eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Remont budynku Środowiskowego Domu Samopomocy położonego przy ul. Zapiecek 10 we Włocławku na terenie działki Nr 84 obręb Włocławek KM 45

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-19

Włocławek: Remont budynku Środowiskowego Domu Samopomocy położonego przy ul. Zapiecek 10 we Włocławku na terenie działki Nr 84 obręb Włocławek KM 45
Numer ogłoszenia: 354182 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Środowiskowego Domu Samopomocy położonego przy ul. Zapiecek 10 we Włocławku na terenie działki Nr 84 obręb Włocławek KM 45.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji klimatyzacji w pokojach i salach terapeutycznych Środowiskowego Domu Samopomocy, dokonaniu zakupu i wymiany wszystkich okien w budynku oraz drzwi zewnętrznych, zakupu i wymiany paneli podłogowych w niektórych salach terapeutycznych i ogólnoużytkowych, wykonaniu malowania wewnętrznego ścian. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch odrębnych części: 1) Część I - roboty w zakresie wentylacji i klimatyzacji. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wykonanie klimatyzacji w budynku przy ul. Zapiecek 10 we Włocławku, zgodnie z projektem budowlanym klimatyzacji: systemów K.1.0. oraz K.3.0 instalacji klimatyzacji opisanych w ww. dokumentacji (przedmiot zamówienia nie obejmuje systemu K.2.0 SPLIT INVERTER - instalacji klimatyzacji w pomieszczeniu kuchni i zmywalni, który został wykonany w 2010 roku). Szczegółowy opis robót, będących przedmiotem części I zamówienia określają: a) projekt budowlany klimatyzacji w Środowiskowym Domu Samopomocy przy ul. Zapiecek 10 we Włocławku, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ; b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ; c) przedmiar robót, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. Ilekroć w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, czy przedmiarze robót podane są konkretne parametry techniczne materiałów i urządzeń, należy je traktować, jako wymagania minimalne, wykonawca może zaoferować rozwiązania równoważne lub lepsze. 2) Część II - roboty w branży budowlanej zewnętrzne i wewnętrzne. Roboty zewnętrzne polegające na wymianie wszystkich okien PCV w budynku przy ul. Zapiecek 10 i drzwi zewnętrznych, oraz wewnętrzne polegające na malowaniu ścian wewnętrznych po wymianie stolarki okiennej i wymianie w określonych pomieszczeniach paneli podłogowych. Szczegółowy opis robót będących przedmiotem części II zamówienia określają: a) dokumentacja techniczna - modernizacja budynku Środowiskowego Domu Samopomocy położonego przy ul. Zapiecek 10 we Włocławku na terenie działki nr 84 obręb Włocławek KM 45, który stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ; b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót jw., która stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ; c) przedmiar robót - roboty malarskie po wymianie okien ( w tym wymiana paneli), który stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ; d) przedmiar robót - wymiana stolarki, który stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Ilekroć w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, czy przedmiarach robót podane są konkretne parametry techniczne materiałów i urządzeń, należy je traktować, jako wymagania minimalne, wykonawca może zaoferować rozwiązania równoważne lub lepsze. 3. Dokumentacja, o której mowa w pkt 2 stanowi integralną całość z opisem przedmiotu zamówienia. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją. 4. Opis robót zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: 1) Główny przedmiot: 45.00.00.00-7 - roboty budowlane 2) Dodatkowe przedmioty: 45.33.10.00-6 - instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych; 45.42.00.00-7 - roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie; 45.43.20.00-4 - roboty izolacyjne, 45.44.21.10-1 - kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian; 45.44.21.00-8 - roboty malarskie. 5. Pożądane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu i zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty. 6. Na czas robót budowlanych stanowiących część II zamówienia zamawiający udostępni wykonawcy budynek przy ul. Zapiecek 10 (teren budowy) również w soboty i niedziele. 7. