eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › KONSERWACJE MALARSKIE I MURARSKIE POMIESZCZEŃ, NAPRAWY POSADZEK, NAPRAWY ELEWACJI BUDYNKÓW, KONSERWACJE STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ, NAPRAWY SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH, NAPRAWY NAWIERZCHNI DRÓG I PLACÓW MANEWROWYCH - sprawa numer 58/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-03

Grudziądz: KONSERWACJE MALARSKIE I MURARSKIE POMIESZCZEŃ, NAPRAWY POSADZEK, NAPRAWY ELEWACJI BUDYNKÓW, KONSERWACJE STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ, NAPRAWY SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH, NAPRAWY NAWIERZCHNI DRÓG I PLACÓW MANEWROWYCH - sprawa numer 58/2013
Numer ogłoszenia: 354870 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293766 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJE MALARSKIE I MURARSKIE POMIESZCZEŃ, NAPRAWY POSADZEK, NAPRAWY ELEWACJI BUDYNKÓW, KONSERWACJE STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ, NAPRAWY SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH, NAPRAWY NAWIERZCHNI DRÓG I PLACÓW MANEWROWYCH - sprawa numer 58/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są konserwacje malarskie i murarskie pomieszczeń, naprawy posadzek, naprawy elewacji budynków, konserwacje stolarki okiennej i drzwiowej, naprawy schodów zewnętrznych, naprawy nawierzchni dróg i placów manewrowych, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 1,2,3,4,5,6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)ZADANIE NR 1: konserwacja malarska i murarska pomieszczeń oraz naprawa elewacji budynku nr 52 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie - opis przedmiotu według Załącznika nr 1 do SIWZ. ROBOTY BUDOWLANE:naprawa schodów wejściowych do budynku - obłożenie schodów płytkami;wykonanie tynków szlachetnie nakrapianych na elewacji (front i tył);malowanie elewacji bocznych;konserwacja malarska stolarki okiennej i drzwiowej;roboty malarskie pomieszczeń;usprawnienie instalacji elektrycznej; WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt:oświetlenie terenu robót;poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót;znaki ostrzegawcze na terenie robót;wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy;oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV:45410000-4 - roboty tynkarskie KOD CPV:45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV:45431000-7 - kładzenie płytek KOD CPV:45432111-5 - kładzenie wykładzin elastycznych KOD CPV:90500000-2 - utylizacja odpadów 2)ZADANIE NR 2: konserwacja malarska i murarska pomieszczeń oraz naprawa elewacji budynku nr 51 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie - opis przedmiotu według Załącznika nr 2 do SIWZ ROBOTY BUDOWLANE:naprawa schodów wejściowych do budynku - obłożenie schodów płytkami;wykonanie tynków szlachetnie nakrapianych na elewacji (front i tył);malowanie elewacji bocznych;konserwacja malarska stolarki okiennej i drzwiowej;roboty malarskie w wc, montaż wentylatorów elektrycznych. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt:oświetlenie terenu robót;poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót;znaki ostrzegawcze na terenie robót;wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy;oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV:45410000-4 - roboty tynkarskie KOD CPV:45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV:45431000-7 - kładzenie płytek KOD CPV:90500000-2 - utylizacja odpadów 3)ZADANIE NR 3: naprawa schodów zewnętrznych, naprawa i malowanie stolarki okiennej oraz konserwacja malarska pomieszczeń budynku nr 49 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie - opis przedmiotu według Załącznika nr 3 do SIWZ ROBOTY BUDOWLANE:naprawa schodów wejściowych do budynku-obłożenie schodów płytkami;konserwacja stolarki okiennej i drzwiowej - naprawa okien, wymiana szklenia, roboty malarskie;roboty malarskie pomieszczeń. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt:oświetlenie terenu robót znaki ostrzegawcze na terenie robót;wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy;oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV:45441000-0 - roboty szklarskie KOD CPV:45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV:45431000-7- kładzenie płytek KOD CPV:45432111-5 - kładzenie wykładzin elastycznych KOD CPV:90500000-2 - utylizacja odpadów 4)ZADANIE NR 4: konserwacja malarska pomieszczeń, stolarki okiennej i drzwiowej oraz naprawa schodów zewnętrznych budynku nr 169 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie - opis przedmiotu według Załącznika nr 4 do SIWZ ROBOTY BUDOWLANE:naprawa schodów wejściowych do budynku - obłożenie schodów płytkami;konserwacja stolarki okiennej i drzwiowej - naprawa okien, wymiana szklenia, roboty malarskie;roboty malarskie pomieszczeń. