eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Zakup i dostawa wyrobów z żelaza i stali

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-12

Słupsk: Zakup i dostawa wyrobów z żelaza i stali
Numer ogłoszenia: 354092 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 324746 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Szczecińska 112, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8434022 w. 63, faks 059 8432186.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego, usługi komunalne, gospodarowanie odpadami.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyrobów z żelaza i stali.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyrobów z żelaza i stali, dla potrzeb Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Słupsku do remontu pojemników na odpady komunalne i surowce wtórne oraz utrzymania technicznego obiektów, maszyn i pojazdów. Szczegółowy zakres i warunki dostaw zostały przedstawione w załączonym Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ). Cena dostawy musi obejmować koszty transportu - w zależności od potrzeb Zamawiającego - do jego Siedziby tj. Słupsk, ul. Szczecińska 112 lub Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów PGK Spółka z o.o. w Bierkowie k/Słupska.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.62.20.00 - Stal 14.70.00.00 - Metale zwykłe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 40000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sebastian Myszke Przedsiębiorstwo Handlowe MIRRA, ul. Siostry Faustyny 19, 80-180 Kowale, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 41235.50
  • Oferta z najniższą ceną: 41235.50 oferta z najwyższą ceną: 52423.50
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.