To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-02-17
Gdańsk: Usługa modernizacji i serwisu eksploatacyjnego dźwigów w obiektach UCK
Numer ogłoszenia: 35440 - 2016; data zamieszczenia: 17.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182539 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3491248, faks 58 3492074, 3461178.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa modernizacji i serwisu eksploatacyjnego dźwigów w obiektach UCK.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dwóch dźwigów w obiektach Zamawiającego oraz serwis eksploatacyjny dźwigów opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ, w okresie od 01.01.2016 roku do 31.12.2016 roku. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: Część 1 - Modernizacja dwóch dźwigów w obiektach UCK, opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ. Część 2 - Świadczenie usługi serwisu eksploatacyjnego dźwigów w budynkach UCK. 3.W ramach przedmiotu zamówienia, w zakresie części 1, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania w terminie do końca I kwartału 2016 roku modernizacji dwóch dźwigów w budynku nr 12 przy ul. Dębinki 7 obejmującej swym zakresem, w szczególności: a)wymiany napędu drzwi kabinowych wraz ze sterownikiem i osprzętem, b)wymiany kontaktronów szybowych, c)wykonania skutecznej regulacji dźwigu po remoncie, d)wykonania i uzgodnienia w Urzędem Dozoru Technicznego (dalej: UDT) projektu technicznego modernizacji dźwigów, e)wykonania pomiarów elektrycznych ochronnych, f)rozruchu i uczestnictwa w badaniach doraźnych po modernizacji z UDT, g)udzielenia gwarancji na wykonaną usługę (okres ustalony w wyniku przetargu) oraz na części użyte do modernizacji na okres nie krótszy niż okres wskazany w gwarancji producenta części. 4.W ramach przedmiotu zamówienia, w zakresie części 2, Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do : a) wykonania usług konserwacji w zakresie utrzymania zdolności techniczno - eksploatacyjnej oraz utrzymania w nieprzerwanym bezawaryjnym działaniu urządzeń dźwigowych wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ. b) całodobowego awaryjnego uwalniania osób i ładunków z urządzeń dźwigowych podanych w załączniku nr 6 do SIWZ w czasie reakcji na zgłoszenie ustalonym w wyniku przetargu. c) wykonywania napraw uszkodzonych urządzeń w czasie i terminie ustalonym w wyniku przetargu d) zapewnienie materiałów i części zamiennych dla konserwacji i napraw urządzeń podanych w załączniku nr 6 do SIWZ po cenach rynkowych zaakceptowanych przez zamawiającego. W przypadku braku akceptacji zamawiający zastrzega sobie prawo do dostarczenia części Wykonawcy we własnym zakresie. Na zakup materiałów i części zamiennych do konserwacji i urządzeń podanych w załączniku nr 6 do SIWZ dostarczanych przez Wykonawcę w okresie obowiązywania umowy Zamawiający rezerwuje kwotę: 20 000,00 zł netto. Kwota ta stanowi wielkość szacunkową i może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. e) zapewnienie własnego transportu uszkodzonych urządzeń i mechanizmów do punktów serwisowych i z powrotem. f) przygotowanie urządzeń wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ oraz uczestnictwo w czasie okresowych kontroli UDT. g) wykonanie wymaganych pomiarów elektrycznych przed okresową kontrolą UDT i odbiorach UDT po wykonanych naprawach. h) konserwacja każdego urządzenia będzie wykonywana jeden raz w miesiącu, po uprzednim poinformowaniu drogą mailową z min 48 h wyprzedzeniem zamawiającego i potwierdzona zbiorczym protokołem z danego miesiąca podpisanym przez zamawiającego i wykonawcę. i) po dokonaniu naprawy urządzenia wykonawca w ciągu 24 h powiadomi drogą mailową zamawiającego o przyczynach awarii i przedstawi opinię o dalszych możliwych problemach w pracy urządzenia. j) w przypadku stwierdzenia nieprawidłowo wykonanej konserwacji lub naprawy zamawiający złoży reklamację. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 3 dni roboczych. Po bezskutecznym upływie tego terminu reklamacja będzie uznana zgodnie z żądaniem zamawiającego za przyjętą w całości k) dla sprawnej realizacji umowy wykonawca musi podać zamawiającemu nr telefonów kontaktowych do trzech osób upoważnionych do zorganizowania interwencji na zgłoszenie zamawiającego. l) o czasie rozpoczęcia i zakończenia reakcji na zgłoszenie wykonawca powiadomi zamawiającego: - telefonicznie w dni robocze w godz. 7.00 do 15.00 - drogą elektroniczną po godz. 15.00 w dni robocze oraz dni wolne od pracy i święta ł) przed przystąpieniem oraz w czasie wykonywania prac konserwacyjnych, naprawczych i modernizacyjnych wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o wyłączeniu urządzenia na wszystkich jego przystankach m) przeszkolenia (z podziałem na grupy) w zakresie obsługi dźwigów personelu Zamawiającego korzystającego z dźwigów w budynkach 15, 25, 32 przy ul. Dębinki 7, w ciągu 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy. Terminy i ilość osób do przeszkolenia zostaną ustalone z Zamawiającym. 5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części ustalone w pkt III. 2 niniejszej SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONE Sp. z o.o., Poleczki 35, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 56580,00
Oferta z najniższą ceną: 56580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59532,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TECHWIND Jan Rutkowski, Dąbrowa Miszewska 6, 80-297 Banino, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 85249,58
Oferta z najniższą ceną: 85249,58 / Oferta z najwyższą ceną: 85249,58
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Odcinek 17 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę drogi rowerowej na odcinku od ronda JP2. do parkingu w m. Stegna w ciągu drogi wojewódzkiej nr 501
- Dostawa wyposażenia medycznego dla Copernicus PL Sp. z o.o.
- Dostawa źródeł światła i opraw ledowych dla UCK.
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKS. USŁUG PRALNICZYCH W ZAKRESIE CZYSZCZENIA, PRANIA, PRASOWNIA I MAGLOWANIA BIELIZNY POŚCIELOWEJ, RĘCZNIKÓW, KOCÓW, ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ, PRZED. MUNDUROWYCH.
- Dostawa artykułów higienicznych
- Chromatograf żelowy (GPC)
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.