eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA OBWODACH WYDZIELONYCH I NA SIECI NN W GMINIE BIERUŃ W 2016 ROKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-29

Bieruń: KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA OBWODACH WYDZIELONYCH I NA SIECI NN W GMINIE BIERUŃ W 2016 ROKU
Numer ogłoszenia: 354390 - 2015; data zamieszczenia: 29.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172363 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA OBWODACH WYDZIELONYCH I NA SIECI NN W GMINIE BIERUŃ W 2016 ROKU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego na obwodach wydzielonych i sieci nN w gminie Bieruń w 2016 roku polegająca na utrzymaniu sprawności technicznej instalacji oświetlenia ulicznego wraz z przynależną infrastrukturą techniczną, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, Polskich Norm i ogólnie przyjętych zasad technicznych: a) na obwodach oświetleniowych wydzielonych (słupy oświetleniowe wraz z oprawami oświetleniowymi i instalacją zasilającą stanowiące własność gminy Bieruń) w ilości 1310 opraw oświetleniowych zabudowanych na 1221 słupach oświetleniowych, b) na obwodach oświetleniowych skojarzonych z siecią nN (oprawy oświetleniowe będące własnością Gminy Bieruń i zabudowane na słupach napowietrznej sieci nN będącej własnością firmy TAURON Dystrybucja S.A.) w ilości 360 opraw oświetleniowych. Wykaz słupów oświetleniowych i opraw zawiera załącznik do SIWZ. 2. Szczegółową lokalizację punktów (opraw) oświetleniowych i słupów oświetleniowych na obwodach wydzielonych i sieci nN na terenie gminy Bieruń zawiera załącznik do SIWZ. 3. Wykonawca utrzymuje sprawność techniczną instalacji oświetlenia ulicznego poprzez: a) Wykonywanie napraw awaryjnych na obwodach wydzielonych (1310 punktów (opraw) oświetleniowych), obejmujących w szczególności: - wymianę uszkodzonych / zużytych źródeł światła w oprawach oświetleniowych, - wymianę/naprawę uszkodzonych układów stabilizująco-zapłonowych (stateczników, zapłonników), - wymianę wkładek bezpiecznikowych w słupie oświetleniowym i w szafie zasilającej oświetlenia ulicznego, - wymianę uszkodzonych opraw bezpiecznikowych w słupie oświetleniowym i szafie zasilającej oświetlenia ulicznego, - wymianę / naprawę uszkodzonych złącz słupowych, - wymianę / naprawę uszkodzonych złącz bezpiecznikowych, fazowych i zerowych, - naprawę / wymianę uszkodzonych przewodów w słupie, - naprawę uszkodzonych drzwiczek wnęk słupowych, - usunięcie uszkodzenia układu zasilania i sterowania w szafach zasilających oświetlenia ulicznego, - wykonywanie nastaw urządzeń sterujących oświetleniem, - naprawę uszkodzonej oprawy oświetleniowej, - naprawę uszkodzonego wysięgnika. Wykonywanie napraw awaryjnych na sieci nN (360 punktów (opraw) oświetleniowych, obejmujących w szczególności: - wymianę uszkodzonych / zużytych źródeł światła w oprawach oświetleniowych, - wymianę/naprawę uszkodzonych układów stabilizująco-zapłonowych (stateczników, zapłonników), - wymianę wkładek bezpiecznikowych na słupie oświetleniowym i w szafie zasilającej oświetlenia ulicznego, - wymianę uszkodzonych opraw bezpiecznikowych na słupie oświetleniowym i szafie zasilającej oświetlenia ulicznego, - naprawę / wymianę uszkodzonych przewodów zasilających oprawę oświetleniową z sieci nN, - usunięcie uszkodzenia układu zasilania i sterowania w szafach zasilających oświetlenia ulicznego, - wykonywanie nastaw urządzeń sterujących oświetleniem, - naprawę uszkodzonej oprawy oświetleniowej, - naprawę uszkodzonego wysięgnika. b) Wykonywanie napraw awaryjnych na sieci oświetleniowej, obejmujących w szczególności: - wymianę uszkodzonej/zużytej oprawy oświetleniowej na fabrycznie nową oprawę oświetleniową wraz ze źródłem światła - 20 szt., - wymianę uszkodzonego/zużytego słupa oświetleniowego na kompletny, fabrycznie nowy słup żelbetowy lub stalowy ocynkowany wraz z wysięgnikiem, oprawą oświetleniową i źródłem światła - 5 szt., - lokalizacji i usunięciu uszkodzenia na kablu ziemnym (wykonanie 1 mufy kablowej) w tym wymagające odkrycia i zakrycia terenu oraz odtworzenia terenu po wykonanej naprawie - 4 szt., - lokalizacji i usunięcia uszkodzeń na kablu ziemnym wymagającym założenia 2 muf i wstawki kablowej, wymagające odkrycia i zakrycia teren oraz odtworzenia terenu po wykonanej naprawie - 2 szt.; c) Wykonywanie usług konserwacyjnych na obwodach wydzielonych i sieci nN obejmujących