eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa wyposażenia dla remontowanego Oddziału Dziecięcego Szpitala Bielańskiego (ZP-111/2008)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-05

Warszawa: dostawa wyposażenia dla remontowanego Oddziału Dziecięcego Szpitala Bielańskiego (ZP-111/2008)
Numer ogłoszenia: 353623 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5690247, faks 022 8341820.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielanski.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyposażenia dla remontowanego Oddziału Dziecięcego Szpitala Bielańskiego (ZP-111/2008).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielono na 26 pakietów: PAKIET 1. - meble biurowe, PAKIET 2. - meble ze stali nierdzewnej, PAKIET 3. - łóżka, PAKIET 4. - krzesła, PAKIET 5. - fotele rozkładane, PAKIET 6. - stanowiska do pielęgnacji niemowląt, PAKIET 7. - wagi, PAKIET 8. - wózek do przewożenia leków, PAKIET 9. - wózki zabiegowe, PAKIET 10. - wózek do przewożenia posiłków, PAKIET 11. - wózki siedzące do przewożenia chorych, PAKIET 12. - taborety, PAKIET 13. - negatoskop ścienny, PAKIET 14. - lampa bezcieniowa statywowa, PAKIET 15. - zestaw do fototerapii łóżeczkowej, PAKIET 16. - pulsoksymetr, PAKIET 17. - aparaty do mierzenia ciśnienia, PAKIET 18. - lampy bakteriobójcze, PAKIET 19. - zestaw do ssania próżniowego, PAKIET 20. - aparaty AMBU, PAKIET 21. - wózki pedałowe, PAKIET 22. - wózek platforma, PAKIET 23. - kosze metalowe pedałowe, PAKIET 24. - dozowniki łokciowe, PAKIET 25. - wózek leżący do przewożenia chorych, PAKIET 26. - stół do badań.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 38.31.10.00 - Wagi elektroniczne i akcesoria 33.19.30.00 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia 39.11.32.00 - Taborety 33.11.00.00 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.15.83.00 - Urządzenia medyczne emitujące promieniowanie ultrafioletowe 33.17.20.00 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji 33.15.77.00 - Worki ambu 34.91.21.00 - Wózki popychane 39.22.43.40 - Kosze 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła 33.19.22.10 - Stoły do badania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia nie spełnia na podstawie analizy wymaganych dokumentów. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 . posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy przedkładają niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków: 1.1. określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2a do formularza oferty. 1.2. określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2b do formularza oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt I 2. składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 1. dokument dopuszczający do obrotu i stosowania, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. tj. deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi + zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych (nie dotyczy wyrobów medycznych klasy I i IIa, których wytwórca ma siedzibę poza Polską, a które już zostały wprowadzone do obrotu w innych krajach członkowskich UE lub EFTA) - jeśli dotyczy. 2. materiały informacyjne (np. foldery, opisy techniczne, ulotki, instrukcje używania, oświadczenie producenta, karty katalogowe produktów) dotyczące oferowanego produktu - nie dotyczy Pakietu 1. oraz 5. 3. oświadczenie producenta, że dostarczone meble wykonane są z atestowanych materiałów zapewniających ich nietoksyczność i posiadających stosowne dopuszczenia do obrotu - dotyczy Pakietu 1. oraz 5. III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. I 1.1, 1.2. oraz 2. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 3. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 4. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustawionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 5. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. IV. Inne dokumenty 1. instrukcja obsługi w języku polskim - dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w Pakietach: 13. - 16 oraz 18..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielanski.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, pawilon H, pokój 138.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pawilon H, pokój 138.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Z powodu trwającego remontu oddziału Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu wykonania zamówienia. Ewentualna zmiana terminu realizacji nastąpi w postaci aneksu do zawartej umowy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szafki, szafy, regały, stoliki, blaty.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: meble ze stali nierdzewnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zlewy do mycia basenów, regały, stojaki do kroplówek, szafka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: łóżka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łóżeczka niemowlęce - 16 szt., łóżeczka noworodkowe - 2 szt., łóżka rehabilitacyjne - 16 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: krzesła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: krzesła pojedyncze (63 szt.), krzesełka dla dzieci (7 szt.), krzesła obrotowe (31 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: fotele rozkładane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 26 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: stanowiska do pielęgnacji niemowląt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wagi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: wózek do przewożenia leków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: wózki zabiegowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: wózek do przewożenia posiłków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: wózki siedzące do przewożenia chorych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: taborety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.32.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: negatoskop ścienny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jednoklatkowy - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: lampa bezcieniowa statywowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: zestaw do fototerapii łóżeczkowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.80.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: pulskosymetr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: aparaty do mierzenia ciśnienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: lampy bakteriobójcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.83.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: zestaw do ssania próżniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: m.in. przepływomierze tlenu, reduktory ssania, wkłady jednorazowe, dreny, nawilżacze powietrza.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: aparaty AMBU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.77.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: wózki pedałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: wózek platforma.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: kosze pedałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 36 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.40-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: dozowniki łokciowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: wózek leżący do przewożenia chorych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: stół do badań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.