eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Przedmiotem zamówienia jest świadczenie - na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie, usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-28

Tarnów: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie - na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie, usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów
Numer ogłoszenia: 353672 - 2015; data zamieszczenia: 28.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 332862 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882300, faks 014 6882301.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie - na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie, usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie, jego Filii PUP w Tuchowie i Żabnie oraz Lokalnego Punktu Informacyjno-Konsultacyjnego w Radłowie, w okresie od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. 2. Usługi pocztowe, będące przedmiotem niniejszego zamówienia, muszą być realizowane zgodnie z następującymi przepisami: - ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie, - ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267, z późn. zm.), - w przypadku usługi pocztowej w obrocie zagranicznym - zgodnie z międzynarodowymi przepisami pocztowymi. 3. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe (gabaryt A i gabaryt B) o wadze do 2000 g oraz paczki pocztowe (gabaryt A) o wadze do 5000 g. 4. Przez przesyłki listowe (gabaryt A i gabaryt B) o wadze do 2000 g rozumie się: a) listy zwykłe krajowe, b) listy zwykłe priorytetowe krajowe, c) listy zwykłe polecone krajowe, d) listy polecone priorytetowe krajowe, e) listy polecone priorytetowe zagraniczne, Gabaryt A to przesyłki listowe o wymiarach: minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm. Gabaryt B to przesyłki listowe o wymiarach: minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, maksimum - suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. 5. Przez paczki pocztowe (gabaryt A) o wadze do 5000 g rozumie się: a) paczki zwykłe krajowe, b) paczki priorytetowe krajowe. Gabaryt A to paczki o wymiarach: minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długości 600 mm, szerokości 500 mm, wysokości 300 mm. 6. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przesyłek przygotowanych do wysłania, raz dziennie, w dni robocze, w godzinach pomiędzy 11.30 a 12.00 w następujących miejscach: a) Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. gen. J. Bema 3, pokój nr 220, II piętro, b) Filia PUP w Tuchowie, ul. Jana III Sobieskiego 23, pokój nr 7, I piętro, c) Filia PUP w Żabnie, Rynek 29, pokój nr 4, I piętro, d) Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Radłowie, ul. Brzeska 9. 7. Odbioru przesyłek będzie dokonywać upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, po okazaniu stosownego upoważnienia. 8. Odbiór przesyłek przygotowanych do wysłania będzie każdorazowo udokumentowany przez Wykonawcę poprzez przystawienie pieczęci, opatrzenie podpisem i datą w: a) książce nadawczej (dla przesyłek poleconych), b) zestawieniu ilościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek zwykłych), c) potwierdzeniu odbioru paczki pocztowej. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowego nadawania przesyłek pocztowych bezpośrednio w placówkach pocztowych wskazanych przez Wykonawcę, oddalonych maksymalnie do 2,0 km od każdego z miejsc wskazanych poniżej: a) Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. gen. J. Bema 3, b) Filia PUP w Tuchowie, ul. Jana III Sobieskiego 23, c) Filia PUP w Żabnie, Rynek 29, d) Lokalny Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Radłowie, ul. Brzeska 9. 10. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na przesyłce listowej lub paczce nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (podanym jednocześnie w pocztowej książce nadawczej dla przesyłek rejestrowanych), określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytet, ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru) oraz umieszczenia nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki. 11. Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania przesyłek oraz sporządzania zestawień dla przesyłek nierejestrowanych i rejestrowanych. 12. Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć: a) dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki pocztowej do książki nadawczej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek, b) dla przesyłek nierejestrowanych - zestawienie ilościowe przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenia nadania danej partii przesyłek. 13. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie danej przesyłki bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnego z adresem przeznaczenia. 14. Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona, zgodnie z wymaganiami Wykonawcy w tym zakresie. Opakowanie paczki powinno stanowić zabezpieczenie przed dostępem do zawartości oraz uniemożliwiać uszkodzenie przesyłki w czasie przemieszczania. 15. W przypadku, gdy przesyłki listowe oraz paczki wymagać będą specjalnego, odrębnego oznakowania lub opakowania właściwego dla danego Wykonawcy, wówczas Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć we własnym zakresie wszelkie materiały niezbędne do tego celu. 16. Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić Wykonawcy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2013 r. poz. 1468). 17. Wykonawca będzie dostarczał do każdej z wykazanych w pkt. 6 placówek Zamawiającego, pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki. 18. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania przesyłek zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267, z późn. zm.). 19. Wykonawca zobowiązany jest również do doręczania przesyłek pocztowych zgodnie ze szczególnym trybem i sposobem określonym w Kodeksie postępowania administracyjnego oraz w innych przepisach prawa, dotyczących zachowania terminu nadania przesyłki. Wykonawca zapewni odpowiedni formularz potwierdzenia nadania przesyłki. Przesyłki pocztowe objęte szczególnym trybem opisanym powyżej będą przez Wykonawcę nadawane w dniu ich otrzymania od Zamawiającego. 20. W załączniku nr 9 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy zostały wyszczególnione rodzaje przesyłek jakie będą zlecane Wykonawcy oraz orientacyjne ilości danej korespondencji w skali roku. Zestawienie to daje podstawę do wyliczenia ceny. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania w 100% podanych ilości przesyłek. Rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie (zwiększyć się lub zmniejszyć) w zależności od potrzeb Zamawiającego na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie za usługi faktycznie wykonane. 21. Miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy będzie ustalane jako suma opłat jednostkowych brutto zamieszczonych w formularzu asortymentowo-cenowym za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone w miesięcznym okresie rozliczeniowym. W przypadku przesyłek nieokreślonych w formularzu asortymentowo-cenowym rozliczenie dokonane zostanie zgodnie z obowiązującym cennikiem Wykonawcy (dotyczy to również przesyłek kurierskich).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poczta Polska Spółka Akcyjna, ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 182933,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91388,70

  • Oferta z najniższą ceną: 91388,70 / Oferta z najwyższą ceną: 91388,70

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.