eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebownisko › Rozbudowa Budynku komunalnego na działkach nr ewid. gruntu 704, 697/2, 697/1, 697/3, 714 w Trzebownisku o część przeznaczoną pod działalność profilaktyki przeciwalkoholowej i narkomanii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-27

Trzebownisko: Rozbudowa Budynku komunalnego na działkach nr ewid. gruntu 704, 697/2, 697/1, 697/3, 714 w Trzebownisku o część przeznaczoną pod działalność profilaktyki przeciwalkoholowej i narkomanii
Numer ogłoszenia: 354318 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebownisko , Trzebownisko 976, 36-001 Trzebownisko, woj. podkarpackie, tel. 017 7713700, faks 017 7713719.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebownisko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Budynku komunalnego na działkach nr ewid. gruntu 704, 697/2, 697/1, 697/3, 714 w Trzebownisku o część przeznaczoną pod działalność profilaktyki przeciwalkoholowej i narkomanii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Rozbudowa Budynku komunalnego na działkach w Trzebownisku o część przeznaczoną pod działalność profilaktyki przeciwalkoholowej i narkomanii Powierzchnia zabudowy 574.20 m2 Powierzchnia użytkowa 562.30 m2 Kubatura 3 042.00 m3 Obecny budynek jest obiektem wolnostojącym w kształcie prostopadłościanu opartym na rzucie prostokąta. Budynek murowany, piętrowy, podpiwniczony z dachem czterospadowym. Obecnie parter i piętro budynku zajmuje przychodnia zdrowia, w piwnicy zlokalizowana jest kotłownia gazowa i inne pomieszczenia gospodarcze. Na parter budynku prowadzą schody zewnętrzne oraz pochylnia dla osób niepełnosprawnych w konstrukcji stalowej. Projekt obejmuje: dobudowę budynku parterowego (bez podpiwniczenia) do istniejącego budynku wraz z połączeniem funkcjonalnym obu obiektów - adaptację istniejącego budynku dla potrzeb istniejącej przychodni zdrowia w połączeniu z rozszerzeniem działalności o profilaktykę przeciwalkoholową i narkomanii, działalność kulturalną (poszerzenie drzwi i ich wymiana, nowe ścinki działowe, w części nowe okna, połączenie funkcjonalne dwóch części piwnic przez wybicie drzwi wewnętrznych celem umożliwienia wyjścia ewakuacyjnego bezpośrednio na zewnątrz, itp.) Dane ogólne: budynek użyteczności publicznej, rozbudowa budynku parterowa, niepodpiwniczona ilość kondygnacji naziemnych; - rozbudowa: 1 kondygnacja, - budynek istniejący: 2 kondygnacje naziemne dach: - rozbudowa-płaski - budynek istniejący: dach czterospadowy program funkcjonalny: profilaktyka przeciwalkoholowa i narkomanii, przychodnia zdrowia, działalność kulturalną 1. Nowoprojektowany budynek jest parterowy, niepodpiwniczony, dostępny bezpośrednio z terenu. Część istniejąca i projektowana połączone ze sobą funkcjonalnie: schody szer. biegu 135 cm oraz platforma dla niepełnosprawnych i matki z wózkiem. Budynek przekryty jednospadowym dachem stanowiącym razem ze ścianą kolankową zwieńczenie budynku. Elewacja podzielona została na dwa prostokąty przedzielone fasadą szklaną - podkreślającą wejście do budynku. Wykończenie elewacji - płyty piaskowca o strukturze gładkiej i ciosanej oraz tynk o różnej fakturze. Wejście do nowej części - od strony drogi powiatowej, prowadzi bezpośrednio z terenu do hollu głównego z recepcją i dalej w prawo projektowane jest połączenie z istniejącym budynkiem, a w lewo ze strefą gabinetów lekarskich, a dalej z wydzielonym szklaną ścianą zespołem rehabilitacji. Przestrzeń holu wejściowego połączona jest komunikacją pionową - klatką schodową i podnośnikiem dla osób niepełnosprawnych i matki z wózkiem z istniejącym budynkiem. Doświetlenie poczekalni i rehabilitacji - świetlikami dachowymi. Budynek istniejący, podpiwniczony o 2-ch kondygnacjach