eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Przebudowa drogi nr 1488D Bąków- Klonów, 1,5 km, gm. Międzybórz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-03

Oleśnica: Przebudowa drogi nr 1488D Bąków- Klonów, 1,5 km, gm. Międzybórz
Numer ogłoszenia: 354630 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311542 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi nr 1488D Bąków- Klonów, 1,5 km, gm. Międzybórz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi transportu rolnego o nawierzchni asfaltowej relacji Bąków - Kamień - Klonów etap II długości 1,700 km. Obejmuje on remont istniejącej nawierzchni asfaltowej poprzez wyrównanie jej profilu masą asfaltową oraz ułożenie nowej warstwy ścieralnej grubości 5,0 cm oraz wymianę krawężnika betonowego w ramach jego regulacji pionowej na odcinku 0,846 km. Parametry techniczne: Klasa techniczna - L Prędkość projektowa - Vp = 40 km/h Przewidywalny ruch - KR2 Szerokość korony - 12 ÷ 20 m Szerokość jezdni - 5,1 m Szerokość poboczy - 2 x 1,0 m Spadek jezdni dwustronny 2% Stan istniejący i projektowany W stanie istniejącym przedmiotowy odcinek drogi powiatowej posiada przekrój drogowy o zmiennej szerokości od 4,0 m do 5,2 m. Jezdnia w przekroju drogowym posiada pobocza gruntowe oraz rowy odwadniające na przemian z obniżeniami terenowymi. Na odcinku od km 0+854 ÷ 1+700 występuje krawężnik betonowy 15x30 cm w złym stanie technicznym. Nawierzchnia jezdni na odcinku objętym remontem jest w bardzo złym stanie technicznym. Występują nierówności profilu, łaty, spękania (głównie przy krawężnikach), odcinkowo również koleiny i ubytki. Na długości opisywanego odcinka występuje sześć łuków pionowych, których lokalizacja i parametry są opisane na mapie sytuacyjno-wysokościowej i na profilu podłużnym. Pobocza miejscami są zawyżone co powoduje zastoiska wody. Projektowany remont drogi określony przez Inwestora jako Etap II rozpoczyna się na końcowym odcinku krawędzi jezdni asfaltowej Etap I tj. km 0+000 a kończy się w km 1+700 za zabudowaniami miejscowości Kamień na zakończeniu istniejącego krawężnika betonowego i tablicy oznaczającej koniec miejscowości Kamień. Na przeważającej długości droga przebiega wśród luźnej zabudowy mieszkalno-zagrodowej z na przemian występującymi łąkami, polami i stawami hodowlanymi. W granicy opracowania występują skrzyżowanie z drogami gruntowymi śródpolnymi i indywidualne. Po obu stronach drogi występują publiczne i indywidualne zjazdy bezpośrednio włączone do jezdni zasadniczej. Zjazdy na istniejące drogi gruntowe, śródpolne projektuje się wykonać w ramach ewidencyjnego pasa drogowego o nawierzchnio asfaltowej na podbudowie z tłucznia kamiennego sortowanego. Zjazdy indywidualne do zabudowań zagrodowych przewiduje się wykonać z tłucznia kamiennego niesortowanego. Niweleta Nie przewiduje się zasadniczych zmian istniejącej niwelety na całym odcinku uwzględniając jedynie korektę wynikającą z profilowania istniejącej nawierzchni oraz ułożenia nowej warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej grubości 5 cm. Projektowaną niweletę dowiązuje się do istniejącej nawierzchni bitumicznej. Szczegółowy przebieg niwelety jej rzędne i spadki przedstawia profil podłużny. Przekroje normalne Przyjęto przekroje normalne o następujących parametrach: Szerokość jezdni bitumicznej - 5,1 m wg tabeli powierzchni jezdni Szerokość poboczy - 2x1,00 m Spadki poprzeczne - projektuje się spadek dwustronny 2%, spadki poboczy 4÷6 %. Konstrukcja nawierzchni jezdni na istniejącej nawierzchni bitumicznej: Istniejąca nawierzchnia bitumiczna wykorzystana jako podbudowa Skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową 50% w ilości 1,2 kg/m2 Ułożenie warstwy profilującej