eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › budowa chodnika i kładki dla pieszych w m. Fitowo w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 538 Radzyń Chełmiński - Rozdroże



Ogłoszenie z dnia 2006-07-05

POZYCJA 35365

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olsztyn: budowa chodnika i kładki dla pieszych w m. Fitowo w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 538 Radzyń Chełmiński - Rozdroże: ZADANIE Nr 1: Budowa kładki dla pieszych o dł. 9,5 m i szer. 2,5 m oraz chodnika o dł. 60,5 m w lok od km 37+790 do km 37+860 wraz z odwodnieniem; ZADANIE Nr 2: budowa chodnika o dł. 423 mb w lok od km 37+667 do km 37+790 (123 mb) oraz w lok od km 37+860 do km 38+160 (300 mb) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, do kontaktów: Adam Grzegorz Repliński, ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5346265, fax 089 5399876, e-mail: przetargi@zdw.olsztyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdw.olsztyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.zdw.olsztyn.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, Janusz Adamiak, Małgorzata Kosmala, ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 625 6383, fax 089 625 2027, e-mail: rdw.nidzica@zdw.olsztyn.pl, www.zdw.olsztyn.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, Małgorzata Kosmala, ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 625 6383, fax 089 625 2027, e-mail: rdw.nidzica@zdw.olsztyn.pl, www.zdw.olsztyn.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, Janusz Adamiak, Małgorzata Kosmala, ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 625 6383, fax 089 625 2027, e-mail: rdw.nidzica@zdw.olsztyn.pl, www.zdw.olsztyn.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa chodnika i kładki dla pieszych w m. Fitowo w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 538 Radzyń Chełmiński - Rozdroże: ZADANIE Nr 1: Budowa kładki dla pieszych o dł. 9,5 m i szer. 2,5 m oraz chodnika o dł. 60,5 m w lok od km 37+790 do km 37+860 wraz z odwodnieniem; ZADANIE Nr 2: budowa chodnika o dł. 423 mb w lok od km 37+667 do km 37+790 (123 mb) oraz w lok od km 37+860 do km 38+160 (300 mb). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga wojewódzka nr 538 Radzyń Chełmiński - Rozdroże w m. Fitowo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe w zakresie budowy chodników i kładki dla pieszych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje: ZADANIE Nr 1 : 1) Wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 2) Ustawienie niezbędnego oznakowania pionowego zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 3) Budowa kładki dla pieszych o dł. 9,5 m i szer. 2,5 m : - roboty przygotowawcze, - wykonanie fundamentów przyczółków - pale stalowe dł. 8,10 m z rur o średnicy zew. 323,9 mm, zwieńczone oczepem żelbetowym, - wykonanie przyczółków żelbetowych wraz ze skrzydełkami, - wykonanie ustroju niosącego - płyty z 4 prefabrykowanych belek żelbetowych typu "Gromnik" o dł. 9,0 m zespolonych nadbetonem, - wykonanie cienkowarstwowej nawierzchni, - wykonanie i montaż stalowej balustrady typu PI, - odtworzenie umocnienia stożków i ścieków skarpowych, umocnienie skarp darniną. 4) Budowa chodnika o dł. 60,5 m : - roboty rozbiórkowe istniejących chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych, - wykonanie robót ziemnych w gruncie kat. III, - ustawienie krawężników betonowych wystających o wym. 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej, - ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30x8 na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, - wykonanie warstwy odsączającej w korycie i na poszerzeniu o gr. 10 cm, - wykonanie podbudowy betonowej z betonu B - 7,5 o gr. 10 cm, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm, - ułożenie ścieków z elementów betonowych na podsypce cementowo - piaskowej, gr. prefabrykatów 15 cm, - ułożenie ścieków ulicznych z kamienia narzutowego na podsypce piaskowej, - ułożenie rur z tworzywa o średnicy 300 mm wraz z podsypką o gr. 20 cm, - wykonanie studni rewizyjnych - osadniki z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm i głębokości 3 m w gotowym wykopie, - demontaż istniejących studzienek ściekowych ulicznych betonowych o średnicy 500 mm. ZADANIE Nr 2 : 1) Wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 2) Ustawienie niezbędnego oznakowania pionowego zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 3) Budowa chodnika o dł. 423 mb: - roboty rozbiórkowe istniejących chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych, - wykonanie koryt na poszerzeniach chodników w gruncie kat. II - IV, gł. koryta 30 cm, - wykonanie robót ziemnych w gruncie kat. III, - ustawienie krawężników betonowych wystających o wym. 