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na czas wykonywania robót budowlanych w budynku przy ul. Zapiecek 10 we Włocławku, na sumę ubezpieczenia w wysokości: 1) 100 000zł w przypadku realizacji części I zamówienia, 2) 50 000zł w przypadku realizacji części II zamówienia, 3) 150 000zł w przypadku realizacji całego zamówienia, na wszystkie zdarzenia. 8. Wykonawca zobowiązany jest: 1) uzyskać wszelkie wymagane prawem uzgodnienia i pozwolenia w przypadku, gdy okaże się to niezbędne do zrealizowania robót będących przedmiotem zamówienia (np. uzgodnienie z Miejskim Zarządem Dróg), 2) umieścić na budowie tablicę informacyjną, 3) umieścić na budowie ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, 4) przeszkolić pracowników zatrudnionych przy pracach w zakresie BHP, 5) prowadzić dziennik budowy, 6) zastosować przy prowadzonych robotach materiały posiadające atesty i certyfikaty, 7) wszelkie prace prowadzić pod nadzorem osób uprawnionych oraz zgodnie z dokumentacją techniczną i sztuką budowlaną, obowiązującymi normami, wymogami technicznymi, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, 8) przeszkolić pracowników Zamawiającego wskazanych przez Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w zakresie prawidłowego użytkowania i obsługiwania urządzeń stanowiących instalację klimatyzacji (dotyczy części I zamówienia). 9. Rozliczenie wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi dwiema fakturami: pierwszą po wykonaniu 40% zakresu robót, drugą po wykonaniu odbioru końcowego przedmiotu umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.10.00-6, 45.42.00.00-7, 45.43.20.00-4, 45.44.21.10-1, 45.44.21.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych w zakresie instalacji urządzeń wentylacyjnych o wartości 35 000 zł brutto każda. Część II Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonywaniu w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki budowlanej o wartości 15 000 brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż podczas realizacji zamówienia będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do objęcia stanowiska kierownika budowy w branży sanitarnej o specjalności instalacyjnej w zakresie urządzeń wentylacyjnych. Część II Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż podczas realizacji zamówienia będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do objęcia stanowiska kierownika budowy w branży budowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego wniosku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) opracowanie przez wykonawcę planu robót zawierającego harmonogram ich wykonania; 2) pisemne potwierdzenie gotowości współpracy od osoby: a) posiadającej uprawnienia budowlane do objęcia stanowiska kierownika budowy w branży sanitarnej o specjalności instalacyjnej w zakresie urządzeń wentylacyjnych - dotyczy części I zamówienia; b) posiadającej uprawnienia budowlane do objęcia stanowiska kierownika budowy w branży budowlanej - dotyczy części II zamówienia. 3) Oświadczenie o wykupieniu polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej na czas wykonywania robót budowlanych w budynku przy ul. Zapiecek 10 we Włocławku, w przypadku wyboru oferty wykonawcy, na sumę określoną w rozdziale II pkt 6 SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (załączony wzór druku). 2. Kalkulacja ceny ofertowej - kosztorys szczegółowy odrębny dla każdej części zamówienia. 3. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - roboty w zakresie wentylacji i klimatyzacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wykonanie klimatyzacji w budynku przy ul. Zapiecek 10 we Włocławku, zgodnie z projektem budowlanym klimatyzacji: systemów K.1.0. oraz K.3.0 instalacji klimatyzacji opisanych w ww. dokumentacji (przedmiot zamówienia nie obejmuje systemu K.2.0 SPLIT INVERTER - instalacji klimatyzacji w pomieszczeniu kuchni i zmywalni, który został wykonany w 2010 roku)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - roboty w branży budowlanej zewnętrzne i wewnętrzne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty zewnętrzne polegające na wymianie wszystkich okien PCV w budynku przy ul. Zapiecek 10 i drzwi zewnętrznych, oraz wewnętrzne polegające na malowaniu ścian wewnętrznych po wymianie stolarki okiennej i wymianie w określonych pomieszczeniach paneli podłogowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.44.21.10-1, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania robót - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.