eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępice › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Kępice w okresie od 01.01.2017 do 31.12.2017 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-29

Ogłoszenie nr 353683 - 2016 z dnia 2016-11-29 r.

Kępice: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Kępice w okresie od 01.01.2017 do 31.12.2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 330517-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 333424-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępice, krajowy numer identyfikacyjny 77097982600000, ul. ul. Niepodległości  6, 77230   Kępice, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 598 576 621, faks 598 576 624, e-mail poczta@kepice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Kępice w okresie od 01.01.2017 do 31.12.2017 roku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.10.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie zostało podzielone na części i Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Odpady segregowane i niesegregowane stanowią odrębne części. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części. Na wykonanie każdej części zostanie wybrana najkorzystniejsza oferta. 2.Przedmiotem przetargu jest usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Kępice w okresie od 01.01.2017 do 31.12.2017 roku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z terenu Gminy Kępice z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016r, poz. 250), oraz według zasad ustalonych w uchwałach Rady Miejskiej w Kępicach Nr VIII/71/2015 z dnia 24 września 2015 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, na terenie nieruchomości zamieszkałych w zamian za uiszczoną opłatę, w szczególności ilość odpadów komunalnych, częstotliwość i sposób świadczenia usług, Nr VIII/70/2015 z dnia 24 września 2015 roku w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kępice, w sposób uwzględniający wszystkie wytyczne i wymogi określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Wykaz nieruchomości zamieszkałych, których dotyczy przedmiot zamówienia stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ. W trakcie wykonywania zamówienia liczba nieruchomości zamieszkałych może podlegać zmianom, w szczególności uzupełnieniom o kolejne nieruchomości. Zamawiający wskazuje, że dla oszacowania skali usługi, w tym kalkulacji zaoferowanej ceny należy wziąć pod uwagę następujące dane: 1) powierzchnia Gminy Kępice wynosi 29 305 ha, 2) liczba ludności zameldowanej według stanu na 01.10.2016 r. wynosi 9308 mieszkańców, 3) liczba nieruchomości zamieszkałych wynosi ok. 1791 4) ilość odpadów odebranych z terenu Gminy Kępice w roku 2015: - Niesegregowane odpady komunalne - 1107,3 Mg. - Opakowania z tworzyw sztucznych - 141,1 Mg. - Opakowania ze szkła - 133,3 Mg. - Opakowania z papieru i tektury - 20,3 Mg. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, na których powstają odpady: 1) Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Kępice z następujących miejscowości: Barcino, Barwiono, Biesowice, Biesowiczki, Bronowo, Brzezinka, Chorowo, Chorówko, Ciecholub, Darnowo, Gościeradz, Jabłonie, Jabłonna, Kaczyno, Kawka, Kępice, Korzybie, Kotłowo, Łużki, Mielęcino, Mzdowiec, Mzdowo, Mzdówko, Obłęże, Osieki, Osowo, Płocko, Podgóry, Polichno, Przyjezierze, Przytocko, Pustowo, Warcino, Węgorzyno, Żelice, wskazanych na mapie stanowiącej Załącznik nr 15 do SIWZ, 2) Wykonawca jest zobowiązany do odbioru : a) każdej ilości odpadów zmieszanych zebranych w pojemnikach lub workach z częstotliwością: o na obszarach wiejskich (z wyłączeniem Barcina, Korzybia, Biesowic i Warcina) - co najmniej raz w miesiącu, o z miejscowości Barcino, Biesowice, Korzybie i Warcino - dwa razy w miesiącu o w mieście, w zabudowie jednorodzinnej - dwa razy w miesiącu, o w mieście, w zabudowie wielorodzinnej - min. raz w tygodniu b) każdej ilości odpadów zebranych selektywnie w pojemnikach lub workach następujących frakcji: papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne wraz z metalami i odpadami wielomateriałowymi z częstotliwością: o na obszarach wiejskich (z wyłączeniem Barcina, Korzybia, Biesowic i Warcina) - raz w miesiącu, o z miejscowości