naziemnych, połączonych wewnętrzną klatką schodową z wyjściem na zewnątrz, dach czterospadowy, kryty blachą. Budynek otrzyma nową elewację nawiązującą wykończeniem do projektowanej rozbudowy. Wykończenie elewacji - tynk o różnej fakturze i grubości. Funkcja: Istniejący budynek i projektowana rozbudowa pełnić będą rolę tak jak dotychczas przychodni zdrowia z poszerzeniem działalności o prowadzenie profilaktyki przeciwalkoholowej, narkomanii i działalność kulturową Piwnice - istniejąca kotłownia ulega demontażowi, a magazyny pozostawia się bez zmian Parter - zespół pomieszczeń lekarsko - terapeutycznych, zabiegowych, rehabilitacji i stomatologia, nowa kotłownia dla całego obiektu w istniejącym budynku. Piętro - pokoje biurowe dla działalności przeciwalkoholowej i zwalczania narkomanii oraz zaplecze szatniowe dla pracowników. Bryła zespołu budynków, jej kolorystyka (czarny, szarości i oranże) jak i kompozycja całości będzie stanowić ważny element w otaczającej ją przestrzeni jak i wizerunku Trzebowniska. 2. DANE KONSTRUKCYJNO - MATERIAŁOWE 2.1 KONSTRUKCJA- murowana o stropach żelbetowych monolitycznych, układ słupowo-ryglowy 2.2 FUNDAMENTY- żelbetowe w formie ław i stóp fundamentowych z betonu B25 zbrojonych stalą AIIIN i A0. Pod ławami i stopami podłoże z chudego betonu B10 gr.10cm. Ściany fundamentowe: wylewane na mokro z betonu B25 gr 25cm i 30 cm, do wysokości izolacji poziomej 2.3 ŚCIANY ZEWNĘTRZNE - Pustak ceramiczny MAX gr 30.0 cm, styropian Termo Organika w kropki gr.15 cm, tynk cienkowarstwowy silikonowo-żywiczny, w części z boniowaniem, współczynnik przenikania ciepła: U = 0,22 W przez m2 (wg PN-ISO 6946) dla ściany ocieplonej styropianem szczelnie ułożonym pustak ceramiczny MAX z wzmocnieniami pod kotwy do mocowania okładziny elewacyjnej z piaskowca, płyty z skalnej wełny mineralnej z okładziną z włókniny szklanej gr 12.0cm, okładzina z płyt piaskowca współczynnik przenikania ciepła: U = 0,24 W przez m2 (wg PN-ISO 6946) dla ściany ocieplonej wełna mineralną 2.4 ŚCIANY WEWNĘTRZNE - Konstrukcyjne: pustak ceramiczny MAX gr 30.0 cm Działowe: parteru gr 12.0 cm z cegły kratówki piętra (w części istniejącej) - gr. 10,0 cm gipsowo - kartonowe na konstrukcji aluminiowej, w łazience z płyt wodoodpornych ścinki systemowe w rehabilitacji z laminatów na nóżkach - do wys. 2.0 m 2.5 KOMINY, Spalinowy - nowy z w rury z blachy kwasoodpornej powietrzno-spalinowy (zlokalizowany w części istniejącej budynku). Wentylacyjne: pustaki systemowe o przewodach 12x17 cm, ponad stropem ocieplone styropianem gr 5.0 cm. Dostęp do kominów - ze stropodachu (wejście z dostawianej drabiny). Dostęp na dach w budynku istniejącym - istniejący. Kominy murowane w istniejącym budynku - ocieplić styropianem gr 5.0 cm i wykończyć tynkiem. 2.6 STROPY - żelbetowe monolityczne gr 15.0 cm 2.7 NADPROŻA, BELKI wg projektu konstrukcyjnego w nowej części- prefabrykowane typu L-19 w istniejącej części- stalowe 2.8 SCHODY- wewnętrzne: żelbetowe, jednobiegowe 2.9 PODNOŚNIK- platforma dla niepełnosprawnych i matki z wózkiem z napędem śrubowym np. OPAL (LIFT Rzeszów) 2.10 BALUSTRADY- o wys. 110.0 cm z elementów chromoniklowych 2.11DACH - płaski, kąt nachylenia 5%;ocieplenie dachu wełną mineralną gr 24 cm konstrukcja drewniana krokwiowo - płatwiowa oparta na ściankach drewnianych ażurowych, zabezpieczona środkami grzybobójczymi i ogniochronnymi, pokrycie: papa podkładowa i papa nawierzchniowa układana na płycie OSB gr. 3.2cm z wywinięciem na ścianki kolankowe (papa np. Icopal, GAMRAT lub inne) współczynnik przenikania ciepła dla stropodachu : U = 0,20 W/m2 (wg PN-ISO 6946) w istniejącym budynku przemalować dach na kolor grafitowy 3. IZOLACJE 3.1 przeciwwilgociowa; pozioma ścian fundamentowych i posadzki na