eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › budowa drogi w Kaławie



Ogłoszenie z dnia 2006-07-06

POZYCJA 35488

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Międzyrzecz: budowa drogi w Kaławie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Międzyrzecz, do kontaktów: Tadeusz Dubicki- burmiestrz Międzyrzecza, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7412846, fax 095 7420228, e-mail: um@miedzyrzecz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.miedzyrzecz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Gmina Międzyrzecz, Wydział Realizacji Inwestycji, Agnieszka Jasińska-Dziekan, Rynek 7, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 742 69 58, fax 095 742 02 28, e-mail: um@miedzyrzecz.pl, www.bip.miedzyrzecz.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Gmina Międzyrzecz, Czesław Bartków, Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 742 69 58, fax 095 742 02 28, e-mail: um@miedzyrzecz.pl, www.bip.miedzyrzecz.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa drogi w Kaławie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kaława, gmina Międzyrzecz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: roboty budowlane- drogowe 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: informacje dostępne na stronie internetowej www.bip.miedzyrzecz.pl 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje wykonanie zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SIWZ n/w zakresu prac: 1)ułożenie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej typu POLBRUK- STAROBRUK grubości 8 cm na 3 cm podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem o łącznej powierzchni 2680,50 m 2 2) ułożenie nawierzchni chodników z kostki jak wyżej grubości 8 cm na 5 cm podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem o łącznej powierzchni 23 m 2 oraz z kostki brukowej betonowej typu POLBRUK - Euro grubości 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej grub. 4 cm z wypełnieniem spoin piaskiem o łącznej powierzchni 1,0 m2 3) ułożenie nawierzchni stanowisk parkingowych i zjazdów z brukowca z kamienia narzutowego o wymiarach 16-20 cm na podsypce cementowo- piaskowej o łącznej powierzchni 498 m2 4)sieć kanalizacji deszczowej z rur PVC -U kl. SN8 śr. 250 mm o długości 95 m oraz PVC -U kl. SN8 śr. 315 mm o długości 270 m, wraz z wpustami ulicznymi z rur PVC -U kl. SN8 śr. 200 mm o długości 58 m. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 0,5 mln zł 4) udokumentują, iż działalność gospodarczą odpowiadającą rodzajowi przedmiotu zamówienia prowadzą od minimum 3 lat. W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, należycie i rzetelnie wykonali roboty budowlane odpowiadające rodzajowi przedmiotu zamówienia o łącznej ilości nie mniej niż: - 15 000 m2 kostki betonowej, - 400 m2 nawierzchni z materiałów kamiennych - 1300 m sieci kanalizacji deszczowej, 5) wykażą iż w okresie ostatnich 3 lat ( 2003, 2004, 2005r ) uzyskiwali obrót roczny nie mniejszy niż 6 mln zł łącznie, 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych; 7) wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; 8) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9) udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji jakości na wykonane roboty 10) zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał minimum trzyletnie doświadczenie, na tym stanowisku, uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art.6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów ( Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 ze zm.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryterium - przypisując mu odpowiednią wagę procentową: Cena oferty brutto - 100% Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych wykonawcy przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: 1) ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - zał. Nr 2 do SIWZ ; 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium - zgodnie z pkt.6 niniejszej SIWZ; 3) oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru określonego w zał. Nr 3 do SIWZ b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, e) wykaz robót wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (nie mniej jak 15 000 m2 kostki betonowej, 400 m2 nawierzchni z materiałów kamiennych , 1300 m sieci kanalizacji deszczowej) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , sporządzony zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku Nr 5 do SIWZ wraz z referencjami od poprzednio zamawiających potwierdzającymi, że zostały one wykonane z należytą starannością. f) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ( wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ) wraz z uprawnieniami budowlanymi i aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, kierownik budowy musi posiadać minimum trzyletnie doświadczenie, na tym stanowisku, g) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- rozliczeniowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na realizację przedmiotu zamówienia o wysokości nie mniejszej niż 0,5 mln zł. h) informacja o obrotach wykonawcy w latach 2003, 2004, 2005 wynikająca z rachunków zysku i strat lub innego równoważnego dokumentu, i) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. k) zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia o równowartości 5% ceny ofertowej brutto, w przypadku wybrania oferty przez zamawiającego 4) parafowane postanowienia umowy - zał. Nr 6 do SIWZ 5) kosztorys uproszczony 6) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie : - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania i zawarcia umowy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w punkcie 12.3 ( a-d ) muszą być złożone przez każdy podmiot; Uwaga: Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie. Dokumenty o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez dostawcę lub wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy przedstawiona przez dostawcę lub wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: wpłata na konto: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Grupa PEKAO S.A. o/ Międzyrzecz nr konta: 46 1240 3578 1111 0000 4444 2525. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 30.08.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.07.2006, godzina 09:30, Gmina Międzyrzecz ul. Runek 1 66-300 Międzyrzecz.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.