eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Modernizacja leśniczówki Lipnik

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-29

Ogłoszenie nr 354107 - 2016 z dnia 2016-11-29 r.

Pisz: Modernizacja leśniczówki Lipnik
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 327019-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Pisz, krajowy numer identyfikacyjny 79001128500000, ul. ul. Gdańska  24, 12200   Pisz, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 424 15 00, faks 87 424 15 01, e-mail pisz@bialystok.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pisz.bialystok.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja leśniczówki Lipnik

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.270.138.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: Modernizacja leśniczówki Lipnik. Lokalizacja inwestycji: w miejscowości Lipnik, na działce o nr geodezyjnym 15 2, położonej w obrębie geodezyjnym Niedźwiedzi Róg, gm. Ruciane Nida, powiat piski, województwo warmińsko-mazurskie. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Roboty ogólnobudowlane modernizacyjne - naprawa kominów i budowa nowego przewodu kominowego; docieplenie budynku od wewnątrz: ściany, podłogi, połać dachowa; wymiana pokrycia dachowego wraz z orynnowaniem; naprawa podłóg; roboty glazurnicze; renowacja elewacji; roboty malarskie; wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej; wykonanie nowego ogrodzenia; wykonanie wjazdu, chodników, opasek wokół budynku z kostki betonowej i miejsc postojowych z płyt ażurowych. Instalacje elektryczne - rozdzielnice i wewnętrzne linie zasilające; instalacje elektryczne oświetlenia ogólnego i miejscowego; instalacje elektryczne gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia; sygnalizacja wejściowa; instalacje teletechniczne; instalacja siłowa i technologiczna; czujnik czadu; instalacja zasilania wentylatorów; instalacja oświetlenia zewnętrznego; instalacja połączeń wyrównawczych; instalacja przeciwporażeniowa i przeciwprzepięciowa; instalacja ochrony od porażeń; zalicznikowe instalacje kablowe nN. Instalacje sanitarne - wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania; wewnętrzna instalacja wodno - kanalizacyjna; przyłącze kanalizacji sanitarnej i zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe; montaż kotłowni stałopalnej; przyłącze wody do kotłowni. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji projektowej Załącznik nr 3 do SIWZ tj. Dokumentacji technicznej Przedmiarach robót Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, Zakres prac obejmuje: wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projekcie, wykonanie niezbędnych robót towarzyszących zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp, pokrycie wszelkich kosztów i opłat z tytułu uzgodnień, opłat administracyjnych, uzbrojenia terenu itp. , prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, wykonanie dokumentacji powykonawczej, wykonanie instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy, zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji - gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne, odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji - gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. Warunki wykonywania zamówienia:Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami Inspektora nadzoru Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, wytycznymi niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ, a także jej pozostałymi załącznikami. Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia Wykonawca uwzględni: w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, chodników i parkingów które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. Warunki rękojmi i gwarancji: Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 60 miesięcy. Wzór karty gwarancyjnej stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ, który jest jednocześnie załącznikiem do umowy. Termin gwarancji liczony będzie od daty dokonania odbioru końcowego robót budowlanych. Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty dokonania odbioru końcowego robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45260000-7, 45320000-6, 45400000-1, 45453000-7, 45332000-3, 45311022-2, 45233220-7, 45342000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT46074.77
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład OgólnobudowlanyArtur Górski,  gorskiartur@poczta.fm,  ul.Akacjowa 13 ,  12-200,  Pisz,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 471903.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 471903.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 663673.13
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.