To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-29
Ogłoszenie nr 353609 - 2016 z dnia 2016-11-29 r.
Nowy Sącz: DBP.272.1.10.2016 Zamówienie na
świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników
Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 328511-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 332478-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
W imieniu i na rzecz Zamawiającego w zakresie przygotowania i przeprowadzenia
niniejszego postępowania działał Pełnomocnik Zamawiającego DB PATRON Sp. z o. o., z siedzibą: ul. Grunwaldzka 10, 33-300 Nowy Sącz, tel. 18 547 37 87, faks 18 547 37 97, adres internetowy: www.dbpatron.pl e-mail: mgradziel@dbpatron.pl Pełnomocnik Zamawiającego przygotował i przeprowadził niniejsze postępowanie na podstawie art. 15 ust. 2, 3 i 4 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, krajowy numer identyfikacyjny
49189330000000, ul.
ul. Jagiellońska
33,
33300
Nowy Sącz, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
184 141 600, faks
184 141 700, e-mail
bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.nowy-sacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DBP.272.1.10.2016 Zamówienie na świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DBP.272.1.10.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest grupowe ubezpieczenie na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu. Zamawiający nie gwarantuje, że wszyscy zatrudnieni pracownicy oraz członkowie rodzin pracowników zamawiającego przystąpią do grupowego ubezpieczenia na życie. Zamawiający stosuje prawo opcji: przewidywana, potencjalna liczba osób, które przystąpią do grupowego ubezpieczenia na życie wynosi 250, minimalna 170 osób (pracowników). W ciągu trwania umowy mogą wystąpić zmiany w ilości osób ubezpieczonych. Jeżeli pracownik lub członek rodziny pracownika zrezygnuje z ubezpieczenia, zamawiający nie jest zobowiązany do opłacania za nich składki ubezpieczeniowej. Przed podpisaniem umowy wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, przedłożył zamawiającemu następujące dokumenty, które stanowią załączniki do umowy: a) Ogólne Warunki Grupowego Ubezpieczenia na Życie, b) Ogólne Warunki Grupowych Ubezpieczeń Dodatkowych, c) Warunki indywidualnej kontynuacji ubezpieczenia, d) Tabele procentową- trwałego uszczerbku na zdrowiu, e) Katalog operacji chirurgicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 4 i 5 - do SIWZ. W zakresie realizacji zamówienia nie ma czynności, których wykonanie polegałoby na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy /Dz. U. z 2014 r., poz. 1502, ze zmianami/. W związku z powyższym nie ma zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy i zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących zamówienie. Zamówienie nie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, zatem Zamawiający nie określił wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. Termin wykonania zamówienia: od 1 grudnia 2016 r. do 30 listopada 2017 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66511000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT171000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 171000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- "Modernizacja instalacji ciepła technologicznego i instalacji wody zimnej na terenie Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu".
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą opraw na LED - O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 77 i ul. Węgierska 11
- BZP.271.25.2024 Prace geodezyjno-kartograficzne - rozgraniczenia
- BZP.271.26.2024 Prace geodezyjno-kartograficzne - podziały
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- "Dostawę rękawic diagnostycznych dla Szpitala Specjalistycznego im.J.Śniadeckiego w Nowym Sączu"
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.