gruncie: 1 x papa termozgrzewalna ścian fundamentowych: obustronnie 2 x Abizol R+G (do stosowania pod styropian) lub firmy Remmers ściany fundamentowej murku przy wejściu: Abizol R+G - w łazienkach: folia płynna i taśmy na narożnikach) - termiczna stropodach- wełna mineralna 24 cm ściany zewnętrzne: styropian EPS 70 Termo Organika w kropki gr.15 cm; płyty z skalnej wełny mineralnej z okładziną z włókniny szklanej gr 12.0cm (pod okładzinę z kamienia) np. PANELROCK F podłogi na gruncie: styropian EPS 100- 10.0 cm ściany fundamentowe: styrodur XPS gr 10.0 na stropie parteru o wysokiej paroprzepuszczalności cm 3.2 paroprzepuszczalna na dachu projektuje się świetliki kopułowe np. ESSMAN z zabezpieczeniem kratą, ścianki boczne świetlików murowane 4. WYKOŃCZNIE WEWNĘTRZNE 4.1 PODŁOGI I POSADZKI (wg opisu na rys.) wykładzina naturalna gr 2.5 mm na wylewce samopoziomującej z wywinięciem na cokoły wys. 10.0 cm: w gabinetach, na korytarzu i inne płytki posadzkowe gres, antypoślizgowe, mrozoodporne, klasa ścieralności 5 (PI5) płytki klatki schodowej - na stopniach ryflowane, (standard nie niższy niż gres Tubądzin) w wiatrołapie wycieraczka systemowa wpuszczana z gumowymi wkładkami czyszczącymi i szczotkami listwowymi osadzonymi w aluminiowych profilach nośnych 4.2 TYNKI I OKŁADZINY ściany murowane i stropy w pomieszczeniach gdzie nie projektuje się sufitów podwieszanych (brudownik, pom. sprzątającej, magazyn) tynki cementowo - wapienne, sufity podwieszane pełne i na ruszcie stalowym z wypełnieniem kasetonowym 60 x 60cm (celem łatwego dostępu do instalacji m.in. wentylacji mechanicznej biegnących w przestrzeni podsufitowej) z chowanym profilem łazienki i pomieszczenia sanitarne; płytki ceramiczne do wys. 2.0 m (jako izolacja: folia płynna i taśmy na narożnikach) przy umywalkach - fartuchy z płytek ściany łazienek i pomieszczeń sanitarnych wykończone płytkami ceramicznymi. 4.3 PARAPETY W pomieszczeniach, w których na ścianach występują okładziny z płytek ceramicznych nie wykonywać parapetów- parapety wykończyć płytkami. W pozostałych pomieszczeniach parapety wykonać z aglomarmuru gr. 3.0 cm wystające z lica ściany na 3.0 cm. 4.4 MALOWANIE: powłoki malarskie z atestem higienicznym: parter budynku istniejącego i projektowanej rozbudowy: farba poliuretanowa dwukomponentowa wodorozcieńczalna, o wysokiej odporności na obciążenia mechaniczne, posiadająca właściwości odkażające, odporna na działanie środków odkażających i na szorowanie - np. StoColor Puran Satin piętro- farba ścienna do pełnej wysokości matowa odporna na szorowanie np. StoColor DinWeiss 4.5 STOLARKA WEWNĘTRZNA skrzydło drzwi wewnętrzne płytowe płaskie, z płyty wiórowej otworowej, w okleinie laminat CPL HQ 0.7mm, kolor popielaty EUROINVEST , trzy zawiasy ze stali nierdzewnej (np. Porta typ Decor) drzwi do WC; wyposażyć w samozamykacze np. typu GEZE lub równoważne klamka: ze stali nierdzewnej z rozetą, wkładki patentowe - dla pomierzeń dostępnych z korytarza szt. 1 oprócz WC (do uściślenia z Inwestorem w ramach nadzoru autorskiego) ościeżnica; drewniana o stałej szerokości (np. MINIMAX), montowana w licu ściany, wykończenie listwą połączenia ościeżnicy ze ścianą drzwi p.poż do wydzielonych pomieszczeń: kotłownia, magazyn (butle na gaz do kriokomory- tlenek azotu), archiwum, wejście do piwnic stosować drzwi gładkie, z materiałów zmywalnych, odpornych na działanie środków dezynfekcyjnych.. W drzwiach do pomieszczeń sanitarnych zapewnić nawiew w postaci otworów (np. tulejek) o łączej pow. 0. 