eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchomie › Odśnieżanie dróg gminnych w sezonach zimowych 2011/2012, 2012/2013 oraz 2013/2014.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-27

Tuchomie: Odśnieżanie dróg gminnych w sezonach zimowych 2011/2012, 2012/2013 oraz 2013/2014.
Numer ogłoszenia: 354954 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchomie , ul. Jana III Sobieskiego 16, 77-133 Tuchomie, woj. pomorskie, tel. 059 8215040, faks 059 8215056.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tuchomie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg gminnych w sezonach zimowych 2011/2012, 2012/2013 oraz 2013/2014..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej Specyfikacji części zamówienia - od zadania nr 1 do zadania nr 3. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Odśnieżanie dróg gminnych w sezonach zimowych 2011/2012, 2012/2013 oraz 2013/2014., tj: 2.1. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Odśnieżania dróg gminnych w sezonach zimowych 2011/2012, 2012/2013 oraz 2013/2014, które obejmuje sołectwa: Masłowiczki, Kramarzyny, Ciemno i Trzebiatkowa w ilości ok. 480 h. - wg załączonego szczegółowego wykazu oraz mapki z naniesioną trasą - załącznik do SIWZ nr 7 2.2. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Odśnieżania dróg gminnych w sezonach zimowych 2011/2012, 2012/2013 oraz 2013/2014, które obejmuje sołectwa: Tuchomko, Tągowie, Modrzejewo, Tuchomie wybudowania w ilości ok. 480 h. - wg załączonego szczegółowego wykazu oraz mapki z naniesioną trasą - załącznik do SIWZ nr 8 2.3. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy: Odśnieżania dróg gminnych w sezonach zimowych 2011/2012, 2012/2013 oraz 2013/2014, które obejmuje sołectwa: Tuchomie, Piaszno, Nowe Huty, Zagony, Masłowice Tuchomskie, Masłowice Trzebiatkowskie, Trzebiatkowa wybudowania w ilości ok. 480 h.. - wg załączonego szczegółowego wykazu oraz mapki z naniesioną trasą - załącznik do SIWZ nr 9 2.4. Drogi objęte odśnieżaniem w przeważającej części są drogami gruntowymi. 2.5. Każde z trzech w/w zadań należy wykonywać ciągnikami rolniczymi będącymi w dobrym stanie technicznym i wyposażonymi w lampy ostrzegawcze zgodnie z obowiązującymi przepisami o mocy minimum 100 KM z pługiem stalowym. 2.6. Zamawiający oczekuje dyspozycyjności od Wykonawcy, która pozwoli rozpocząć odśnieżanie najpóźniej w ciągu dwóch godzin od wydania telefonicznej dyspozycji i kontynuować je bez przerw do zakończenia odśnieżania. 2.7. W przypadku intensywnych opadów należy częściej odśnieżać trasę, aby nie dopuścić do stwardnienia śniegu i nałożenia się zbyt grubej warstwy, która stwarza trudności z jej usunięciem. 2.8. W przypadku awarii ciągnika w ciągu godziny należy zapewnić ciągnik zastępczy. 2.9. Wykonawca naliczając czas wykonywania w/w zamówienia nie może uwzględniać czasu związanego z przeglądami, remontami, usuwaniem awarii pojazdu - nośnika lub sprzętu specjalistycznego - będących własnością Wykonawcy. 2.10. Przedstawiciel Zamawiającego każdorazowo potwierdza na kartach pracy sprzętu wykonanie usługi. 2.11. Ryzyko wykonania usług objętych umową wynikające z braku ubezpieczenia AC transportu i sprzętu Wykonawcy obciąża Wykonawcę. 2.12. Koszt usuwania szkód wyrządzonych stronie trzeciej w czasie wykonywania robót ponosi Wykonawca. 3. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 90620000-9 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 7. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 8.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 8.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 8.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 8.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. Wykażą usługi wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wykażą, że wykonali co najmniej jedną usługę polegającą na odśnieżaniu dróg), oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają potencjał techniczny, tj. (wykażą, że dysponują Ciągnikiem rolniczym o mocy min. 100 KM z zamontowanym pługiem stalowym do odśnieżania na daną część zamówienia), W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na wszystkie części powinien wykazać się dysponowaniem powyższym sprzętem dla każdej części.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

A. Na ofertę składają się także następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy (załącznik do SIWZ nr 1) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (załącznik do SIWZ nr 2). A.3) Wzór umowy (Załącznik do SIWZ nr 4) - zaakceptowany przez Wykonawcę (podpisany przez Wykonawcę)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.tuchomie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Tuchomie ul. Jana III Sobieskiego 16 77-133 Tuchomie pokój nr 3..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Gmina Tuchomie ul. Jana III Sobieskiego 16 77-133 Tuchomie pokój nr 5..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych w sezonach zimowych 2011/2012, 2012/2013 oraz 2013/2014.,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Odśnieżania dróg gminnych w sezonach zimowych 2011/2012, 2012/2013 oraz 2013/2014, które obejmuje sołectwa: Masłowiczki, Kramarzyny, Ciemno i Trzebiatkowa w ilości ok. 480 h. - wg załączonego szczegółowego wykazu oraz mapki z naniesioną trasą - załącznik do SIWZ nr 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych w sezonach zimowych 2011/2012, 2012/2013 oraz 2013/2014.,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Odśnieżania dróg gminnych w sezonach zimowych 2011/2012, 2012/2013 oraz 2013/2014, które obejmuje sołectwa: Tuchomko, Tągowie, Modrzejewo, Tuchomie wybudowania w ilości ok. 480 h. - wg załączonego szczegółowego wykazu oraz mapki z naniesioną trasą - załącznik do SIWZ nr 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych w sezonach zimowych 2011/2012, 2012/2013 oraz 2013/2014.,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy: Odśnieżania dróg gminnych w sezonach zimowych 2011/2012, 2012/2013 oraz 2013/2014, które obejmuje sołectwa: Tuchomie, Piaszno, Nowe Huty, Zagony, Masłowice Tuchomskie, Masłowice Trzebiatkowskie, Trzebiatkowa wybudowania w ilości ok. 480 h.. - wg załączonego szczegółowego wykazu oraz mapki z naniesioną trasą - załącznik do SIWZ nr 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.