Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-27
Kalisz: Dostawa warzyw świeżych, ziemniaków, jabłek,
warzyw przetworzonych i owoców - nr sprawy 4/ż/11
Numer ogłoszenia: 354458 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kaliszu , ul. Wrocławska 193-195, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 766 96 42/43.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ośrodek szkolenia Służby Więziennej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw świeżych, ziemniaków, jabłek, warzyw przetworzonych i owoców - nr sprawy 4/ż/11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: warzyw korzeniowych i bulwiastych, kapustnych, cebuli, warzyw owocowych, liściastych, grzybów, ziemniaków, jabłek, kapusty kwaszonej i ogórków kwaszonych, bananów, cytryn, pomarańczy, kiwi, mandarynek, grejpfrutów, gruszek, winogrona, truskawek i czereśni. Część I Warzywa korzeniowe i bulwiaste, kapustne, cebula, warzywa owocowe, liściaste, grzyby Warzywa - CPV 03221000-6 Burak ćwikłowy - CPV 03221111-7 Marchew - CPV 03221112-4 Warzywa - CPV 03221000-6 Cebula - CPV 03221113-1 Kapusta - CPV 03221410-3 Kalafior - CPV 03221420-6 Pomidory - CPV 03221240-0 Ogórki - CPV 03221270-9 Papryka - CPV 03221230-7 Sałata - CPV 03221310-2 Grzyby - CPV 03221260-6 1. Burak ćwikłowy 8 000 kg 2. Marchew 8 000 kg 3. Pietruszka korzeniowa 2 200 kg 4. Seler korzeniowy 5 000 kg 5. Por 1 000 kg 6. Cebula 2 500 kg 7. Cebula czerwona 500 kg 8. Kapusta czerwona 1 000 kg 9. Kapusta biała 12 000 szt 10. Kapusta pekińska 2 000 szt 11. Kalafior 500 szt 12. Pomidory szklarniowe 7 000 kg 13. Ogórki świeże szklarniowe 5 000 kg 14. Papryka słodka czerwona 3 000 kg 15. Czosnek 400 szt 16. Rzodkiewka 6 000 pęczków 17. Sałata głowiasta, strzępiasta 15 000 szt 18. Sałata lodowa krajowa 4 000 szt 19. Sałata lodowa z importu 1 000 szt 20. Natka pietruszki 20 000 pęczków 21. Koperek 20 000 pęczków 22. Szczypiorek 10 000 pęczków 23. Pieczarki 50 kg Część II Ziemniaki - CPV 03212100-1 1. Ziemniak jadalny wczesny, ziemniak jadalny późny 60 000 kg Część III Jabłka - CPV 03222321-9 1. Jabłka krajowe wybór Ex 8 000 kg Część IV Kapusta kwaszona i ogórki kwaszone Warzywa przetworzone - 15331000-7 Kapusta przetworzona - 15331142-4 1. Kapusta kwaszona biała 5 000 kg 2. Ogórki kwaszone 3 500 kg 3. Ogórki małosolne 800 kg Część V banany,cytryny, pomarańcze, kiwi,mandarynki,grejpfruty,gruszki, winogrono, truskawki, czereśnie Owoce i orzechy - 03222000-3 banany - 03222111-4 cytryny - 03222210-8 pomarańcze - 03222220-1 kiwi - 03222118-3 mandarynki - 03222240-7 grejpfruty - 03222230-4 gruszki - 03222322-6 winogrono - 03222340-8 truskawki - 03222313-0 czereśnie - 03222000-3 1. Banany 1 500 kg 2. Cytryny 5 000 kg 3. Pomarańcze 1 500 kg 4. Kiwi 5 000 szt 5. Mandarynki 500 kg 6. Grejpfruty 800 kg 7. Gruszki 1 300 kg 8. Winogrono 300 kg 9. Truskawki 400 kg 10. Czereśnie 400 kg Wykonawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w ilości i terminach określonych przez zamawiającego po uprzednim zgłoszeniu. Wykonawca zrealizuje dostawy do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6, 03.21.21.00-1, 03.22.23.21-9, 15.33.10.00-7, 03.22.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawarte są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej, ul. Wrocławska 193-195, 62-800 Kalisz..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Komendanta, Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej, ul. Wrocławska 193-195, 62-800 Kalisz..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warzywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Burak ćwikłowy 8 000 kg 2) Marchew 8 000 kg 3) Pietruszka korzeniowa 2 200 kg 4) Seler korzeniowy 5 000 kg 5) Por 1 000 kg 6) Cebula 2 500 kg 7) Cebula czerwona 500 kg 8) Kapusta czerwona 1 000 kg 9) Kapusta biała 12 000 szt 10) Kapusta pekińska 2 000 szt 11) Kalafior 500 szt 12) Pomidory szklarniowe 7 000 kg 13) Ogórki świeże szklarniowe 5 000 kg 14) Papryka słodka czerwona 3 000 kg 15) Czosnek 400 szt 16) Rzodkiewka 6 000 pęczków 17) Sałata głowiasta, strzępiasta 15 000 szt 18) Sałata lodowa krajowa 4 000 szt 19) Sałata lodowa z importu 1 000 szt 20) Natka pietruszki 20 000 pęczków 21) Koperek 20 000 pęczków 22) Szczypiorek 10 000 pęczków 23) Pieczarki 50 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ziemniaki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ziemniak jadalny wczesny, ziemniak jadalny późny 60 000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Jabłka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jabłka krajowe wybór Ex 8 000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.21-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warzywa przetworzone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kapusta kwaszona biała 5 000 kg 2. Ogórki kwaszone 3 500 kg 3. Ogórki małosolne 800 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Owoce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Banany 1 500 kg 2. Cytryny 5 000 kg 3. Pomarańcze 1 500 kg 4. Kiwi 5 000 szt 5. Mandarynki 500 kg 6. Grejpfruty 800 kg 7. Gruszki 1 300 kg 8. Winogrono 300 kg 9. Truskawki 400 kg 10. Czereśnie 400 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Wymiana nawierzchni placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 23 w Kaliszu
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych głosowych, internetowych oraz dzierżawy łącza do transmisji danych między obiektami uczelni na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
- Dostawa i sukcesywne wymiany ogumienia w sprzęcie transportowym należącym do Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
- Projekt rozbudowy ul. Tylnej w Kaliszu wraz z budową połączenia z ul. Inwestorską i ul. Batalionów Chłopskich
- Wykonanie usługi cateringowej w dniu 17.06.2024 oraz w dniu 10.06.2024r.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego "Chatka Puchatka" w Lubiczu Górnym.
- Sukcesywna dostawa jabłek, owoców, warzyw i ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki MOPS w Lipnie w drugiej połowie 2024 r.
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
- Dostawa warzyw i owoców dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - w podziale na części
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.