Barcino, Biesowice, Korzybie i Warcino - dwa razy w miesiącu o w mieście, w zabudowie jednorodzinnej - dwa razy w miesiącu, o w mieście, w zabudowie wielorodzinnej - min. raz w tygodniu c) każdej ilości zebranych selektywnie w workach odpadów zielonych, w okresie od 15 marca do 15 listopada każdego roku kalendarzowego z częstotliwością dwa razy w miesiącu, d) każdej ilości zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego - dwa razy w roku, e) każdej ilości odpadów wielkogabarytowych - dwa razy w roku. Z uwagi na to, że Zamawiający zobowiązany jest na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz wydanych do niej aktów prawa miejscowego do kompleksowego zagospodarowania odpadów, w tym niedopuszczania do ich zalegania (przepełnienia pojemników) na poszczególnych nieruchomościach, ostateczna częstotliwość odbioru odpadów zostanie określona w Harmonogramie wywozu odpadów, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający uprawniony jest do indywidualnego wiążącego wskazania terminu odbioru odpadów z poszczególnych nieruchomości na wypadek stwierdzenia przepełnienia pojemników na tej nieruchomości. 3) Odbieranie odpadów komunalnych winno odbywać się: a) w sposób ciągły, nie zakłócający spoczynku nocnego, b) w terminach wynikających z przyjętego Harmonogramu wywozu odpadów, c) niezależnie od warunków atmosferycznych, d) pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów, e) w godzinach od 7.00 do 20.00 2. zaopatrzenie w worki i pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów mieszkańców nieruchomości, od których Wykonawca zobowiązany jest odbierać odpady komunalne: 1) Wykonawca: a) dostarczy właścicielowi nieruchomości jednorodzinnej: - do dnia 20.12.2016 r. po jednym worku na każdą z następujących frakcji odpadów: papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne wraz z metalami i odpadami wielomateriałowymi, - do dnia 01.03.2017 r. po jednym worku na odpady zielone. Worki na odpady zielone dostarczać należy w okresie od 1marca do 1 listopada każdego roku kalendarzowego; Wykaz nieruchomości, które należy wyposażyć w worki na odpady segregowane Zamawiający przekaże Wykonawcy do dnia 10.12.2016 r. b) w czasie trwania umowy dostosuje częstotliwość dostarczania worków właścicielom nieruchomości jednorodzinnych do częstotliwości odbioru poszczególnych frakcji odpadów, c) będzie wydawać worki właścicielom nieruchomości jednorodzinnych wg zapotrzebowania. tzn. ilość pozostawionych worków zależna jest od ilości worków wystawionych z odpadami przez właściciela nieruchomości. 2) Worki muszą być wykonane z folii polietylenowej LDPE lub HDPE i utrzymane w odpowiednich kolorach dla danej frakcji odpadów tj.: a) worki w kolorze żółtym - tworzywa sztuczne wraz z metalami i odpadami wielomateriałowymi, b) worki w kolorze zielonym - szkło, c) worki w kolorze niebieskim - papier i makulatura, d) worki w kolorze brązowym - odpady zielone. 3) Worki zielone, niebieskie i brązowe będą miały jednakową pojemność tj. 120 l oraz worki żółte o pojemności do 160 l. 4) Każdy worek musi posiadać czarny nadruk z nazwą frakcji odpadów do zbierania której jest przeznaczony. 5)Wykonawca na żądanie Zamawiającego wyposaży, wskazane w Załączniku nr 3 do SIWZ, nieruchomości w pojemniki o pojemności od 1,1 m3 do 3,0 m3, przeznaczone na gromadzenie odpadów zbieranych selektywnie (papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne, metal i odpady wielomateriałowe 6) Pojemniki muszą być utrzymane w odpowiednich kolorach dla danej frakcji odpadów tj.: a) pojemnik w kolorze żółtym - tworzywa sztuczne wraz z metalami i odpadami wielomateriałowymi, b) pojemnik w kolorze zielonym - szkło, c) pojemnik w kolorze niebieskim - papier i makulatura. 3. Zagospodarowanie każdej ze zbieranych na podstawie niniejszego zamówienia frakcji odpadów, w szczególności z uwzględnieniem następujących zasad: 1) przestrzegania hierarchii postępowania (zagospodarowania) z odpadami określonej w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. z 2013 r. poz 21 ze zm.). 2) zagospodarowania następujących frakcji odpadów: zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych, zgodnie z powszechnie obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, w szczególności ustawą o odpadach, tj. poprzez przekazanie ich do zagospodarowania podmiotowi uprawnionemu. 4. Zorganizowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym na terenie Gminy Kępice stacji selektywnego zbierania odpadów: 1) co najmniej 30 publicznych stacji selektywnego zbierania odpadów złożonych z 3 pojemników na odpady następujących frakcji: a) papier i tektura; b) szkło, c) tworzywa sztuczne wraz z metalami i odpadami wielomateriałowymi. W uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się usytuowanie w stacjach selektywnego zbierania mniej niż 3 pojemniki. 2) Miejsce lokalizacji oraz ewentualna zmiana tego miejsca w stosunku do każdej stacji selektywnego zbierania odpadów będzie wymagała zgody Zamawiającego. 3) Każdy z pojemników dla frakcji: papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne musi posiadać pojemność od 1,1 m3 do 3 m3. Pojemniki muszą być utrzymane w odpowiednich kolorach dla danej frakcji. 4) Zamówienie obejmuje także odbiór i zagospodarowanie odpadów zebranych ze stacji selektywnego zbierania odpadów. 5) Odbiór odpadów ze stacji selektywnego zbierania odpadów winien odbywać się z częstotliwością umożliwiającą bieżące i nieprzerwane funkcjonowanie każdej z tych stacji, w szczególności zapobiegając przepełnieniu pojemników- minimum 2 razy w miesiącu. W przypadku, gdy dojdzie do sytuacji, w której stacje selektywnego zbierania odpadów będą pełne, wykonawca poinformowany o tym fakcie przez zamawiającego zobowiązany jest do ich opróżnienia w terminie 2 dni od zgłoszenia. 6) Zagospodarowanie odpadów zbieranych ze stacji selektywnego zbierania odpadów winno odbywać się na zasadach analogicznych do wskazanych w ust. 3 opisu przedmiotu zamówienia. 7) Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć apteki i placówki służby zdrowia zlokalizowane na terenie Gminy Kępice, o których mowa w załączniku nr 12 do SIWZ, w specjalnie oznakowane pojemniki przeznaczone na zbieranie przeterminowanych leków oraz opróżniać je w ciągu 3 dni od uzyskania informacji o ich wypełnieniu. 8) Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć placówki oświaty zlokalizowane na terenie Gminy Kępice, o których mowa w załączniku nr 13 do SIWZ, w specjalnie oznakowane pojemniki przeznaczone na zbieranie zużytych baterii i akumulatorów, innych niż przemysłowe i samochodowe, oraz opróżniać je w ciągu 3 dni od uzyskania informacji o ich wypełnieniu. 5. mycie i dezynfekcja pojemników przeznaczonych do zbierania odpadów komunalnych, zarówno stanowiących własność Wykonawcy, jak i mieszkańców, od których Wykonawca zobowiązany jest odbierać odpady na podstawie niniejszego zamówienia. 1) Jeżeli nie ma ku temu przeszkód technicznych, ani prawnych mycie i dezynfekcja pojemników winna mieć miejsce na terenie nieruchomości, na której są one zlokalizowane lub w najbliższej okolicy. W pozostałych przypadkach mycie i dezynfekcja musi odbywać się w miejscu przystosowanym do tych czynności, którym musi dysponować Wykonawca. 2) Mycie i dezynfekcja pojemników winny być przeprowadzane - w okresie od maja do września raz w miesiącu każdego roku kalendarzowego - w okresie zimowym - raz (styczeń lub luty) każdego roku kalendarzowego, a w przypadku spadku temperatury do poziomu uniemożliwiającego ich dezynfekcję (pon.5 st. C) Wykonawca będzie zwolniony z tego obowiązku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90512000-9, 90513100-7, 34928480-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Odpady nieseregowane
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o.,  sekretariat@pgkslupsk.pl,  ul. Szczecińska 112,  76-200,  Słupsk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 630.230,87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 630.230,87
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 630.230,87
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Odpady segregowane
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.,  sekretariat@pgkslupsk.pl,  Ul. Szczecińska 112,  76-200,  Słupsk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 204619,50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 204619,50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 204619,50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.