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej, - ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30x8 na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, - wykonanie warstwy odsączającej w korycie i na poszerzeniu o gr. 10 cm, - wykonanie podbudowy betonowej z betonu B - 7,5 o gr. 10 cm oraz 15 cm (na wjazdach), - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm i 8 cm, - ułożenie ścieków z elementów betonowych na podsypce cementowo - piaskowej, gr. prefabrykatów 15 cm, - umocnienie skarp płytami prefabrykowanymi 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości : ZADANIE Nr 1 : 2 400,00 PLN /słownie : dwa tysiące czterysta złotych zero groszy/, ZADANIE Nr 2 : 2 500,00 PLN /słownie : dwa tysiące pięćset złotych zero groszy/, Przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Millennium S.A. 6911602202-0000-0000-32353524 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki uczestnictwa : Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 tejże ustawy (oddzielnie dla każdego zadania): 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk: - ZADANIE NR 1 : co najmniej 1 osoba kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności mostowej, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, o minimalnym doświadczeniu zawodowym - 6 lat/całkowite doświadczenie, 4 lata/dla podobnych robót, 3 lata/jako kierownik budowy podobnych robót, - ZADANIE NR 2 : co najmniej 1 osoba kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, o minimalnym doświadczeniu zawodowym - 6 lat/całkowite doświadczenie, 4 lata/dla podobnych robót, 3 lata/jako kierownik budowy podobnych robót, - co najmniej 1 osoba kadry technicznej do wykonywania funkcji majstra budowy, o minimalnym doświadczeniu zawodowym - 3 lata/całkowite doświadczenie, 2 lata/dla podobnych robót, 1 rok/jako majster budowy/podobnych robót. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. b) wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, jako główny wykonawca lub podwykonawca wykonał (rozpoczął, zakończył i przekazał zamawiającym) roboty budowlane polegające na : ZADANIE Nr 1 : budowie drogowych obiektów mostowywartości co najmniej 0,2 mln PLN, ZADANIE Nr 2 : budowie chodników o łącznej wartości co najmniej 0,2 mln PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. c) wykonawca powinien posiadać bądź mieć dostęp (poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) do jednostek sprzętowych w pełni sprawnych, wskazanych poniżej: ZADANIE Nr 1 : - samochód ciężarowy samowyładowczy o ład. 5 - 10 Mg - 1 szt., - koparka jednonaczyniowa 0,60 m3 - 1 szt., - przewoźna, spalinowa sprężarka powietrza - 1 szt., - żuraw samojezdny kołowy 7 - 10 Mg - 1 szt., - betoniarka przeciwbieżna 500 dm3 - 1 szt., - młot spalinowy - 1 szt., - wibratory pogrążalne - 2 szt., - przecinarka - 1 szt., - giętarka - 1 szt., - spawarka - 1 szt., - zagęszczarka płytowa - 1 szt. ZADANIE Nr 2 : - samochód ciężarowy samowyładowczy o ład. 5 - 10 Mg - 1 szt., - koparka jednonaczyniowa 0,60 m3 - 1 szt., - zagęszczarka płytowa - 1 szt. Podane ilości sprzętu stanowią wymagane minimum. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Wykonawca musi wykazać: a) średnioroczny przychód netto ze sprzedaży w ciągu ostatnich pięciu lat (tj. 2001r., 2002r., 2003r., 2004r. i 2005r.) wykazany na podstawie Rachunku zysku i strat, pozycja Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - w wysokości nie mniejszej niż 0,2 mln PLN; b) wskaźnik płynności bieżącej Xpb za ostatni rok obrachunkowy (tj. 2005r.), liczony w oparciu o Bilans, pozycja Bieżące aktywa oraz Bieżące zobowiązania - nie mniejszy niż 1,0 (Xpb = bieżące aktywa/bieżące zobowiązania >=1,0); c) posiadanie środków finansowych i/lub zdolności kredytowej (dopuszczalne jest tu wykazania środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na realizowanie innego konkretnego celu) - w wysokości nie mniejszej niż 0,2 mln PLN; d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: warunek a) spełniają łącznie; warunek b) spełnia co najmniej jeden z wykonawców; warunek c) spełniają łącznie; warunek d) spełnia każdy z wykonawców Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium /spełnia/nie spełnia/. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.oświadczenie odnoszące się do treści art. 22 ust. 1 ustawy; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 6. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego; 7. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca przewidzianych do realizacji zamówienia; 8. wykaz wykonanych (rozpoczętych, zakończonych i przekazanych zamawiającym) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych polegających na : - ZADANIE NR 1 : budowie drogowych obiektów mostowych (mosty, wiadukty, estakady, kładki), o łącznej wartości co najmniej 0,2 mln PLN, - ZADANIE NR 2 : budowie chodników, o łącznej wartości co najmniej 0,2 mln PLN, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie; 9. wykaz wszystkich podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia wraz z oświadczeniami o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia; 10. sprawozdanie finansowe, albo jego część a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności -za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe (tj. 2003r., 2004r. i 2005r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 11. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 12. kopia polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dodatkowo muszą spełniać następujące wymogi: a) poszczególni wykonawcy nie mogą być wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy; b) potencjał kadrowy, potencjał techniczny i doświadczenie wykonawcy mogą łączyć. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ust. l pkt 2, 4, 5 i 6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie; odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 oraz ust. l pkt. 2, zastępuje sieje dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl. Opłata: 53 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelewem w ciągu 14 dni od otrzymania faktury. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.07.2006, godzina 10:00, Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica, świetlica - pokój Nr 8.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.06.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: ZADANIE Nr 1 : Budowa kładki dla pieszych o dł. 9,5 m i szer. 2,5 m oraz chodnika o dł. 60,5 m w lok od km 37+790 do km 37+860 wraz z odwodnieniem. 1) Krótki opis: Budowa kładki dla pieszych o dł. 9,5 m i szer. 2,5 m oraz chodnika o dł. 60,5 m w lok od km 37+790 do km 37+860 wraz z odwodnieniem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20. 3) Wielkość lub zakres: ZADANIE Nr 1 : 1) Wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 2) Ustawienie niezbędnego oznakowania pionowego zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 3) Budowa kładki dla pieszych o dł. 9,5 m i szer. 2,5 m : - roboty przygotowawcze, - wykonanie fundamentów przyczółków - pale stalowe dł. 8,10 m z rur o średnicy zew. 323,9 mm, zwieńczone oczepem żelbetowym, - wykonanie przyczółków żelbetowych wraz ze skrzydełkami, - wykonanie ustroju niosącego - płyty z 4 prefabrykowanych belek żelbetowych typu "Gromnik" o dł. 9,0 m zespolonych nadbetonem, - wykonanie cienkowarstwowej nawierzchni, - wykonanie i montaż stalowej balustrady typu PI, - odtworzenie umocnienia stożków i ścieków skarpowych, umocnienie skarp darniną. 4) Budowa chodnika o dł. 60,5 m : - roboty rozbiórkowe istniejących chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych, - wykonanie robót ziemnych w gruncie kat. III, - ustawienie krawężników betonowych wystających o wym. 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej, - ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30x8 na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, - wykonanie warstwy odsączającej w korycie i na poszerzeniu o gr. 10 cm, - wykonanie podbudowy betonowej z betonu B - 7,5 o gr. 10 cm, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm, - ułożenie ścieków z elementów betonowych na podsypce cementowo - piaskowej, gr. prefabrykatów 15 cm, - ułożenie ścieków ulicznych z kamienia narzutowego na podsypce piaskowej, - ułożenie rur z tworzywa o średnicy 300 mm wraz z podsypką o gr. 20 cm, - wykonanie studni rewizyjnych - osadniki z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm i głębokości 3 m w gotowym wykopie, - demontaż istniejących studzienek ściekowych ulicznych betonowych o średnicy 500 mm. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: ZADANIE Nr 2 : Budowa chodnika o dł. 423 mb w lok od km 37+667 do km 37+790 (123 mb) oraz w lok od km 37+860 do km 38+160 (300 mb). 1) Krótki opis: Budowa chodnika o dł. 423 mb w lok od km 37+667 do km 37+790 (123 mb) oraz w lok od km 37+860 do km 38+160 (300 mb). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20. 3) Wielkość lub zakres: ZADANIE Nr 2 : 1) Wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 2) Ustawienie niezbędnego oznakowania pionowego zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 3) Budowa chodnika o dł. 423 mb: - roboty rozbiórkowe istniejących chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych, - wykonanie koryt na poszerzeniach chodników w gruncie kat. II - IV, gł. koryta 30 cm, - wykonanie robót ziemnych w gruncie kat. III, - ustawienie krawężników betonowych wystających o wym. 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej, - ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30x8 na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, - wykonanie warstwy odsączającej w korycie i na poszerzeniu o gr. 10 cm, - wykonanie podbudowy betonowej z betonu B - 7,5 o gr. 10 cm oraz 15 cm (na wjazdach), - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm i 8 cm, - ułożenie ścieków z elementów betonowych na podsypce cementowo - piaskowej, gr. prefabrykatów 15 cm, - umocnienie skarp płytami prefabrykowanymi. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.