Ogłoszenie z dnia 2006-07-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: docieplenie VII DS Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Politechnika Łódzka Osiedle Akademickie, do kontaktów: Janina Mrozowska, Jacek Szer, al. Politechniki 3a, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6312027, 6312019, fax 042 6364177, e-mail: oa-dyr-1@sir.p.lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zp.p.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: docieplenie VII DS. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Politechnika Łódzka Osiedle Akademickie VII Dom Studenta w Łodzi przy al.Politechniki 9. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Docieplenie południowej ściany budynku wraz z drobnymi pracami malarskimi wewnątrz budynku VII Domu Studenta Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem, udokumentowane wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat (2002/2006) minimum dwóch robót zbliżonych zakresem i wartością do przedmiotu zamówienia (o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł), 2. Wykonaja zamówienie w okresie od dnia 16 sierpnia 2006 roku do dnia 9 października 2006 roku (termin zakończenia prac malarskich wewnątrz akademika do dnia 4 września 2006 roku), 3. Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 4. Złożą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 5. Udzielą minimum dwuletniej gwarancji na wykonane roboty budowlane, 6. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia potwierdzonej informacją z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 150 tys. zł. 7. Przedstwią polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Docieplenie południowej ściany budynku wraz z drobnymi pracami malarskimi wewnątrz budynku VII Domu Studenta Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej wykonane zgodnie z dokumentacją projektową i zakresem określonym w przedmiarze robót. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 16.08.2006; lub data zakończenia: 09.10.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie prowadzenia robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem, udokumentowane wykonaniem w okresie 5 lat (2002/2006) minimum dwóch prac zbliżonych zakresem i wartością do przedmiotu zamówienia (o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł), 2. Wykonają zamówienie w okresie od dnia 16 sierpnia 2006 roku do dnia 9 października 2006 roku, 3. Udzielą minimum dwuletniej gwarancji na wykonane roboty budowlane, 4. Podadzą imię i nazwisko pracownika Wykonanwcy, który kierować będzie realizacją prac budowlanych, składających się na przedmiot zamówienia wraz z jego uprawnieniami budowlanymi (uprawnienia kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Budowlanej należy dołączyć do ofrety), 5. Przedstawią polisę, a wprzypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonanwca nie spełnia choćby jednego z warunków wyszczególnionych w pkt V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jego oferta zostanie odrzucona na podtawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonanwcy, na kwotę minimum 150 tys. zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena wynikająca z kalkulacji 0,9 2. Długość okresu gwarancyjnego 0,1 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.zp.p.lodz.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówka (jeśli odbiór SIWZ w siedzibie Zamawiającego) lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 29.08.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.07.2006, godzina 11:00, w siedzibie Zamawiającego - Politechnika Łódzka Osiedle Akademickie w Łodzi przy al. Politechniki 3a, sala konferencyjna I piętro.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.06.2006.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej należącej do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi w ilości 340 metrów bieżących
- Plac zabaw na Skwerze Kolbego Rydla/Tatrzańska
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
- Modernizacja budynku szkoły w Zespole Szkół im. Ks. A. Kwiatkowskiego w Bychawie
- Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na Izbę Pamięci Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego oraz Budzicieli Polskości w latach 1918-1920" - etap II
- Robota budowlana - wymiana odcinka instalacji wody zimnej w bud. nr 2 w Kielcach.
więcej: Roboty malarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.