eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › dostawa mebli wraz z aranżacją i montażem dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-07-05

POZYCJA 35392

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Chełm: dostawa mebli wraz z aranżacją i montażem dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie, do kontaktów: Irena Gumowska, ul. Pocztowa 54, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5640359, fax 082 5640359, e-mail: i.gumowska@pwsz.chelm.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pwsz.chelm.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie, Irena Gumowska, ul. Pocztowa 54, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5640359, fax 082 5640359, e-mail: i.gumowska@pwsz.chelm.pl, www.pwsz.chelm.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie, Magdalena Nowicka, ul. Pocztowa 54, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5640456, fax 082 5640456, e-mail: mnowicka@pwsz.chelm.pl, www.pwsz.chelm.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie, Marcin Oskierko, ul. Pocztowa 54, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5658894, fax 082 5658894, e-mail: moskierko@pwsz.chelm.pl, www.pwsz.chelm.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli wraz z aranżacją i montażem dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : ul. Nowy Świat 3, 22-100 Chełm. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mebli wraz z aranżacją i montażem dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.15.00.00 - Meble szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.00.00 - Meble szkolne Oryginalny kod CPV: 36.12.30.00 - Meble laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 82 ust. 1 ustawy P.z.p. oraz warunki zawarte w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: zawarty w SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zawarta w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena - c - 80% 2. okres gwarancji - g - 20% 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.chelm.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: 3.5) Termin związania ofertą: 10.08.2006; okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.07.2006, godzina 10:30, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie, ul. Pocztowa 54, 22-100 Chełm, pok. 108.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Część zamówienia współfinansowana jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.06.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Meble biurowe, szkolne laboratoryjne. 1) Krótki opis: Meble, szafy, krzesła, stoliki, krzesła szkolne, meble laboratoryjne. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 36.12.10.00, 36.15.00.00, 36.12.30.00. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42. 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena - c - 80% 2. okres gwarancji - g - 20% 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Szafy na akta osobowe. 1) Krótki opis: Szafy na akta osobowe pracowników, projekt zagospodarowania przestrzeni i montaż wykonawcy. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 36.12.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42. 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena - c 80% 2. okres gwarancji - g 20% 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.