eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Remont nawierzchni ulic w technologii mas bitumicznych masą z betonu asfaltowego, naprawa spękań nawierzchni bitumicznych, remont mostów na terenie miasta Zamość w 2016 r. Część nr 1. Remont nawierzchni ulic w technologii mas bitumicznych masą z betonu asfaltowego na terenie miasta Zamość w 2016r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-11-29

Ogłoszenie nr 353689 - 2016 z dnia 2016-11-29 r.

Zamość: Remont nawierzchni ulic w technologii mas bitumicznych masą z betonu asfaltowego, naprawa spękań nawierzchni bitumicznych, remont mostów na terenie miasta Zamość w 2016 r. Część nr 1. Remont nawierzchni ulic w technologii mas bitumicznych masą z betonu asfaltowego na terenie miasta Zamość w 2016r.
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu, krajowy numer identyfikacyjny 95037166600000, ul. ul. Kilińskiego  86, 22400   Zamość, państwo , woj. lubelskie, tel. 846 383 198, faks 846 396 189, e-mail drog.grodz@pro.onet.pl Adres strony internetowej (URL): www.bip.zdg.zamosc.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni ulic w technologii mas bitumicznych masą z betonu asfaltowego, naprawa spękań nawierzchni bitumicznych, remont mostów na terenie miasta Zamość w 2016 r. Część nr 1. Remont nawierzchni ulic w technologii mas bitumicznych masą z betonu asfaltowego na terenie miasta Zamość w 2016r.
Numer referencyjny SPZ.272.7.1.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1. Remont nawierzchni ulic w technologii mas bitumicznych masą z betonu asfaltowego na miasta Zamość w 2016r. Zakres robót obejmuje wykonanie : - frezowanie nawierzchni 4185 m2; - remont cząstkowy betonem asfaltowym 1345,00 Mg ;


II.5) Główny kod CPV): 45233142-6,
Dodatkowe kody CPV: 45231119-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 554250.00
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  art. 67 ust. 1 pkt 6  ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie faktyczne: Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.03.2016r. pod numerem 57490-2016. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego w tym samym dniu. W przetargu nieograniczonym na "Remont nawierzchni ulic w technologii mas bitumicznych masą z betonu asfaltowego na miasta Zamość w 2016r." przewidziano udzielenie zamówienia uzupełniającego. Zamówienie podstawowe zostało zrealizowane na podstawie umowy Nr SPZ.272.7.1.2016 z dnia 19.04.2016r. zawartej pomiędzy Zamawiającym a Przedsiębiorstwem Robót Drogowych Spółka z o.o. w Zamościu. Zakres rzeczowy zamówienia uzupełniającego jest zgodny z zakresem w zamówieniu podstawowym. Do udziału w negocjacjach o udzielenie zamówienia uzupełniającego zaproszony zostanie dotychczasowy wykonawca robót Planowany czas trwania umowy od zawarcia umowy do 30.12.2016r. Powyższe uzasadnia wybór trybu zamówienia z wolnej ręki. Uzasadnienie prawne.Podstawa prawna : - Art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r. poz.2164 z późniejszymi zmianami), - zachodzi okoliczność o której mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 : " w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości". Uzasadnienie: - zamówienie podstawowe udzielone w trybie przetargu nieograniczonego - zamówienie uzupełniające było przewidziane w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia podstawowego ( do 50% wartości zamówienia podstawowego) i zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego; - zamówienie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, - zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia podstawowego.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. w Zamościu ,  prdzam@o.pl,  ul. Peowiaków 7,  22-400 ,  Zamość,  kraj/woj. lubelskie


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.