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: oświetlenie terenu robót;znaki ostrzegawcze na terenie robót;wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy;oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV:45441000-0 - roboty szklarskie KOD CPV:45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV:45431000-7 - kładzenie płytek KOD CPV:45432111-5 - kładzenie wykładzin elastycznych KOD CPV:90500000-2 - utylizacja odpadów 5)ZADANIE NR 5: naprawa nawierzchni dróg i placów manewrowych w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie - opis przedmiotu według Załącznika nr 5 do SIWZ. ROBOTY BUDOWLANE ZEWNĘTRZNE:naprawa nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno asfaltową zamkniętą polegającą na wycięciu uszkodzonego asfaltu, oczyszczeniem z luźnych pozostałości i wypełnieniem mieszanką mineralno asfaltową zamkniętą. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt:zabezpieczenia na terenie robót, znaki ostrzegawcze na terenie robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV:45233142-6- roboty w zakresie naprawy dróg KOD CPV:90500000-2-utylizacja odpadów 6)ZADANIE NR 6: konserwacja malarska oraz naprawa posadzek w budynku nr 180 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie - opis przedmiotu według Załącznika nr 6 do SIWZ. ROBOTY BUDOWLANE:roboty malarskie pomieszczeń nr 15, 16, 17, 18;wymiana zaworów grzejnikowych;malowanie elementów centralnego ogrzewania;malowanie stolarki okiennej;ułożenie wykładziny w pom. nr 18; WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt:wydzielenie etapów robót;oświetlenie terenu prowadzonych robót; poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót;znaki informacyjne i ostrzegawcze na terenie prowadzonych robót;wykonanie i utrzymanie zaplecza socjalnego i magazynowego budowy;oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót;wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV:45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV:45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV:90500000-2 - utylizacja odpadów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności, przedmiary robót i specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót.Budynki, w zakresie których będą wykonywane roboty na czas wykonywania robót będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zagwarantować ciągłość pracy, oraz zapewnić bezpieczeństwo i właściwe warunki pracy, korzystania z obiektów i terenu dla jego użytkowników.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt); 2)zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku, terenu i przebywającym w budynku i /lub na terenie robót oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym; 3)umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku, terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej; 4)realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i/lub terenu. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach. Postępowanie w zakresie zadania nr 2 i 6 zostało unieważnione z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty. Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt. 1 PZP..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7, 45.43.21.11-5, 90.50.00.00-2, 45.44.10.00-0, 45.23.31.42-6, 45.31.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: konserwacja malarska i murarska pomieszczeń oraz naprawa elewacji budynku nr 52 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych i Nieruchomości Komercyjnych PARTNER Henryk Kiziewicz, ul. Rapackiego 33, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78811,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 101519,37

  • Oferta z najniższą ceną: 101519,37 / Oferta z najwyższą ceną: 101519,37

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: naprawa schodów zewnętrznych, naprawa i malowanie stolarki okiennej oraz konserwacja malarska pomieszczeń budynku nr 49 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany Mistrz Jurek Adrychowski, ul. Słoneczna 7, 86-134 Dolna Grupa, Dragacz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32143,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31024,13

  • Oferta z najniższą ceną: 31024,13 / Oferta z najwyższą ceną: 31024,13

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: konserwacja malarska pomieszczeń, stolarki okiennej i drzwiowej oraz naprawa schodów zewnętrznych budynku nr 169 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych i Nieruchomości Komercyjnych PARTNER Henryk Kiziewicz, ul. Rapackiego 33, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58039,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73488,18

  • Oferta z najniższą ceną: 73488,18 / Oferta z najwyższą ceną: 73488,18

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: naprawa nawierzchni dróg i placów manewrowych w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski s.c., ul. Pocztowa 3a/4, 89-100 Nakło n.Not., kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40457,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27271,08

  • Oferta z najniższą ceną: 27271,08 / Oferta z najwyższą ceną: 31845,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.