To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-30
Ogłoszenie nr 354887 - 2016 z dnia 2016-11-30 r.
Przeworsk: Remont mostów w ciągu drogi powiatowej Nr P1623R Siedleczka - Pantalowice w km 0+147 oraz w km 0+434 w m. Siedleczka
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 325899 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Słowackiego
17,
37200
Przeworsk, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
016 648-97-24, faks
, e-mail
pzd_przeworsk@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiatprzeworsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont mostów w ciągu drogi powiatowej Nr P1623R Siedleczka - Pantalowice w km 0+147 oraz w km 0+434 w m. Siedleczka
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):EZ.331.17.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Rodzaj zamówienia: Roboty Budowlane. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie remontu mostów w ciągu drogi powiatowej Nr P1623R Siedleczka - Pantalowice w km 0+147 oraz w km 0+434 w m. Siedleczka obejmuje 2 obiekty: Obiekt nr 1 - zlokalizowany na rzece Mleczka w km 0+147. Remont obejmuje następujący zakres rzeczowy: I. Koszt dostosowania się do wymagań Warunków Kontraktu i Wymagań Ogólnych zawartych w Specyfikacji Technicznej DM 00.00.00, w tym m.in: - Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z zatwierdzeniem - Wprowadzenie organizacji ruchu i utrzymywanie oznakowania w czasie trawania robót (odzysk II. Wykonanie naprawy stożków przez uzupełnienie ubytku nasypu ziemnego - 40m3, III. Wykonanie robót ziemnychL wykopy pod narzut, profilowanie skarpy, przerzut poprzeczny gruntu. Narzut ciężki z głazów kamiennych średnicy min. 50cm, umocnienie przestrzeni pomiędzy ściankami stalowymi - 51 m3, Obiekt nr 2 - zlokalizowany na potoku bez nazwy w km 0+434. Remont obejmuje następujący zakres rzeczowy: I. Koszt dostosowania się do wymagań Warunków Kontraktu i Wymagań Ogólnych zawartych w Specyfikacji Technicznej DM 00.00.00, w tym m.in.: - Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z zatwierdzeniem - Wprowadzenie organizacji ruchu i utrzymywanie oznakowania w czasie trwania robót - Opracowanie projektu technologicznego tymczasowego podparcia podpór na czas przejazdu ponadnormatywnego oraz na czas wykonywania robót - Opracowanie projektu technologicznego i wykonanie podniesienia konstrukcji trójprzęsłowej na łożyskach na czas betonowania ustroju nośnego, II. Wykonanie naprawy pionowych powierzchni podpór zaprawami typu PCC nakładanymi ręcznie na głębokość do 1 cm - na lądzie - 83,3 m2 III. Wytworzenie iniektu - 42,5 dm3 IV. Iniekcja średniociśnieniowa rys lub pęknięć podpory lub ściany oporowej betonowej od 0.8 do 8.0 MPa - nad lądem - 42,5 dm3, V. Oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej mostu poprzez malowanie farbami na bazie żywic EP i PUR - 69,70m2, VI. Wykonanie wymiany elementów i wzmocnienia konstrukcji przęsła stalowego - nad wodą - 1955 kg, VII. Wykonanie tymczasowego podparcia przęsła stalowego wg projektu wykonawcy wraz z podniesieniem i opuszczeniem przęsła na czas wykonywania robót i przejazd ponadnormatywny - 2kpl, VIII. Wymiana łożysk stalowych stycznych na łożyska tego samego rodzaju - 12 szt. IX. Przebudowa cokołów łożyskowych przez ich dobetonowanie -135 dm3, X. Wykonanie przekrycia dylatacyjnego "uciąglenie nawierzchni" poprzez wycięcie i wypełnienie szczeliny masą trwale plastyczną - 12m 3. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3a - obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp : a) najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną Listę Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami, która stanowić będzie załącznik do umowy. b) roboty budowlane/usługi objęte przedmiotem umowy będą świadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy - zwane Pracownikami wymienione w załączniku do Umowy pn. "Wykaz Pracowników". c) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot umowy wskazani w Wykazie Pracowników będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). d) każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające, że Przedmiot Umowy jest wykonywany przez osoby będące pracownikami. Dokumentami, o których mowa w zdaniu pierwszym mogą być kopie umów o pracę. W celu wypełnienia obowiązku, o którym mowa w punkcie c). Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. e) nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi/ wykonującymi roboty zgodnie z pkt. d) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi/roboty na podstawie umowy o pracę. 2) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań : a) W celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji tożsamości Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy. b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w siwz z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. c) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w ppkt.1 d) Wykonawca, najpóźniej w dniu zawarcia Umowy oraz w trakcie jej realizacji na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązuje się przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że Przedmiot Umowy jest wykonywany przez osoby będące pracownikami. 3) rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia : Obiekt nr 1 1). - Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z zatwierdzeniem 2) - Wprowadzenie organizacji ruchu i utrzymywanie oznakowania w czasie trwania robót (odzysk 3) Wykonanie naprawy stożków przez uzupełnienie ubytku nasypu ziemnego - 40m3, 4) Wykonanie robót ziemnych wykopy pod narzut, profilowanie skarpy, przerzut poprzeczny gruntu. Narzut ciężki z głazów kamiennych średnicy min. 50cm, umocnienie przestrzeni pomiędzy ściankami stalowymi - 51 m3, Obiekt nr 2 1) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z zatwierdzeniem, 2) Wprowadzenie organizacji ruchu i utrzymywanie oznakowania w czasie trwania robót, 3) Opracowanie projektu technologicznego tymczasowego podparcia podpór na czas przejazdu ponadnormatywnego oraz na czas wykonywania robót 4) Opracowanie projektu technologicznego i wykonanie podniesienia konstrukcji trójprzęsłowej na łożyskach na czas betonowania ustroju nośnego, 5) Wykonanie naprawy pionowych powierzchni podpór zaprawami typu PCC nakładanymi ręcznie na głębokość do 1 cm - na lądzie - 83,3 m2 6) Wytworzenie iniektu - 42,5 dm3 7) Iniekcja średniociśnieniowa rys lub pęknięć podpory lub ściany oporowej betonowej od 0.8 do 8.0 MPa - nad lądem - 42,5 dm3, 8) Oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej mostu poprzez malowanie farbami na bazie żywic EP i PUR - 69,70m2, 9) Wykonanie wymiany elementów i wzmocnienia konstrukcji przęsła stalowego - nad wodą - 1955 kg, 10) Wykonanie tymczasowego podparcia przęsła stalowego wg projektu wykonawcy wraz z podniesieniem i opuszczeniem przęsła na czas wykonywania robót i przejazd ponadnormatywny - 2kpl, 11) Wymiana łożysk stalowych stycznych na łożyska tego samego rodzaju - 12 szt. IX. Przebudowa cokołów łożyskowych przez ich dobetonowanie -135 dm3, 12) Wykonanie przekrycia dylatacyjnego "uciąglenie nawierzchni" poprzez wycięcie i wypełnienie szczeliny masą trwale plastyczną - 12m 4. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, dokumentacja techniczna oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45220000-5,
45221110-6,
45221111-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT117390.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 145 762,38 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Dostawa odczynników do badań z zakresu immunochemii i chorób zakaźnych wraz z dzierżawą analizatora
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr P1583 R Studzian - Wojciechówka wraz z dojazdami w m. Studzian"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: ,,Scalenie gruntów wsi Łopuszka Wielka, gm. Kańczuga"
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr P 1587R ul. Chruściela w km 1+220 - 1+565
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej P 1605R Urzejowice - Krzeczowice - Siennów w km 0+285 - 0+530
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.