Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-09
Poznań: Wykonanie instalacji 13 stacji retransmisyjnych (bez montażu anteny bazowej) wraz z oprzyrządowaniem firmy Motorola, wykonanie sieci LAN od przemiennika do serwerowni w danej lokalizacji (skrętka kat. V max odległość 100 m), przygotowanie do zsieciowania przemienników i zaimplementowanie oprogramowania AVL firmy Aksel
Numer ogłoszenia: 354683 - 2010; data zamieszczenia: 09.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu , Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji 13 stacji retransmisyjnych (bez montażu anteny bazowej) wraz z oprzyrządowaniem firmy Motorola, wykonanie sieci LAN od przemiennika do serwerowni w danej lokalizacji (skrętka kat. V max odległość 100 m), przygotowanie do zsieciowania przemienników i zaimplementowanie oprogramowania AVL firmy Aksel.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji 13 stacji retransmisyjnych (bez montażu anteny bazowej) wraz z oprzyrządowaniem firmy Motorola, wykonanie sieci LAN od przemiennika do serwerowni w danej lokalizacji (skrętka kat. V max odległość 100 m), przygotowanie do zsieciowania przemienników i zaimplementowanie oprogramowania AVL firmy Aksel. 1. Miejsca instalacji: 1) UM Wieleń, ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń 2) Pożegowo, 62-050 Mosina 3) os. Wichrowe Wzgórza 17, 61-676 Poznań 4) ul. Wielkopolska 1, 68-800 Gostyń 5) Widok 100, 62-800 Kalisz 6) ul. 11 Listopada 16, 64-600 Oborniki 7) ul. Masztowa 2, 64-920 Piła 8) ul. Poznańska 125A, 63-300 Pleszew 9) ul. Podmiejska 10, 63-900 Rawicz 10) ul. Wroniecka 14,64-560 Ostroróg 11) Pl. Kościuszki 4B, 64-100 Leszno 12) Rynek 1, 64-200 Wolsztyn 13) ul. Chodzieska 29, 64-700 Czarnków 2. Wykaz materiału do zabudowy stacji retransmisyjnej: Ukompletowanie stacji retransmisyjnej zawiera następujące główne urządzenia: 1) przemiennik - DR3000, 2) filtr dupleksowy, 3) przewód do zabezpieczeń przepięciowych 16mm2 - 20 m, 4) zabezpieczenie przepięciowe - odgromowe szt. 1, 5) akumulator 12V 120 Ah szt. 1, 6) wyłącznik nadmiarowo-prądowy szt. 1, 7) ogranicznik przepięć klasy B+C szt.1, 8) licznik prądu elektrycznego szt. 1, 9) listwa elektryczna przepięciowa (8 gniazd wersja rackowa) szt. 1,r 10) outer ze sprzętowym VPNem szt. 1, 11) przetwornica z układem ładowania szt. 1, 12) szafa rackowa do zabudowy przemiennika i w/w podzespołów U33 600 x 800 mm. 3. Konfiguracja sieci LAN (należy wykonać w technologii tuneli VPN). 4. Przygotowanie do zsieciowania przemienników w ramach jednego spójnego systemu. 5. Implementacja oprogramowania AVL firmy Aksel. 6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do: 1) wykonania pomiarów elektrycznych (zerowania, rezystancji izolacji), 2) po skonfigurowaniu sieci dokonania pomiaru poziomu sygnału wraz z wizualizacją tego pomiaru na mapie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.31.10.00 - Usługi instalowania urządzeń radiowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadania dokumentu potwierdzającego przebycie szkolenia z systemów DMR firmy Motorola, - posiadania dokumentu potwierdzającego przebycie szkolenia z wdrażania oprogramowania AVL firmy Aksel.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- przedstawienie wykazu świadczonych usług związanych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem (co najmniej jednej zawierającej nie mniej niż trzy przemienniki), usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów, że usługi te zostały wykonane należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dysponowania osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności posiadającą certyfikat bezpieczeństwa uprawniający do dostępu do informacji o klauzuli poufne
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku sporządzony zostanie stosowny aneks do umowy. Warunki zmiany umowy zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2. W szczególności dopuszczalna będzie zmiana umowy dotycząca: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy polegającej na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2) zmiany terminu płatności z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 4. Zmiana umowy, o której mowa w pkt 2, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18, w pokoju 456, budynek A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Biura Organizacyjno - Administracyjnego Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18 Poznań, pokój nr 373 budynek A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa narzędzi medycznych
- Utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, ścieków, wysp rozdziału wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni na terenie RDW w Kole
- Aranżacja zabytkowego wnętrza holu w budynku Collegium Minus (tablice)
- Sukcesywna dostawa szkła i materiałów laboratoryjnych dla jednostek UAM przez okres 12 miesięcy z prawem opcji
- Remont i wyposażenie pomieszczeń w Poznańskim Ośrodku Zdrowia Psychicznego znajdujących się na parterze Ośrodka.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - strzykawki z solą
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.