w szczególności: - przeprowadzanie nocnych przeglądów instalacji oświetleniowej - 1 raz w miesiącu, - wymianę uszkodzonych / uzupełnienie brakujących drzwiczek wnęki słupowej lub zabudowę osłony izolacyjnej wnęki słupa (dla słupów starego typu nie produkowanych) - 20 szt., - czyszczenie opraw oświetleniowych wraz z kloszem i wysięgnikiem - 120 szt, - czyszczenie słupa oświetleniowego (bez oprawy i wysięgnika0 - 120 szt. 4. Wykonawca jest zobowiązany wykonać naprawę awaryjną (usunąć awarię) instalacji elektrycznej oświetlenia w następujących terminach: a) w przypadku: - stwarzającym zagrożenie porażenia prądem elektrycznym dla osób postronnych (przechodniów), bezzwłoczne usunięcie zagrożenia oraz naprawa sieci oświetleniowej do 12 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego; b) w przypadkach: - skutkujących brakiem oświetlenia ciągów ulicznych / stref w ilości powyżej 9 opraw oświetleniowych, - polegającej na awarii układu sterowania lampami powodującej świecenie lamp poza ustalonym programem urządzeń sterujących (świecenie w ciągu dnia),do 12 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego; c) w przypadkach: - naprawy awaryjnej polegającej na usuwaniu uszkodzeń na kablach ziemnych instalacji oświetleniowej, wymagających odkrycia i zakrycia terenu, do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia; d) w przypadkach: - pozostałych rodzajów awarii, w tym wyszczególnionych w pkt 3 a) do max. 3 dni od dnia zgłoszenia (termin wykonania naprawy jest elementem oceny ofert), dzień zgłoszenia nie wlicza się do terminu naprawy; e) w przypadkach: - napraw awaryjnych określonych w pkt. 3 c) (za wyjątkiem napraw kabli ziemnych), - usług konserwacyjnych sieci oświetleniowej, do 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszeniu potrzeb ich wykonania przez Zamawiającego. 5. Wykonawca na własny koszt dostarcza wszystkie materiały, urządzenia, podzespoły, osprzęt niezbędny do wykonania napraw awaryjnych i konserwacyjnych. 6. Przy realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, a w szczególności: - do wykonywania prac zatrudniać wyłącznie osoby które odbyły wymagane obowiązującymi przepisami szkolenia, instruktarze BHP oraz posiadają ważne zaświadczenie lekarskie o zdolności do pracy, - do wykonywania prac szczególnie niebezpiecznych (prace na wysokości, prace przy urządzeniach elektrycznych, obsługa specjalistycznego sprzętu i urządzeń, prace w pasie drogowym) zatrudniać wyłącznie osoby posiadające właściwe kwalifikacje, uprawnienia, upoważnienia, - opracować, zatwierdzić z odpowiednimi właścicielami dróg (drogi krajowe, powiatowe, gminne) projekt/projekty organizacji ruchu drogowego przy usuwaniu awarii sieci elektrycznej oraz zapoznać z jego treścią osoby realizujące usługę . - opracować w zależności od potrzeb odpowiednie instrukcje bezpiecznego wykonywania prac na sieci oświetleniowej. 7. Wykonawca jest obowiązany organizować prace przy naprawie i konserwacji instalacji elektrycznej oświetlenia ulicznego zgodnie z wymaganiami: - rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 23.04.2014r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych, - Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) właściciela sieci dystrybucyjnej nN, firmy TAUROUN Dystrybucja S.A. 8. Przy wykonywaniu napraw awaryjnych i usług konserwacyjnych instalacji oświetleniowy na sieci napowietrznej nN lub wymagających dostępu do urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych będących we władaniu właściciela sieci dystrybucyjnej, firmy TAURON Dystrybucja S.A., Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia prac z odpowiednimi służbami technicznymi TAURON Dystrybucja S.A. 9. Wymagania w zakresie realizacji zamówienia zawiera również wzór umowy oraz formularz kalkulacyjny, stanowiąc załączniki do SIWZ. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust.2 pkt 1 ustawy pzp. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 12. Zamawiający wyklucza Wykonawców z przyczyn podanych w art.24 ustawy pzp. 13. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 50232100-1 Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIFAMA OPA CARBO Sp. z o.o., ul. Żwirki i Wigury 4, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71590,92

  • Oferta z najniższą ceną: 71590,92 / Oferta z najwyższą ceną: 135148,22

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.