eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › remont i modernizacja pomieszczeń biurowych wraz z klatką schodową w budynku położonym w Nysie przy ul. Parkowej 4 (Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami)



Ogłoszenie z dnia 2006-07-05

POZYCJA 35363

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nysa: remont i modernizacja pomieszczeń biurowych wraz z klatką schodową w budynku położonym w Nysie przy ul. Parkowej 4 (Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe w Nysie, do kontaktów: Edward Cymbalista, ul. Moniuszki 9-10, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4085065, fax 077 4085065, e-mail: zamowienia.publiczne@powiat.nysa.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): nysa.samorzady.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami, Józef Baziak, ul. Parkowa 2 - 4, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. (077) 408 52 00. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont i modernizacja pomieszczeń biurowych wraz z klatką schodową w budynku położonym w Nysie przy ul. Parkowej 4 (Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Parkowa 2 - 4 - NYSA. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace ogólnobudowlane, remontowe - modernizacyjne, wymiana stolarki okiennej na czynnym obiekcie Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami w Nysie przy ul. Parkowej 2 - 4, polegające na remoncie pomieszczeń wraz z klatką schodową oraz wyminą instalacji: elektrycznej, kompletnej sieci logicznej - komputerowej i instalacji przeciw pożarowej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczamy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24, a spełnia warunki na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) DOKUMENTY: Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności,oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie spięte w kolejności: - formularz ofertowy (załącznik nr 6) cena oferty musi być przedstawiona jako cena netto + obowiązujący podatek VAT = cena brutto, - dowód wpłacenia, wniesienia wadium, - oświadczenia - załącznik nr 3, - wykaz robót realizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat - załącznik nr 4, - kserokopie referencji wykonanych robót, - dane dotyczące ewentualnego podwykonawcy z zakresu powierzonych mu części , branża elektryczna i sieć logiczno - komputerowa wraz z projektem umowy, - wykaz sprzętu będącego własnością lub w dyspozycji wykonawcy potrzebnego do realizacji zamówienia, - wykaz pracowników (ilość pracowników) wraz z podaniem danych kierownika budowy(dołączyć uprawnienia), - aktualny odpis lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wskazujący osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m - ce przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego, w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - potwierdzona kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w terminie wykonania przedmiotu zamówienia, - umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej, - brak jakichkolwiek z ww. dokumentów lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń spowoduje odrzucenie oferty. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia są prace ogólnobudowlane, remontowe - modernizacyjne, wymiana stolarki okiennej na czynnym obiekcie Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami w Nysie przy ul. Parkowej 2 - 4, polegające na remoncie pomieszczeń wraz z klatką schodową oraz wyminą instalacji: elektrycznej, kompletnej sieci logicznej - komputerowej i instalacji przeciw pożarowej 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 125

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Kwota Wadium 4 500,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykaz robót wykonanych w latach 2001 - 2005 - Referencje

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nysa.samorzady.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2006 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.08.2006, godzina 09:00, Starostwo Powiatowe w Nysie, ul. Moniuszki 9 - 10, 48 - 300 Nysa III piętro, pokój 412.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.