eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolszewo › dostawa fabrycznie nowego sprzętu dla potrzeb Gminnego Ośrodka Promocji, Sportu i Rekreacji w Bolszewie przy ul. Leśnej 35 A



Ogłoszenie z dnia 2009-10-09

Bolszewo: dostawa fabrycznie nowego sprzętu dla potrzeb Gminnego Ośrodka Promocji, Sportu i Rekreacji w Bolszewie przy ul. Leśnej 35 A
Numer ogłoszenia: 353670 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Promocji, Sportu i Rekreacji , ul. Leśna 35A, 84-239 Bolszewo, woj. pomorskie, tel. 058 6779608, faks 058 6779601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsir.ug.wejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa fabrycznie nowego sprzętu dla potrzeb Gminnego Ośrodka Promocji, Sportu i Rekreacji w Bolszewie przy ul. Leśnej 35 A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ddostawa fabrycznie nowego sprzętu dla potrzeb Gminnego Ośrodka Promocji, Sportu i Rekreacji w Bolszewie przy ul. Leśnej 35 A 1. ciągnika wraz z osprzętem - pługiem odśnieżającym lemieszowym 2. przyczepy jednoosiowej 3. posypywarka piasku - solarka 4. ładowacz czołowy 5. kosiarki bijakowej na wysięgniku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe 16.31.11.00 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych 16.50.00.00 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych 29.52.25.00 - 29.52.25.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3000,00 zł. słownie: trzy tysiące 00/100 złotych 2. Termin wniesienia wadium 2.1Wadium wnosi sie przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione jeżeli: a) Wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem składania ofert, b) Wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w komórce finansowej GOPSiR w Bolszewie przy ul. Leśnej 35 A przed upływem składania ofert Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Bank Mllenium - konto nr 41 1160 2202 0000 0001 1136 0431. b) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w sekretariacie Gminnego Ośrodka Promocji i Sportu w Bolszewie przy ul. Leśnej 35 A - sekretariat 3. Formy wniesienia wadium : 3.1 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.2 W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz musza być wyszczególnione okoliczności ,o których mowa w rozdz. XII pkt 5 SIWZ, w jakich zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w pkt 3 od b do e musi być wystawione na GOPSiR w Bolszewie Z treści gwarancji ( poręczenia )musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (uprawomocnionego ) przedstawiciela Gwaranta. Do gwarancji ( poręczenia ) należy dołączyć na piśmie dokumenty, z których wynika stosowanie upoważnienia (upełnomocnienie ) w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Gwaranta (poręczyciela ) bądź uwierzytelniona przez notariusza .Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego indytyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny ( z podaniem imienia i nazwiska ) Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalnie i bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela ) do wpłaty do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a i ust 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarancja ( poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia Gwaranta (poręczyciela), że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem Banku prowadzonego rachunek Zamawiającego, w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego . 3.3 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3.4 Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie wniósł wadium. Jednocześnie ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Zwrot wadium 4.1 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli : a) upłynął termin związania z ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia Z zastrzeżeniem pkt 5.2 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy : a) Który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert b) Który został wykluczony z postępowania c) Którego oferta została odrzucona Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5 Zatrzymanie wadium 5.1 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5.2 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Inne postanowienia dot. wadium : 6.1 Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie wniósł wadium. Jednocześnie ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą . 6.2 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 9 ppkt. b) i c) jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że: zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia (potwierdzone dokumentami, że dostawy te zostały wykonane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu tj polegające na dostawie sprzętu o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 tys brutto w każdym zadaniu . -udzielą gwarancji na 24 m-ce dla wszystkich elementów i części przedmiotu zamówienia . -posiadają autoryzowany serwis gwarancyjny zlokalizowany w odległości 50 km od siedziby Zamawiającego c) znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania 2. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych w ofertach przez Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz, co najmniej trzech zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj polegające na dostawie sprzętu o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 tys brutto w każdym zadaniu . Należy wypełnić załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazane w załączniku nr 5 do SIWZ zostały wykonane należycie. 6. Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty: a) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3. b) Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i upoważnionego do podpisania w ich imieniu umowy na realizację zamówienia. c) W formularzu oferty oraz na załącznikach wpisywane będą dane wykonawcy zbiorowego i podpisywane będą przez upoważnionego pełnomocnika. d) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 6 lit. a, zostanie wybrana Zamawiający wymagać będzie przed zawarciem umowy w sprawie nn. zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. e) Zgodnie z art.141 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Kalkulacje ceny - zestawienie sprzętu do realizacji przedmiotu zadania na podstawie, którego skalkulowano poszczególne elementy ceny umownej. 8. Charakterystykę oferowanego sprzętu do dostawy, 9. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności. o wartości 200 tys zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopsir.ug.wejherowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Promocji, Sportu i Rekreacji ul. Leśna 35a, 84-239 Bolszewo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 10:45, miejsce: Gminny Ośrodek Promocji, Sportu i Rekreacji ul. Leśna 35a, 84-239 Bolszewo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.