eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Zgodnie z projektem WND-RPWM.05.02.01-28-028-09 Przebudowa tzw. dróg poczołgowych tj. ul. Konopnickiej, Pieniężnego, Limanowskiego i kolejowej w Bartoszycach -poprawa dostępności komunikacyjnej terenów aktywnych gospodarczo. w Gminie Miejskiej Bartoszyce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-12

Bartoszyce: Zgodnie z projektem WND-RPWM.05.02.01-28-028-09 Przebudowa tzw. dróg poczołgowych tj. ul. Konopnickiej, Pieniężnego, Limanowskiego i kolejowej w Bartoszycach -poprawa dostępności komunikacyjnej terenów aktywnych gospodarczo. w Gminie Miejskiej Bartoszyce
Numer ogłoszenia: 354620 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Bohaterów Monte Cassino 1, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7629804, 7629819, faks 089 762 9805.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bartoszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zgodnie z projektem WND-RPWM.05.02.01-28-028-09 Przebudowa tzw. dróg poczołgowych tj. ul. Konopnickiej, Pieniężnego, Limanowskiego i kolejowej w Bartoszycach -poprawa dostępności komunikacyjnej terenów aktywnych gospodarczo. w Gminie Miejskiej Bartoszyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa nawierzchni ulic Konopnickiej, Pieniężnego, Limanowskiego i kolejowej w Bartoszycach z nawierzchni brukowej na nawierzchnię asfaltową. W ramach inwestycji przewidziano: -budowę kanalizacji deszczowej wraz z urządzeniami podczyszczającymi wody opadowe -przebudowę oświetlenia ulicznego -przebudowę sieci telekomunikacyjnej -przebudowę kolizji z sieciami energetycznymi, gazowymi i ciepłowniczymi ulica Pieniężnego: -nawierzchnia drogowa 1737.34m2 -zjazdy indywidualne 128.34m2 -chodniki z kostki betonowej 806.48m2 -zatoki postojowe 68.52m2 -oznakowanie pionowe i poziome ulica Konopnickiej: -nawierzchnia drogowa 2145.54m2 -zjazdy indywidualne 35.75m2 -chodniki z kostki betonowej 998.21m2 -oznakowanie pionowe i poziom -oświetlenie drogowe ulica Kolejowa -nawierzchnia drogowa 2840.63m2 -zjazdy indywidualne 71.975m2 -chodniki z kostki betonowej 1058.46m2 -oznakowanie pionowe i poziome -oświetlenie drogowe ulica Limanowskiego -nawierzchnia drogowa 1367.37m2 -zjazdy indywidualne 28.28m2 -chodniki z kostki betonowej 800.17m2 -oznakowanie pionowe i poziome -oznakowanie pionowe i poziome -oświetlenie drogowe ulica Wojska Polskiego: -nawierzchnia drogowa 5805m2 -zjazdy indywidualne 103m2 -chodniki z kostki betonowej 2309m2 -oświetlenie drogowe 30 opraw -oznakowanie pionowe i poziome -oświetlenie drogowe szczegółowy zakres, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik do SIWZ, Jeżeli zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku z uzasadnioną specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Kod CPV 45000000-7 45113000-2 45233140-2 45233200-1 45233142-6 45223300-9.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 210945.00PLN , słownie: dwieście dziesięć tysięcy dziewięćset czterdzieści pięć złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) kosztorysy ofertowe - wypełnione metodą kalkulacji uproszczonej i podpisane przez wykonawcę A.3) Harmonogramy rzeczowo-finansowe - oddzielnie dla każdej z ulic. A.4) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. B, C, D, E, F, G B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Minimalny poziom wymaganych standardów: - wykonawca musi wykazać łącznie, że w wymaganym okresie zakończył jako wykonawca lub podwykonawca co najmniej dwa zamówienia budowy lub przebudowy drogi minimum klasy L o długości minimum 1km każda i wartości minimum 1,5mln każde. C.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. Minimalny poziom wymaganych standardów: a) wykonawca musi wykazać, że dysponuje - koparka jednonaczyniowa o pojemności łyżki 0,6m3 szt. 3 - piła do ciecia kostki szt. 2 - rozkładarka mas bitumicznych 4,5m szt. 1 - równiarka samojezdna 74KW szt. 2 - samochód samowyładowczy 5-10T szt. 4 - skrapiarka do bitumu szt. 1 - spycharka gąsienicowa 74KW szt. 2 - walec statyczny samojezdny 15T szt. 2 - walec wibracyjny 7,5T szt. 1 - wibrator powierzchniowy 225kg szt. 2 C.3) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. C.4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Minimalny poziom wymaganych standardów: - wykonawca musi wskazać, że dysponuje a) Kierownik robót drogowych - przedstawiciel wykonawcy 5-letnie doświadczenie na stanowisku ( w rozumieniu FIDIC) kierownika budowy lub przebudowy drogi klasy minimum L o wartości 2mln zł. b) Kierownik robót elektrycznych- przedstawiciel wykonawcy 3- letnie doświadczenie w zakresie kierowania robotami elektrycznymi. c) Kierownik robót w zakresie zewnętrznych sieci- przedstawiciel wykonawcy 3- letnie doświadczenie w zakresie kierowania robotami instalacyjnym d) robotnicy wykwalifikowani 20 osób - brukarz 5 osób - monter zewnętrznych sieci - hydraulik 5 osób - elektryk 5 osób - operatorzy sprzętu 5 osób C.5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Minimalny poziom standardów: Kierownicy robót - dokumenty potwierdzające uprawnienia do kierowania robotami w powierzonych zakresach. - dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego Robotnicy wykwalifikowania - dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe w zakresie powierzonych czynności - elektrycy uprawnienia SEP do 1kV typu E, jedna osoba dodatkowo uprawnienia do badania i pomiarów. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy lub linię kredytową wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Minimalny poziom standardu: Wykonawca musi wskazać, że dysponuje kwotą nie mniej niż 2miliony złotych przeznaczoną na finansowanie przedmiotowego zadania D.3) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Minimalny poziom standardu: Wykonawca musi wskazać, że jest ubezpieczony na kwotę nie mniej niż 1milion złotych E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt B dla każdego partnera, podwykonawcy, z osobna, pozostałe dokumenty można składać wspólnie. G. W celu potwierdzenia, że roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: G.1 kopię protokołów odbioru zawierającą informację o: - ilości wykonanych robót - wartości wykonanych robót - usterkach stwierdzonych w trakcie czynności odbioru - terminie i sposobie usunięcia usterek G.2 Referencje udzielone wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bartoszyce.bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bartoszyce ul. Boh. Monte Cassino 1, 11-200 Bartoszyce pokój 34 cena 500zł netto.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bartoszyce ul. Boh. Monte Cassino 1 11-200 Bartoszyce. pokój nr 1 Biuro obsługi interesantów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury na lata 2007-2013 ze środków Europejskiego funduszu rozwoju Regionalnego oś priorytetowa Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna działanie 5.2 Infrastruktura transportowa służąca rozwojowi lokalnego poddziałanie 5.2.1 infrastruktura drogowa warunkująca rozwój lokalny.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.