eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Dębicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-03

Dębica: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Dębicy
Numer ogłoszenia: 354982 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155451 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, ul. Słoneczna 3, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 6827361, 6907609, faks 0-14 6827361 w. 200.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Dębicy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych, w ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym formularz ofertowy. Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych w rozumieniu ppkt 2.2 o minimalnej wydajności wskazanej w formularzu ofertowym, liczonej w stronach, mierzonej zgodnie z normami pomiaru wydajności: a)ISO/IEC 19752 dotyczy wkładów z tonerem przeznaczonych do monochromatycznych drukarek laserowych; b)ISO/IEC 19798 dotyczy wkładów z tonerem kolorowym; c)ISO/IEC 24711 dotyczy atramentowych wkładów drukujących d)ISO/IEC 24712 dotyczy atramentowych wkładów drukujących. 2)Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne spełniające równoważne parametry: a)Zamawiający uważa za produkty równoważne fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne - wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia czy użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem, tuszem. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony o parametrach takich samych bądź lepszych ( pojemność tuszu/tonera wydajność i jakość wydruku ) w stosunku do tonera zalecanego przez producenta sprzętu drukującego, pochodzące z bieżącej produkcji, wytwarzane seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnie z normą ISO 90001-2008, ISO 14001, PN-N 18001:2004 ( lub OHSAS 18001) lub równoważnymi. b)Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na materiały eksploatacyjne w ramach, której zobowiąże się do wymiany wadliwych materiałów eksploatacyjnych w terminie 2 dni od daty pisemnego zgłoszenia wady przez Zamawiającego. c)Wykonawca oferując materiały eksploatacyjne gwarantuje ich niezawodną pracę przez cały okres eksploatacji, tj. do momentu wyczerpania ładunku barwiącego. d)W razie uszkodzenia urządzenia spowodowanego użyciem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych Wykonawca ponosi koszty naprawy urządzenia. e)Materiały eksploatacyjne muszą posiadać oryginalne i fabrycznie zamknięte zewnętrzne opakowanie oraz powinny być oznakowane indywidualnym kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz modelu materiału eksploatacyjnego. Oznaczenia muszą być umieszczone na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem. Kaseta z tonerem nie może powodować ograniczeń funkcji możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu ( pełna kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych, kopiowanych stron )..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Imagine s.c. Dorula, Dorula, ul. Lea 114, 30-133 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41914,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4228,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4228,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29397,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.