eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Przebudowa ulicy Dożynkowej -etap I wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz drogą boczną do budynków socjalnych w ramach zadania pn.Przebudowa nawierzchni ulicy Dożynkowej - etap I wraz z budową kanalizacji deszczowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-03

Zawiercie: Przebudowa ulicy Dożynkowej -etap I wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz drogą boczną do budynków socjalnych w ramach zadania pn.: Przebudowa nawierzchni ulicy Dożynkowej - etap I wraz z budową kanalizacji deszczowej
Numer ogłoszenia: 354488 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 287554 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Dożynkowej -etap I wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz drogą boczną do budynków socjalnych w ramach zadania pn.: Przebudowa nawierzchni ulicy Dożynkowej - etap I wraz z budową kanalizacji deszczowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ulicy Dożynkowej - etap I wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz drogą boczną do budynków socjalnych w ramach zadania pn.: Przebudowa nawierzchni ulicy Dożynkowej - etap I wraz z budową kanalizacji deszczowej . Zakres robót obejmuje w ramach : a) branży drogowej: nawierzchnia z betonu asfaltowego - 2.489,75 m2; nawierzchnia z brukowej kostki betonowej szarej gr 8 cm - 1.364,45 m2; nawierzchnia z brukowej kostki betonowej czerwonej gr 8 cm - 99,64 m2; b) kanalizacji deszczowej: studnie kanalizacyjne z osadnikiem 1000mm - 12 szt; studnie kanalizacyjne przelotowe 1000mm - 10 szt; kanalizacja deszczowa z rur PVC 200 mm - 75,31 mb; kanalizacja deszczowa z rur PVC 315 mm - 293,66 mb; przykanaliki 200mm - 94,92 mb, oraz pozostałych robót zgodnie z przedmiarem robót. Wykonawca wykona inspekcję TV kanału. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną zadania. Wykonawca wykona i zatwierdzi projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót. Wykonawca obowiązany jest do udzielenia 36-miesięcznej gwarancji oraz 36-miesięcznej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Tam, gdzie ewentualnie w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zostały wskazane znak towarowy, patent, pochodzenie lub normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w specyfikacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Myszków Sp. z o.o., ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1383657,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 748689,35

  • Oferta z najniższą ceną: 748689,35 / Oferta z najwyższą ceną: 1061668,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.