Ogłoszenie nr 354491 - 2016 z dnia 2016-11-29 r.
Czechowice-Dziedzice: Utrzymanie punktów świetlnych oświetlenia ulicznego własności Tauron Dystrybucja S.A. na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Usługi
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czechowice-Dziedzice, krajowy numer identyfikacyjny
52360800000, ul.
Plac Jana Pawła II
1,
43502
Czechowice-Dziedzice, państwo
, woj.
śląskie, tel.
322 147 114, faks
32 2147152, 2147182, e-mail
zp@um.czechowice-dziedzice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie punktów świetlnych oświetlenia ulicznego własności Tauron Dystrybucja S.A. na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice
Numer referencyjny ZP.271.59.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Określenie przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia pn..:" Utrzymanie punktów świetlnych oświetlenia ulicznego własności Tauron Dystrybucja S.A. na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice" jest utrzymanie w należytym stanie technicznym 1528 punktów świetlnych oświetlenia ulicznego będącego własnością TAURON Dystrybucja S.A. zabudowanych w miejscach publicznych i ciągach dróg w granicach administracyjnych Gminy Czechowice-Dziedzice, w tym wymiana źródeł światła, naprawa i regulacja punktów zapalania.
Zakres czynności obejmuje w szczególności:
1. wymianę niesprawnych, uszkodzonych, wyeksploatowanych źródeł światła, elementów zabezpieczeń, oraz innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej,
2. dokonywanie przeglądów i oględzin punktów świetnych urządzeń energetycznych określenie ich stanu technicznego. Z przeglądu należy sporządzić Zamawiającemu protokół (1 raz na kwartał) z wnioskami o ewentualnej potrzebie przeprowadzenia remontu, naprawy,
3. systematyczną kontrolę stanu oświetlenia realizowana poprzez objazd urządzeń w godzinach ich pracy , potwierdzoną protokołem z objazdu (nie mniej niż 1 raz w miesiącu).
4. usuwanie i zabezpieczenie , przywrócenie ciągłości zasilania, wykonanie dokumentacji zdjęciowej - skutków kolizji drogowych, złych warunków atmosferycznych, dewastacji, kradzieży w trybie awaryjnym, jeśli dotyczą oświetlenia ulicznego, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od zgłoszenia.
5. wymianę elementów zabezpieczeń do 2 dni roboczych od daty zgłoszenia awarii.
6. bieżące usuwanie usterek na sieci oświetleniowej (awarie układu sterowania) do końca dnia roboczego następnego po dniu zgłoszenia,
7. ustalanie z Zamawiającym czasu zapalania i wyłączania oświetlenia, konserwacja szaf wolnostojących (regulacja zegarów),
8. pielęgnacyjne przycinanie gałęzi drzew zasłaniających oprawy oświetleniowe wraz z uprzątnięciem terenu,
9. systematyczną kontrolę stanu oświetlenia realizowana poprzez objazd urządzeń 1 raz w miesiącu w godzinach ich pracy , potwierdzoną protokołem z objazdu.
10. organizacja służb nadzoru urządzeń oświetleniowych,
zapewnienie całodobowego dyżuru, umożliwiającego przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń (od Zamawiającego i innych osób np. mieszkańców, Straży Miejskiej, Policji)
11. przeglądy punktów zapalania naprawy urządzeń w układach sterowania, w tym wymiana uszkodzonych zegarów astronomicznych,
12. synchronizacja zegarów astronomicznych,
13. kontrola czasu działania oświetlenia,
14. wymiana zabezpieczeń,
15. wymiana stateczników układów zapłonowych i przewodów zasilających oprawy,
16. wymiana lub naprawa tabliczek słupowych oraz zabezpieczeń słupowych,
17. wymiana lub naprawa zamknięć słupowych i złączy oświetleniowych,
18. uzupełnianie kloszy, czyszczenie kloszy,
19. uzupełnianie drzwiczek wnęk słupowych i pokryw skrzynek bezpiecznikowych,
20. czyszczenie, mycie opraw,
21. konserwacja wnęk,
22. naprawa uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej ,
23. zagospodarowanie i utylizację odpadów niebezpiecznych na koszt Wykonawcy.
24 .wymiana zużytych opraw na energooszczędne ..........szt
Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót. W szczególności nw. czynności w ramach realizacji umowy powinny być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę:
- prace przy eksploatacji i konserwacji oświetlenia.
Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do zaproszenia.
Podwykonawcy.
Usługa nie może być powierzona podwykonawcom.
II.5) Główny kod CPV): 50232100-1,
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 1 lit.a i b ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z treścią art.18 ust.1 pkt.2 i 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2006r. nr 89 poz.625 z późn.zm.) do zadań własnych gmin w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną należy planowanie oświetlenia miejsc publicznych i dróg znajdujących się na terenie gminy oraz finansowanie oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych znajdujących się na terenie gminy. Art.3 pkt.22 w/w ustawy zawiera definicję finansowania oświetlenia przez co należy rozumieć finansowanie kosztów energii elektrycznej pobranej przez punkty świetlne oraz koszty ich budowy i utrzymania. Niezależnie od tego kto jest właścicielem urządzeń oświetleniowych na terenie gminy - zawsze gmina realizując zadania własne jest zobowiązana do finansowania kosztów energii elektrycznej pobranej przez punkty świetlne oraz kosztów ich utrzymania tj. kosztów eksploatacji i konserwacji tych urządzeń. Tauron Dystrybucja S.A. pismami znak 06/RD1/ZS/JM/2013-09-27/71 z dnia 27.09.2013r. (data wpływu do Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach 05.11.2013r.), TD/06/R1ZS/KŁ/2014-10-15/0000014 z dnia 22.09.2014r. TB/OBB/SR/2015-10-27/0000001 z dnia 27.10.2015r.oraz TD/OBB/SR/2016-09-06/0000001 z dn 06.09.2016 r nie wyraził zgody na eksploatację urządzeń oświetlenia ulicznego stanowiącego jego własność przez inne podmioty wyłonione w trybach konkurencyjnych przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. Brak zgody oznacza zatem dla gminy konieczność zawarcia umowy z właścicielem urządzeń oświetleniowych z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
TAURON Dystrybucja S.A. Oddział Bielsko-Biała,
info@tauron-dystrybucja.pl,
ul.Filarowa18,
43-300,
Bielsko-Biała, kraj/woj.
śląskie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.