w ilości zgodnej z tabelą wyrównań profilu poprzecznego Warstwa ścieralna z masy mineralno-asfaltowej gr. 5 cm Konstrukcja nawierzchni jezdni na poszerzeniu Podbudowa - warstwa dolna o grubości 15 cm - tłuczeń kamienny o granulacji 0/63,0 mm Podbudowa - warstwa górna o grubości 10 cm - tłuczeń kamienny o granulacji 0/31,5 mm Skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 1, 2 kg/m2 Warstwa profilująca z masy mineralno-bitumicznej w ilości zgodnej z tabelą wyrównania mieszanką mineralno-bitumiczną Warstwa jezdna o grubości 5 cm betonu asfaltowego 0/12,8 mm Konstrukcja nawierzchni jezdni na zjazdach na drogi gruntowe 1.Górna podbudowa z mieszanki kamiennej o granulacji 0/31,5 mm gr. 10 cm 2.Skropienie podbudowy emulsją asfaltową 50% w ilości 1,2 kg/m2 3.Warstwa wiążąca z masy mineralno-asfaltowej grubości 4 cm 4.Warstwa ścieralna grubości 5 cm z betonu asfaltowego 0/12,8 mm Zjazdy indywidualne do zabudowań zagrodowych Warstwa profilująca grubości 15 cm - tłuczeń kamienny niesortowany Odwodnienie Odwodnienie jezdni zabezpiecza się poprzez nadanie jezdni spadków podłużnych i poprzecznych oraz nadanie spadków poboczom. Wodę projektuje się odprowadzić na pobocza i do istniejących obniżeń terenowych. Na odcinku regulacji pionowej krawężnika betonowego w km 0+854 ÷ 1+700 należy w miejscach obecnych wpustów ułożyć ściek korytkowy betonowy 60x50 x15 cm z podwójnych odwróconych betonowych elementów prefabrykowanych korytkowych. Ilość odpływów - 12 szt. o długości jednostkowej 1,2m. Powierzchnia projektowanej inwestycji drogowej Powierzchnia prac remontowych składa się z następujących elementów: Zjazdy na drogi gruntowe gminne km 0+098 Zjazd prawostronny na drogę śródpolną na dz. nr 94 dr. - obręb Bąków długość zjazdu L = 8m szerokość jezdni b = 3m powierzchnia zjazdu P1 = 24m2 powierzchnia zjazdu na włączeniu do drogi głównej skosami 1:1 P2 = 1 m2 razem powierzchnia zjazdu w km 0+093 P = 25m2 km 0+357 Zjazd lewostronny gospodarczy do zabudowań na dz. nr 53 obręb kamień długość zjazdu L = 5m szerokość jezdni b = 4m powierzchnia zjazdu P1 = 20m2 powierzchnia zjazdu na włączeniu do drogi głównej skosami 1:1 P2 = 1 m2 razem powierzchnia zjazdu w km 0+357 P = 21m2 km 0+580 Zjazd prawostronny na drogę śródpolną na dz. nr 107 dr. - obręb Kamień długość zjazdu L = 4m szerokość jezdni b = 4m powierzchnia zjazdu P1 = 16m2 powierzchnia zjazdu na włączeniu do drogi głównej skosami 1:1 P2 = 1 m2 razem powierzchnia zjazdu w km 0+580 P = 17m2 km 0+650 Zjazd lewostronny na drogę śródpolną na dz. nr 109 dr. - obręb kamień długość zjazdu L = 6m szerokość jezdni b = 4m powierzchnia zjazdu P1 = 24m2 powierzchnia zjazdu na włączeniu do drogi głównej skosami 1:1 P2 = 1 m2 razem powierzchnia zjazdu w km 0+650 P = 25m2 km 0+682 Zjazd lewostronny gospodarczy na dz. nr 46/1, 46/2 - obręb Kamień długość zjazdu L = 5m szerokość jezdni b = 4m powierzchnia zjazdu P1 = 20m2 powierzchnia zjazdu na włączeniu do drogi głównej skosami 1:1 P2 = 1 m2 razem powierzchnia zjazdu w km 0+682 P = 21m2 km 1+027 zjazd lewostronny na drogę śródpolną na dz. nr 114 dr - obręb Kamień długość zjazdu L = 3m szerokość jezdni b = 4m powierzchnia zjazdu P1 = 12m2 powierzchnia zjazdu na włączeniu do drogi głównej skosami 1:1 P2 = 1 m2 razem powierzchnia zjazdu w km 1+027 P = 13m2 km 1+108 Zjazd prawostronny gospodarczy do zabudowań na dz. nr 69/3 69/9 - obręb Kamień długość zjazdu L = 2m szerokość jezdni b = 4m powierzchnia zjazdu P1 = 8m2 powierzchnia zjazdu na włączeniu do drogi głównej skosami 1:1 P2 = 1 m2 razem powierzchnia zjazdu w km 1+108 P = 9m2 km 1+260 Zjazd prawostronny na drogę gminą na dz. nr 104/2 dr. obręb Kamień długość zjazdu L = 4m szerokość jezdni b = 5m powierzchnia zjazdu