eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. Znak sprawyZP/24/2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-10-23

Głogów: Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. Znak sprawy: ZP/24/2014
Numer ogłoszenia: 353942 - 2014; data zamieszczenia: 23.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 76 8373 216, faks 76 8373 377.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpital.glogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. Znak sprawy: ZP/24/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przy realizacji przedmiotu zamówienia wymagana jest należyta staranność. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę kompleksowych usług pralniczych w zakładzie pralniczym wykonawcy wraz z transportem brudnej bielizny z magazynu zamawiającego do zakładu pralniczego i czystej bielizny z zakładu pralniczego do magazynu zamawiającego (dezynfekcja, maglowanie, moczenie, pranie krochmalenie, suszenie, prasowanie bielizny, pościeli i odzieży, usługi szwalnicze w zakresie napraw bielizny np. zszywanie, cerowanie, przyszywanie guzików, troczków) w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego, na ryzyko wykonawcy. 2. Rodzaje bielizny: a) Zużyta bielizna (zabrudzona) to taka, która była używana i wymaga prania, ale nie jest zanieczyszczona ani zakażona. Nie wymaga dezynfekcji np. firany, peleryny, obrusy, itp.; b) Bielizna zanieczyszczona - jest to bielizna skażona wydalinami, wydzielinami, krwią i innymi płynami ustrojowymi. Bielizna z widocznymi śladami zabrudzeń; c) Bielizna zakażona - bielizna umieszczona w pierwszym worku rozpuszczalnym, drugim czerwonym oznakowanym Z. Jest to bielizna używana przez chorych, u których rozpoznano lub istnieje podejrzenie wystąpienia zakażenia lub choroby zakaźnej np. Salmonella, zakaźne zapalenie wątroby, zakażenie HIV/AIDS, czynną gruźlicą płuc, wszawicą i innymi chorobami podlegającymi zgłaszaniu lub patogenami alarmowymi. Bezwzględnie pranie i dezynfekcja w oddzielnych pralnicach. 3. Przewidywana ilość miesięczna przedmiotu zamówienia wynosi 11 500kg. Przewidywana ilość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy wynosi 276 000kg. 4. Podane wyżej ilości są ilościami szacunkowymi, zamawiający może przekazać mniejsze ilości bielizny w związku z mniejszą liczbą hospitalizowanych pacjentów. Przekazanie do prania mniejszej ilości asortymentu pozostaje bez wpływu na wysokość cen jednostkowych za świadczone usługi. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonaną usługę. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku niezrealizowania całości wartości przedmiotu zamówienia brutto w okresie trwania umowy. 6. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: - wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za wykonaną usługę pralniczą w zakresie jakości wykonanej usługi i zgodności z. wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli; Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Inspekcji Pracy; - świadczenie usługi objętej niniejszym zamówieniem odbywać się będzie zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu, skażenia bielizny oraz z technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia, bezwzględnie przestrzegając zarządzeń i zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego; 7. Wymagania stawiane wykonawcom w zakresie wykonania usługi określa Załącznik nr 1 do SIWZ. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizytacji pralni celem sprawdzenia wiarygodności odnośnie wyposażenia i funkcjonowania pralni. 9. Wybrany wykonawca świadczący usługi pralnicze musi: a) spełniać wymagania w zakresie świadczenia usług pralniczych dla szpitali i jednostek służby zdrowia, a w szczególności posiadać barierę higieniczną; b) posiadać dokumenty potwierdzające, że oferowane przez wykonawcę środki piorąco-dezynfekujące są dopuszczone do stosowania z uwzględnieniem rodzajów materiałów i tkanin. Wymagana temperatura prania od 400C - 950C. W przypadku preparatów sklasyfikowanych jako wyroby medyczne wymagany jest Certyfikat CE (w tym dla noworodków i dzieci) lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679.) W przypadku preparatów sklasyfikowanych jako produkt biobójczy wymagane jest pozwolenie na obrót produktem biobójczym; c) posiadać drugi zakład pralniczy lub umowę z innym wykonawcą celem zabezpieczenia wykonania usługi w razie awarii urządzeń lub zdarzeń losowych, posiadający pełną barierę higieniczną..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.30.00.00 - Różne usługi 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.39.30.00 - Usługi krawieckie 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień na podstawie zezwolenia na świadczenie usług pralniczych dla szpitali i jednostek służby zdrowia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub jest w trakcie realizacji co najmniej dwóch kompleksowych usług pralniczych o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto każda. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie: - wykazu wykonanych lub wykonywanych usług, który będzie określał: przedmiot, wartości usług (brutto), daty wykonania, odbiorcy; - dokumentów potwierdzających, że zrealizowane usługi zostały wykonane należycie (np.: referencje)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek na podstawie wykazu środków transportu, przeznaczonych do realizacji zamówienia (należy podać markę pojazdu i numer rejestracyjny). Wymagane conajmniej dwa samochody wraz z opiniami PIS potwierdzajacymi spełnianie wymogów sanitarnych w zakresie transportu zewnętrznego bielizny szpitalnej

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz cenowy (specyfikacja ilościowo-asortymentowa) 2. Wykaz środków piorących, 3. Opis technologi prania 4. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty. 5. Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Zleceniobiorcy w przypadku: a) niezrealizowania całości wartości przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy, wówczas zmianie ulegnie termin realizacji umowy; b) innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zleceniodawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.glogow.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Głogowski Szpital Powiatowy sp. z o.o., ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów budynek D - Sekcja zamówień publicznych w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Głogowski Szpital Powiatowy sp. z o.o., ulica Kościuszki 15, 67-200 Głogów budynek Dyrekcji - kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.