22 m2 aluminiowa, montowana przy wejściu do rehabilitacji z korytarza, z pasem górnym nieprzeziernym powyżej stropu podwieszonego (np. aluminium ) o odporności ogniowej EI 15, z wiatrołapu do hallu głównego, kolor ślusarki grafitowy (RAL 7031) UWAGA: przed przystąpieniem do wykonaniem nowych otworów drzwiowych należy dokonać wyboru drzwi i ościeżnic, z uwagi na fakt, iż każdy producent wymaga innego wymiaru otworu do typu drzwi, oraz sprawdzenia rzeczywistych wymiarów drzwi w miejscu wbudowania 5. WYKOŃCZENIE ZEWNĘTRZNE 5.1 STOLARKA ZEWNĘTRZNA Aluminiowa, w kolorze grafitowym (RAL 7031) PCV w kolorze białym z nawiewnikami TYNKI I OKŁADZINY Tynki elewacyjne cienkowarstwowe silikonowo-żywiczne (np. firmy STO) Boniowanie: wykonane w styropianie 3.0 x 3.0 cm Okładzina z płyt piaskowca: płyty gr. ok. 4,0cm mocowane na kotwach (wg systemu STO, HALFEN itp.). Uwaga! wymagane jest opracowanie projektowe warsztatowe mocowania okładziny kamienne (piaskowiec) do ścian zewnętrznych przez wybranego dostawcę systemu mocowań. System winien posiadać dokumenty potwierdzające możliwość stosowania systemu w budownictwie. Cokół:- płytki granitowe polerowane gr 1.0 cm klejone na zaprawie mrozoodpornej i wodoszczelnej wzmocnionej siatką. MUREK ZEWNĘTRZNY przy wejściu do budynku istniejącego; Murek wylewany z betonu w szalunku gładkim (narożniki skośne) do pełnej wysokości, z boniowaniem (wys.3,0 x gł.1,5cm) zbrojenie siatka 10 x 10 cm, następnie malowany farbą cokołową do betonu, zakończony czapką granitową 5.2 RYNNY I RURY SPUSTOWE- system rynnowy stalowy w kolorze grafitowym (np. Planija SIBA). 5.3 SCHODY ZEWNETRZNE przy istniejącym budynku: wykończone płytkami granitowymi jak na cokole. 6. WENTYLACJA W gabinetach - wentylacja grawitacyjna, wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna w rehabilitacji (6 krotna) i korytarzu (5-krotna). Lokalizacja central wentylacyjnych na dachu. Gabinety wyposażone w klimatyzatory. 7. INSTALACJE- wg odrębnych opracowań zawartych w projekcie architektoniczno-budowlanym 7.1 WODOCIĄGOWA- woda z sieci gminnej, 7.2 KANALIZACYJNA- odprowadzenie ścieków do sieci kanalizacyjnej 7.3 CENTRALNEGO OGRZEWANIA (c.o, c.c.w. i wentylacji) - przy zastosowaniu kotła gazowego dwufunkcyjnego o mocy 65 kW 7.4 GAZOWA- gaz z sieci gazowej, 7.5 ELEKTRYCZNA- zasilanie w energie elektryczną - istniejącą linią kablową nn, istniejące złącze kablowe ZK3a do wymiany na nowe, nad złączem kablowym zamontować skrzynkę licznikową. Moc przyłączeniowa 30.0 kW. 7.6 Dodatkowo należy wykonać należy oświetlenie ewakuacyjne klatki schodowej i korytarzy z uwagi na zawężenie klatki schodowej w budynku istniejącym.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch robót budowlanych stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości równej lub większej niż 1 800 000 zł brutto każda wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni zapewnić; przynajmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych które będą kierowały robotami i mają co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w. specjalnościach; warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca potwierdzi posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 2 000 000,00 zł, pozwalającej zrealizować przedmiot zamówienia. - Wykonawca potwierdzi posiadanie opłaconej polisy, że jest ubezpieczony od oc w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj.: wykonawca potwierdzi, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 500 000 złotych (słownie : pięćset tysięcy). Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Gwarancja - 6

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzebownisko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Trzebownisko, 36 - 001 Trzebownisko 976.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2011 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Trzebownisko, 36 - 001 Trzebownisko 976, pokój nr 18 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.