P1 = 20m2 powierzchnia zjazdu na włączeniu do drogi głównej skosami 1:1 P2 = 1 m2 razem powierzchnia zjazdu w km 1+260 P = 21 m2 km 1+272 Zjazd lewostronny na drogę gruntową na dz. nr 115 dr. - obręb Kamień długość zjazdu L = 7m szerokość jezdni b = 4m powierzchnia zjazdu P1 = 28m2 powierzchnia zjazdu na włączeniu do drogi głównej skosami 1:1 P2 = 1 m2 razem powierzchnia zjazdu w km 1+272 P = 29m2 km 1+430 Zjazd lewostronny na drogę gruntową na dz. nr 116 dr. - obręb Kamień długość zjazdu L = 7m szerokość jezdni b = 4m powierzchnia zjazdu P1 = 28m2 powierzchnia zjazdu na włączeniu do drogi głównej skosami 1:1 P2 = 1 m2 razem powierzchnia zjazdu w km 1+430 P = 29m2 km 1+670 Zjazd prawostronny na drogę na dz. nr 118 dr. - obręb Kamień długość zjazdu L = 10m szerokość jezdni b = 4m powierzchnia zjazdu P1 = 40m2 powierzchnia zjazdu na włączeniu do drogi głównej skosami 1:1 P2 = 1 m2 razem powierzchnia zjazdu P = 41m2 km 1+690 Zjazd prawostronny na drogę gruntową na dz. nr 19 dr. - obręb Kamień długość zjazdu L = 5m szerokość jezdni b = 4m powierzchnia zjazdu P1 = 20m2 powierzchnia zjazdu na włączeniu do drogi głównej skosami 1:1 P2 = 1 m2 razem powierzchnia zjazdu w P = 21m2. Łączna powierzchnia zjazdów P = 272 m2 Zjazdy indywidualne do zabudowań zagrodowych Powierzchnia jednostkowa zjazdów wynosi P1 = 25m2 i jest o kształcie trapezu o podstawie przy jezdni szerokości b = 6 m i szerokość b = 4 m na poziomie wjazdu do zabudowań. Średnia długość zjazdu L = 5 m. Ilość zjazdów - 20 szt. w tym: - prawostronne - 8 szt. - lewostronne - 12 szt. Razem powierzchnia zjazdów - P = 20 szt. x 25 m2 = 500 m2 Droga główna Powierzchnia jezdni drogi głównej wliczona jest w tabeli nr 1 i wynosi P = 8690,03 m2 Łącznie powierzchnia inwestycji drogowej wynosi P = 9.462,03 m2 w tym: droga główna P = 8.690,03 m2 zjazdy na drogi gruntowe gminne P = 272 m2 zjazdy indywidualne do zabudowań zagrodowych P = 500 m2 Uzbrojenie podziemne W rozpatrywanym pasie drogowym występuje: podziemna sieć wodociągowa, telefoniczna i energetyczna oraz napowietrzna linia elektryczna, ich lokalizacja nie koliduje z projektowanymi robotami przy budowie drogi jednakże przed wystąpieniem do robót drogowych należy w porozumieniu z ich właścicielami szczegółowo określić ich przebieg postępując zgodnie z ustaleniami. Nie stwierdzono istnienia innych urządzeń obcych kolidujących z projektowaną drogą. Organizacja i zabezpieczenie robót O terminie rozpoczęcia prac należy powiadomić organa nadzoru budowlanego, jednostki będące właścicielami urządzeń obcych oraz służby geodezyjne, które powinny przekazać w dozór wykonawcy na okres trwania robót elementy uzbrojenia oraz stałe punkty geodezyjne. Należy pamiętać o właściwym oznakowaniu robót w trakcie wykonawstwa, zgodnie z opracowanym w tym celu projektem organizacji ruchu. Roboty rozbiórkowe Do rozbiórki przewidziano: Istniejący w km 0+854 ÷ 1+700 krawężnik betonowy 15 x 30 cm w ramach regulacji pionowej zostanie zastąpiony nowym materiałem. Materiał pochodzący z rozbiórki należy wywieźć na odkład, na zawodowe wysypiska odpadów. Podstawowe materiały Zestawienie podstawowych materiałów krawężnik betonowy 15 x 30 cm L = 846 m beton asfaltowy 0/12 mm T = 1.086,25 Mg mieszanka mineralno - bitumiczna T = 1.261,51 Mg - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera - załącznik do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO- HANDLOWE CARBON Jan Kuropka, ul. Kusocińskiego 1A, 56-500 Syców, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 909211,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 774933,14

  • Oferta z najniższą ceną: 774933,14 / Oferta z najwyższą ceną: 1349062,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.