eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawę pomocy dydaktycznych- zabawki do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP- 94/WZŻ/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-30

Ogłoszenie nr 354805 - 2016 z dnia 2016-11-30 r.

Wrocław: Dostawę pomocy dydaktycznych- zabawki do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP- 94/WZŻ/2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 340851


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, krajowy numer identyfikacyjny 021545051, ul. ul. Fabryczna  15, 53-609  Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. +4871 365 03 46, faks +4871 365 03 47, e-mail przetargi@wzz.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawę pomocy dydaktycznych- zabawki do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP- 94/WZŻ/2016

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa pomocy dydaktycznych zabawki do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 1.1. Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław, 1.2. Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław, 1.3. Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27,Wrocław 1.4. Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 1.5. Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5 , Wrocław, 1.6. Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, 1.7. Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, 1.8. Żłobek nr 9- ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, 1.9. Żłobek nr 10- ul. H. Brodatego 17, Wrocław, 1.10. Żłobek nr 11- ul. Hubska 39, Wrocław, 1.11. Żłobek nr 13- ul. Wieczysta 107, Wrocław, 1.12. Żłobek nr 14- ul. Mulicka 4 c, Wrocław, 1.13. Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ Formularz asortymentowo-cenowym cenowy oraz projekt umowy załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Zaproponowane pomoce dydaktyczne muszą posiadać Deklarację Zgodności CE .Wyrób musi być oznakowany znakiem CE ( znak CE musi znajdować się na zabawce), zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi w krajach Unii Europejskiej . Deklaracja zgodności będzie dostarczana wraz z dostawą. 4.Zamawiający wymaga dla zabawek , które nie zostaną w całości wyprodukowane zgodnie z normami zharmonizowanymi lub jeśli takie normy dla danej zabawki nie zostały określone świadectwa badania typu WE, które jest wydawane przez jednostkę notyfikowaną . Wykonawca w takim wypadku zobowiązany będzie do dostarczenia wraz z dostawą certyfikatu WE oraz Deklaracji Zgodności. 5.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia fabrycznie nowy w nowych, nienaruszonych opakowaniach zarówno jednostkowych jak i zbiorczych. 6.Opakowanie musi posiadać etykietę informacyjną zawierającą minimum następujące dane: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, datę produkcji oraz inne oznakowania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami- dotyczy opakowań zbiorczych oraz jednostkowych. 7. Na opakowaniach zaproponowanych pomocy dydaktycznych muszą być oznakowania i opisy w języku polskim. 8.Zaproponowane pomoce dydaktyczne muszą spełniać zasadnicze wymagania bezpieczeństwa (w tym ogólne wymagania bezpieczeństwa oraz szczegółowe wymagania bezpieczeństwa, z uwzględnieniem klasyfikacji substancji i mieszanin), które wykazane zostały w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 05.04.2011 r w sprawie zasadniczych wymagań dla zabawek ( Dz.U. 2011 nr 83 poz. 454) 9.Zaproponowane pomoce dydaktyczne muszą być wykonane z tworzyw wysokiej jakości a zawarte w nich substancje chemiczne nie mogą stanowić zagrożenia dla bezpieczeństwa zdrowia dzieci lub osób trzecich podczas przewidywanego okresu ich użytkowania , zgodnie z przeznaczeniem lub w sposób możliwy do przewidzenia z uwzględnieniem zachowania dzieci do lat 3. 10.Na wszystkich pomocach dydaktycznych- zabawkach musi znajdować się piktogram lub innego rodzaju znak wskazujący na szczególne zagrożenie lub na przeznaczenie danej pomocy dydaktycznej- zabawki. 11.Zaproponowane pomoce dydaktyczne- zabawki muszą posiadać instrukcję użytkowania oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim. 12. Ilekroć w niniejszej specyfikacji, w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o materiałach, towarach, certyfikatach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw lub pochodzenia, przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Oznaczenie i nazwy własne materiałów i produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów wskazania standardu jakościowego, które powinny spełniać te produkty. 13.Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT69105.69
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Moje Bambino Sp. z o.o. ,  r.zbiciak@mojebambino.pl,  ul. Graniczna 46 ,  93-248 ,  Łódź,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 74948,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 74948,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 74948,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.