Warszawa: Dostawa przyrządów meteorologicznych
Numer ogłoszenia: 354868 - 2014; data zamieszczenia: 24.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, faks 22 5694415.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowy instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przyrządów meteorologicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa przyrządów meteorologicznych. Zadanie 1: dostawa barometru wyposażonego w co najmniej 3 przetworniki, 3 sztuki, o parametrach, wskazanych w Załączniku nr 5 do SIWZ; Zadanie 2: dostawa zintegrowanego czujnika wilgotności względnej oraz temperatury z osłoną radiacyjną, 28 sztuk, o parametrach, wskazanych w Załączniku nr 5 do SIWZ; Zadanie 3: dostawa zestawu do pomiaru temperatury gruntu, 3 zestawy, o parametrach, wskazanych w Załączniku nr 5 do SIWZ; Zadanie 4: dostawa wiatromierza ultradźwiękowego kompaktowego, 25 szt. o parametrach, wskazanych w Załączniku nr 5 do SIWZ; Zadanie 5: dostawa wiatromierza ultradźwiękowego, 3 sztuki, o parametrach, wskazanych w Załączniku nr 5 do SIWZ; Zadanie 6: dostawa czujnika usłonecznienia, 13 sztuk, o parametrach, wskazanych w Załączniku nr 5 do SIWZ; Zadanie 7: dostawa miernika widzialności i pogody bieżącej, 3 sztuki, o parametrach, wskazanych w Załączniku nr 5 do SIWZ; Zadanie 8: dostawa deszczomierza wagowego, 3 sztuki, o parametrach, wskazanych w Załączniku nr 5 do SIWZ; Na potwierdzenie, że oferowany model spełnia wymogi techniczne, określone przez Zamawiającego, Wykonawca winien załączyć do oferty specyfikację techniczną oferowanego modelu przyrządu, sporządzoną według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.12.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Specyfikacja techniczna oferowanego modelu przyrządu, sporządzona według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - długość gwarancji - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści umowy w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, a w szczególności gdy pojawią się: a) nowe technologie umożliwiające skrócenie terminu realizacji zamówienia lub podniesienie jakości dostaw realizowanych w ramach zamówienia; b) zmiany lub wejście w życie przepisów prawa polskiego w zakresie realizowanych prac; c) zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku, zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota VAT i kwota wynagrodzenia brutto; d) zmiany w innych, powiązanych z przedmiotem zamówienia przedsięwzięciach realizowanych lub przewidzianych do realizacji przez Zamawiającego, których to zmian nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia; e) zmiany w organizacji Zamawiającego, wpływające na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia; f) zmiany podejścia do realizacji wymagań opisanych w Załącznikach do Umowy, jeżeli taka zmiana wynika z nieprzewidzianych i niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy okoliczności, które wystąpiły w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz zmiana ta nie powoduje ograniczenia korzyści Zamawiającego; g) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Podleśna 61, pokój 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2014 godzina 12:00, miejsce: Warszawa, ul. Podleśna 61, Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa barometru wyposażonego w co najmniej 3 przetworniki, 3 sztuki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa barometru wyposażonego w co najmniej 3 przetworniki, 3 sztuki, o parametrach, wskazanych w Załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.81.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. długość gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa zintegrowanego czujnika wilgotności względnej oraz temperatury z osłoną radiacyjną, 28 sztuk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zintegrowanego czujnika wilgotności względnej oraz temperatury z osłoną radiacyjną, 28 sztuk, o parametrach, wskazanych w Załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.12.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. długość gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa zestawu do pomiaru temperatury gruntu, 3 zestawy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zestawu do pomiaru temperatury gruntu, 3 zestawy, o parametrach, wskazanych w Załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.12.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. długość gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa wiatromierza ultradźwiękowego kompaktowego, 25 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wiatromierza ultradźwiękowego kompaktowego, 25 szt. o parametrach, wskazanych w Załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.12.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. długość gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa wiatromierza ultradźwiękowego, 3 sztuki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wiatromierza ultradźwiękowego, 3 sztuki, o parametrach, wskazanych w Załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.12.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. długość gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa czujnika usłonecznienia, 13 sztuk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa czujnika usłonecznienia, 13 sztuk, o parametrach, wskazanych w Załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.12.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. długość gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa miernika widzialności i pogody bieżącej, 3 sztuki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa miernika widzialności i pogody bieżącej, 3 sztuki, o parametrach, wskazanych w Załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.12.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. długość gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa deszczomierza wagowego, 3 sztuki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa deszczomierza wagowego, 3 sztuki, o parametrach, wskazanych w Załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.12.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.