eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Zakup energii elektrycznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-29

Ogłoszenie nr 354533 - 2016 z dnia 2016-11-29 r.

Radomsko: Zakup energii elektrycznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 325766-2016 z dnia 2016-10-18


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 331411-2016 z dnia 2016-10-26


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mieszka I, ul. Dąbrowskiej 27, 97-500 Radomsko, Regon 000257986, 2. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5, ul. Narutowicza 207, 97-500 Radomsko, Regon 000639995, 3. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Reja 81, 97-500 Radomsko, Regon 000816090, 4. Zespół Szkolno - Gimnazjalny nr 1, ul. Piastowska 17, 97-500 Radomsko, Regon 592259529, 5. Zespół Szkolno - Gimnazjalny nr 2, ul. Piłsudskiego 22, 97-500 Radomsko, Regon 592266311, 6. Zespół Szkolno - Gimnazjalny nr 3, ul. Szkolna 4, 97-500 Radomsko, Regon 592259541, 7. Zespół Szkolno - Gimnazjalny nr 4, ul. Świętej Królowej Jadwigi 20, 97-500 Radomsko, Regon 592266328, 8. Zespół Szkolno - Gimnazjalny nr 5, ul. Rolna 65, 97-500 Radomsko, Regon 592266305, 9. Zespół Szkolno - Gimnazjalny nr 6, ul. Makuszyńskiego 25, 97-500 Radomsko, Regon 592266297, 10. Zespół Szkolno - Gimnazjalny nr 7 im. Romualda Traugutta, ul. 11 Listopada 16, 97-500 Radomsko, Regon 592259535, 11. Publiczne Przedszkole nr 1, ul. Miła 13, 97-500 Radomsko, Regon 590745645, 12. Publiczne Przedszkole nr 2 im. Janusza Korczaka, ul. Targowa 7, 97-500 Radomsko, Regon 590745680, 13. Publiczne Przedszkole nr 3, ul. Sierakowskiego 19, 97-500 Radomsko, Regon 590745728, 14. Publiczne Przedszkole nr 4 "Pod Zielonym Ludkiem", ul. Kołłątaja 12, 97-500 Radomsko, Regon 590745697, 15. Publiczne Przedszkole nr 5, ul. 11 Listopada 33, 97-500 Radomsko, Regon 590745639, 16. Publiczne Przedszkole nr 6 im. Marii Konopnickiej, ul. Rolna 2, 97-500 Radomsko, Regon 590745651, 17. Publiczne Przedszkole nr 9 im. Jasia i Małgosi, ul. Sokola 2, 97-500 Radomsko, Regon 590745770, 18. Publiczne Przedszkole nr 10, ul. A. Krajowej 13, 97-500 Radomsko, Regon 590745740, 19. Przedszkole Specjalne, ul. Piastowska 10A, 97-500 Radomsko, Regon 590718950, 20. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kościuszki 10, 97-500 Radomsko, Regon 004700786, 21. Miejski Dom Kultury, ul. Brzeźnicka 5, 97-500 Radomsko, Regon 000787750, 22. Muzeum Regionalne, ul. Narutowicza 1, 97-500 Radomsko, Regon 001074673, 23. Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Narutowicza 4, 97-500 Radomsko, Regon 001074667, 24. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Leszka Czarnego 22, 97-500 Radomsko, Regon 001307717. Osoba do kontaktów dla wszystkich zamawiających : Sławomir Olczyk tel. (44) 685 44 76.

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Tysiąclecia  5, 97500   Radomsko, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 446 854 571, faks 044 6854513, 6854521, e-mail zamowienia@radomsko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.radomsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Miasto Radomsko przeprowadziło postępowanie i udzieliło zamówienia w imieniu swoim oraz na rzecz pozostałych placówek i instytucji podległych Gminie wymienionych powyżej w sekcji I.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup energii elektrycznej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PZP. 271.1.32.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dostępnej w obrocie spełniającej standardy jakościowe określone przepisami ustawy Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. ( tekst jednolity Dz.U. z 2012 r. poz.1059 ze zm.) dla potrzeb zasilania obiektów użyteczności publicznej, monitoringu wizyjnego, bram w ekranach akustycznych oraz oświetlenia ulicznego Miasta Radomska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dodatek nr 9 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09310000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT701294.37
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TAURON Sprzedaż Sp. z o.o. ,  ,  ul. Łagiewnicka 60,  30-417,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 844115,79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 844115,79
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 869759,81
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.