eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Wykonanie usługi zarządzania Projektem >>Kształcimy nowocześnie. Działamy lokalnie. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego PWSZ w Zamościu<< współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - KIEROWNIK PROJEKTU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-09

Zamość: Wykonanie usługi zarządzania Projektem >>Kształcimy nowocześnie. Działamy lokalnie. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego PWSZ w Zamościu<< współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - KIEROWNIK PROJEKTU
Numer ogłoszenia: 35431 - 2009; data zamieszczenia: 09.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Zamościu , ul. Akademicka 8, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6383555, 6383444, faks 084 6383500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszzamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi zarządzania Projektem >>Kształcimy nowocześnie. Działamy lokalnie. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego PWSZ w Zamościu<< współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - KIEROWNIK PROJEKTU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zarządzania projektem >>Kształcimy nowocześnie. Działamy lokalnie. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego PWSZ w Zamościu<< współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego przewidzianego dla stanowiska Kierownik Projektu. Szczegółowy zakres czynności przewidziany do realizacji na tym stanowisku zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu 1.1 Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 1.2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.2.1 posiadają pełną zdolność do czynności prawnych /osoby fizyczne/ lub prowadzą działalność gospodarczą zgodnie z wymogami ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej /Dz. U. z 2004, nr 173,poz.1807/ i dysponują osobami spełniającymi warunki określone w pkt 1.2.2. 1.2.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten spełni wykonawca, który: a/ posiada stopień naukowy doktora nauk ekonomicznych lub prawnych b/ posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym, w tym 2 letnie na stanowisku kierowniczym w szkolnictwie wyższym c/ posiada doświadczenie w zarządzaniu projektami edukacyjnymi i rozwojowymi finansowanymi ze środków Unii Europejskiej na stanowisku Kierownika Projektu/Koordynatora Projektu /co najmniej 2 projekty/ o jednostkowym budżecie powyżej 500 000 zł, d) posiada praktyczne doświadczenie w zakresie funkcjonowania spółek prawa handlowego - potwierdzone co najmniej 3 letnim stażem pracy w spółce prawa handlowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1.1 W przypadku przedsiębiorców - aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby/ uprawnioną do podpisania oferty/. 3.1.2 Informacja o osobie, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 3.1.3 Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ /jeżeli dotyczy/; 3.1.4 Wypełniony i podpisany formularz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy i SIWZ oraz o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; 3.1.5 Ponadto wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 3.1.6 Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 3.1.7 Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje kandydata /poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty/, potwierdzające informacje zawarte w załączniku nr 4 do SIWZ 3.1.8 Kserokopie dokumentów potwierdzające wymagany staż pracy i doświadczenie zawodowe w tym kserokopię świadectw pracy, zaświadczeń, opinii, referencji /poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty/ potwierdzające informacje zawarte w Załączniku nr 4 do SIWZ 3.2 Pozostałe wymagania: 3.2.1 Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 87,poz. 605/. 3.2.2 W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), dokumenty określone w rozdziale VIII pkt 1.1. i 1.4 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie. Wyżej wymienione dokumenty powinny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby/ uprawnioną do podpisania oferty. 3.2.3 W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo powinno być pod rygorem nieważności udzielone na piśmie /z oryginalnym podpisem mocodawcy, nie kserokopia pełnomocnictwa/. Przed zawarciem umowy Zamawiający może żądać umowy regulującej współpracę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszzamosc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ, po złożeniu pisemnego wniosku, można: - otrzymać drogą pocztową, - faksem pod numerami /084/ 638 35 00 - osobiście w siedzibie Zamawiającego, ul. Akademicka 8, 22-400 Zamość, pok. 32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Zamościu ul. Akademicka 8 22-400 Zamość pokój nr 32.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt >>Kształcimy nowocześnie. Działamy lokalnie. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego PWSZ w Zamościu<< współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.