Na Krakusy ponosić będzie Wykonawca Robót. Do wykonania poszczególnych warstw podbudowy (pomocniczej i zasadniczej) Zamawiający będzie wymagał stosowania mieszanek z kruszyw o średniej twardości tj. kruszywa dolomitowe; wyklucza się stosowanie kruszywa wapiennego Dostarczone kruszywo musi spełniać wymagania stawiane kruszywom łamanym stosowanym do budowy i remontów dróg (w szczególności norma: PN- S-06102 - Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie). URZĄDZENIA OBCE. Ewentualne kolizje z urządzeniami obcymi w postaci : - wodociągu, - gazociągu - kanalizacji sanitarnej ze względu na brak ich występowania nie są przedmiotem tego opracowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami. Miejsce realizacji robót: - Żdżary, Gmina Radgoszcz, powiat dąbrowski, województwo małopolskie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA WODNEGO I OCHRONY ŚRODOWISKA EKOWOD S.A., UL. ŚNIADECKICH 14, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118432,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 138006,73

  • Oferta z najniższą ceną: 138006,73 / Oferta z najwyższą ceną: 138006,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.